Het enge is natuurlijk dat ik hier steeds vaker kijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
* klopt Fliepke bemoedigend op de rug
Stiekem ben je ook gewoon een aapquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het enge is natuurlijk dat ik hier steeds vaker kijk.
Dus ik verplaats me steeds meer richting de aapjes.
Resident evil blijft coolerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:41 schreef GinaG het volgende:
*Zich met wat cips, rode wijn gaat installeren om Silent Hill 4 te spelen![]()
Ben benieuwd binnen hoeveel seconden ik onder het dekbed duik. Ben er zojuist achter gekomen dat ik vannacht alleen ben![]()
Aan wie heb je normaal steun dan als je heel bang bentquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:41 schreef GinaG het volgende:
Ben benieuwd binnen hoeveel seconden ik onder het dekbed duik. Ben er zojuist achter gekomen dat ik vannacht alleen ben![]()
* Saliva - Click Click Boom luistertquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:41 schreef GinaG het volgende:
ik ook nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Aan wie heb je normaal steun dan als je heel bang bent
Ik hou trouwens totaal niet van dat soort games
draaikonten, alleen over onderwijs hebben ze ideeen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoezo links of rechts
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:01 schreef mordradead het volgende:
ja... ik sta waarschijnlijk in de spits
Mijn huisgenote maar die is waarschijnlijk pas de volgende ochtend/middag thuisquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Aan wie heb je normaal steun dan als je heel bang bent
whehehhee, denk dat dat voor de schrikmomenten niks uitmaakt eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mijn huisgenote maar die is waarschijnlijk pas de volgende ochtend/middag thuis![]()
Ik ga het spel op easy spelen, hoop dat het minder eng is dan![]()
als je na gaat dat ze in BA al schrikt...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
whehehhee, denk dat dat voor de schrikmomenten niks uitmaakt eigenlijk.
Het maakt vast alleen verschil in de sterkte en aantallen van vijanden.
Daar schrik ik soms ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:18 schreef Tain het volgende:
[..]
als je na gaat dat ze in BA al schrikt...
gij n00bjequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar schrik ik soms ook
Als het one on one is, en je loopt een beetje rond, het is verder donker op je kamer, stil...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
gij n00bje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |