Check de OP, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:39 schreef Fliepke het volgende:
nee natuurlijk niet, wie ben je eigenlijk?
dat was ene garp.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Check de OP, zou ik zeggen
Sorry, ik ben nogal humor-loos, kindaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
dat was ene garp.
Noem je mij een n00bquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nogal humor-loos, kinda
Daarbij is 'Check de OP' tegenwoordig mijn standaard antwoord, gezien de noob-invasie waar we hier de laatste week mee te maken hebben.
Slowchat n00b, lurkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:51 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Noem je mij een n00b
Nee, totaal niet, gij bent een Creatorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:51 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Noem je mij een n00b
Dank u, ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, gij bent een Creator
het ging me meer om de vraag, het is een typische 'noob-vraag'.
Niet dat hij dom was, maar een noob zou hem heel goed gesteld kunnen hebben.
heb je hem nou al binnen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:05 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nogmaals Resident evil is cooler
Jupquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:09 schreef rockstah het volgende:
[..]
heb je hem nou al binnen?
Ook al vind jij het een kutconsole, wij krijgen Resident evil 4 die jij heel graag wiltquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:34 schreef -Mzraki- het volgende:
Gamecube, kutconsole.
Waarom dénk je dat ik het een kutconsole vindt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:24 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jup
[..]
Ook al vind jij het een kutconsole, wij krijgen Resident evil 4 die jij heel graag wilt![]()
hallo rockstahquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:09 schreef rockstah het volgende:
[..]
heb je hem nou al binnen?
Iddquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:43 schreef GinaG het volgende:
Ja, ja ff snel je bericht editten Rockstah![]()
Ik heb vandaag met verbazing Two Betrayals weer eens uitgespeeld.quote:*Genoeg gegriezeld heeft voor vandaag,HALO
gaat spelen
wat stond er eerst danquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:43 schreef GinaG het volgende:
Ja, ja ff snel je bericht editten Rockstah![]()
idd...niet te weinig...die blonde...jezus niet mooi gewoonquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:32 schreef rockstah het volgende:
sow, tering dikke tieten @ fear factor
"Ik kreeg even een enorm dikke stijve lul"quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:50 schreef capibar het volgende:
[..]
wat stond er eerst dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |