Legendary of Heroic???quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Idd
[..]
Ik heb vandaag met verbazing Two Betrayals weer eens uitgespeeld.
Lang niet gespeeld, ik was echt zwaar onder de indruk van die fantastische AI, je ziet gewoon hoe de Covenant zich tegen de Flood probeert te verdedigen, en hoe ze daar in falen. Fantastisch.
Legendary, duhquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Legendary of Heroic???
Dusquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:56 schreef rockstah het volgende:
tsja. mijn zus wil nog wel eens op mijn username zoeken, dus ik moet even oppassen wat ik zeg
Ik speel nog altijd op Heroicquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Legendary, duh
Heroic is leuk als je het nog nooit eerder gespeeld hebt. Nadat je alle situaties kent en je weet hoe je verschillende situaties aan moet pakken rest Legendary je alleen nog.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik speel nog altijd op HeroicAlhoewel dat is te makkelijk inmiddels
![]()
vind ik opzich ook wel. maar bepaalde lichamelijke reacties zijn nou eenmaal niet altijd tegen te houdenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:58 schreef Gamedemon het volgende:
ik vind die tieten dus niet mooi rockstah...veeeeels te groot...
jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
DusNormaalste zaak van de wereld toch
Of ben je bang dat ze het uitprint en aan je mammie laat zien ofzo
hoe oud was je zei je? serieus als ik een paar tieten zie dan stijgert ie echt niet ofzo....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
vind ik opzich ook wel. maar bepaalde lichamelijke reacties zijn nou eenmaal niet altijd tegen te houden![]()
Nee inderdaad, het gebeurt meer 'on-command', zeg maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoe oud was je zei je? serieus als ik een paar tieten zie dan stijgert ie echt niet ofzo....
De mentaliteit Alles moet dood en mijn marines moeten ten koste wat het kost in leven blijven zou ik denk ik ook kwijt moeten raken. Alleen dat laaste met die marines, is lastig om die mentaliteit kwijt te raken. Zal er wel mee te maken hebben dat ik vrouw benquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En zelfs dat wordt dan nog wel vrij makkelijk. Je moet gewoon de mentaliteit: "Ik wil altijd dit wapen hebben en altijd mijn levensbalk volhebben" loslaten.
Ik mag hopen voor je dat DAT een grap was..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja
Alles moet dood heb ik ook hoor, wel vervelend met de Flood. Alle big guys neergemaaid met de shotgun, heb je nog zo'n hele roedel kleintjes. Die allemaal doodknuppelen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
De mentaliteit Alles moet dood en mijn marines moeten ten koste wat het kost in leven blijven zou ik denk ik ook kwijt moeten raken. Alleen dat laaste met die marines, is lastig om die mentaliteit kwijt te raken. Zal er wel mee te maken hebben dat ik vrouw ben![]()
omg, val je op dat stel kneuzen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
De mentaliteit Alles moet dood en mijn marines moeten ten koste wat het kost in leven blijven zou ik denk ik ook kwijt moeten raken. Alleen dat laaste met die marines, is lastig om die mentaliteit kwijt te raken. Zal er wel mee te maken hebben dat ik vrouw ben![]()
ging jouw zus ook niet ene keertje gillend door het huis rennen bij het zien van "bepaalde websites" op jouw beeldscherm?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja
je kent mijn moeder nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor je dat DAT een grap was..
![]()
Ik kan het niet over mijn hard verkrijgen om ze te dodenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Marines stamp ik meestal dood, tenminste, diegene met pistol/SR.
zo te horen is fable/kotor wel wat voor je...super heilig of super evil spelen is denk ik wel wat voor jou..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
ik wel, en volgens mij gaat ze er zo'n gesprek van maken waarin ze allemaal dingen uitlegt die je allemaal al weetquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:09 schreef rockstah het volgende:
[..]
je kent mijn moeder niet
Vraag gewoon een keer of ze graag kleinkinderen wiltquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:09 schreef rockstah het volgende:
[..]
je kent mijn moeder niet
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:08 schreef capibar het volgende:
[..]
ging jouw zus ook niet ene keertje gillend door het huis rennen bij het zien van "bepaalde websites" op jouw beeldscherm?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |