En dan roepen ze er zeker ook nog heel hard boe bijquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het one on one is, en je loopt een beetje rond, het is verder donker op je kamer, stil...
Je denkt dat er iets beweegt in de verte...
Je kruipt achter een muurtje en kijkt voorzichtig om het hoekje...
En dan staat er ineens iemand voor je neus
Dan schrik ik dus echt he
Dat kan je niet horen, er is alleen Team Speakquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
En dan roepen ze er zeker ook nog heel hard boe bij
ik schrik dan niet...ik vloekquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het one on one is, en je loopt een beetje rond, het is verder donker op je kamer, stil...
Je denkt dat er iets beweegt in de verte...
Je kruipt achter een muurtje en kijkt voorzichtig om het hoekje...
En dan staat er ineens iemand voor je neus
Dan schrik ik dus echt he
jij vloekt altijd :')quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik schrik dan niet...ik vloek
kheb juil de la duretquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:37 schreef Rahl het volgende:
[..]
jij vloekt altijd
gilles de la tourretquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb juil de la duret
leer het eerst eens schrijvenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb juil de la duret
Had je het tegen mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:01 schreef capibar het volgende:
[..]
leer het eerst eens schrijven![]()
hij quote gamedemon tochquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Had je het tegen mij
Nogmaals Resident evil is coolerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:38 schreef GinaG het volgende:
Fff bijkomen, en dan met licht aan verder spelen![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Had je het tegen mij
Laat maar jullie snappen hem nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:06 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
leer dan eerst leuke grappen te makenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Laat maar jullie snappen hem niet
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:13 schreef Tain het volgende:
[..]
leer dan eerst leuke grappen te maken
Het is niet nodig om het me ook via msn duidelijk te makenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:05 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nogmaals Resident evil is cooler
fanboysquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het is niet nodig om het me ook via msn duidelijk te maken![]()
ik vond silent hill 2 best wel creepier dan resident evil remake, gewoon de totale sfeer is creepy terwijl RE af en toe schrik momenten heeftquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het is niet nodig om het me ook via msn duidelijk te maken![]()
als je eerder was geweest dan had homerj hem wel willen hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:26 schreef Fliepke het volgende:
ik heb RE voor de gamecube nog liggen, kutspel.
ik heb het nog nooit gespeeld.
Iemand hebbe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |