ga jij maar lekker een psp kopenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
BAH!
enneuh nintendo was vroeger wel vet, maar nu zijn ze bagger
Héééyquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:49 schreef pkwarts het volgende:
en ja gina, ik ben overwegend rechts ja (om maar ff een heel topic terug te gaan)
Zo onsportief ben ik nu ook weer nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
moet ik de dvd maar weer terug in pakken?
dat klopt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen niet weten wat je moet doen en niet weten wat je aan het doen bent, en btw
quote:dark side is voor pussy's
Ik wil geen eens een PSPquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:53 schreef capibar het volgende:
[..]
ga jij maar lekker een psp kopen![]()
ik mag alleen nu nooit meer met je pratenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zo onsportief ben ik nu ook weer niet![]()
weet je zeker dat je niet toevallig fable speelt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:54 schreef rockstah het volgende:
dat klopt ookmaar die mensen zijn zo bijdehand dat ik het niet kan helpen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Héééy
Nazi!
Valt ook wel mee, hoop ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik mag alleen nu nooit meer met je praten
Ik moet zeggen dat het wel verdacht is hoe je op school door de gangen marcheert en heel hard SICH HEIL roeptquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
Dus jij denkt dat het eruit trappen van de 'allochtonen', het verlagen van de belastingen en het milieu vergeten een goede manier is om deze 'recessie' weer de goede richting in te helpen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
Serieusquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel verdacht is hoe je op school door de gangen marcheert en heel hard SICH HEIL roept
jij zou hem toch ook kaufen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef rockstah het volgende:
ga toch weg met je fable
fable is voor fanboy's
Oh wacht ik denk dat ik ook rechts ben....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het eruit trappen van de 'allochtonen', het verlagen van de belastingen en het milieu vergeten een goede manier is om deze 'recessie' weer de goede richting in te helpen?
Met het eruit trappen los je het probleem toch niet op?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh wacht ik denk dat ik ook rechts ben....
Hahaha nee hoor maar van mij mogen ze er een hele hoop 'allochtonen' wel uittrappen (niet allemaal en geen gezeik van discriminatie, want van mij mogen ze vervelende Nederlanders er ook uit schoppen, maar dat ligt toch net iets anders) alleen het probleem is dat de vervelendste vaak officieel Nederlands zijn![]()
denk nog maar een keerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:57 schreef -Mzraki- het volgende:
Tain is links, dat weet ik zeker.
Shit, allemaal Nazi's!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:01 schreef Tain het volgende:
[..]
denk nog maar een keer
Nee mijn probleem is mensen die je van je fiets af schoppen en je geld en fiets jattenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Met het eruit trappen los je het probleem toch niet op?
Het probleem is de frustraties die ontstaan als gevolg van een enorme cultuurwrijving waarin die jongeren zich bevinden.
ik ben extreem zwevendquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Shit, allemaal Nazi's!
Help
Dan moet je ze een stamp voor hun harses geven.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee mijn probleem is mensen die je van je fiets af schoppen en je geld en fiets jatten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |