dude ik heb in het gamecube topic gepost dat ik em leuk vond sletje...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:48 schreef HomerJ het volgende:
Capibar, hoe verander je de OP text uit die bron dan hé?
als je toch loopt te zeiken pas je sig dan aanquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:50 schreef Mister_T het volgende:
Ey demon, leef je nog?
dat kan ik niet doen... ik weet niet bij wie die op de server staat....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:48 schreef HomerJ het volgende:
Capibar, hoe verander je de OP text uit die bron dan hé?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:56 schreef capibar het volgende:
[..]
dat kan ik niet doen... ik weet niet bij wie die op de server staat....
Hoezo, je bent nog steeds mijn Favo FOK! User die lekker haptquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je toch loopt te zeiken pas je sig dan aan
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:59 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Hoezo, je bent nog steeds mijn Favo FOK! User die lekker hapt
Dat ik jou favo fok! user niet bent ok.......
Misschien voelde gamedemon iets teveel herenliefde zijn kant opquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:14 schreef Fliepke het volgende:
de herenliefde hier
kan jij het compenseren voor me?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien voelde gamedemon iets teveel herenliefde zijn kant op![]()
geen liefde als herenliefdequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien voelde gamedemon iets teveel herenliefde zijn kant op![]()
Wat moet ik toch steeds hard lachen om dergelijke reactiesquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kan jij het compenseren voor me?
Tis hier wel leuk somsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat moet ik toch steeds hard lachen om dergelijke reacties
Neequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kan jij het compenseren voor me?
Het is bij mij nog steeds gewoon aapjes kijkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:38 schreef Rahl het volgende:
[..]
Tis hier wel leuk soms
* klopt Fliepke bemoedigend op de rugquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het is bij mij nog steeds gewoon aapjes kijken
Dit is natuurlijk ook uiterst amusantquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |