Hmmz meer gewoon saai, maar de eerste uurtjes zijn wel vermakelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:30 schreef capibar het volgende:
[..]
ninja gaiden is vet frusti zo te lezen... ik zit te twijfelen of ik eraan ga beginnen...
Jawel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is toch niet een of andere star wars game he![]()
xboxen met halo zijn hipquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:31 schreef capibar het volgende:
[..]
oeh, jij bent stoer met je xbox met halo
dan ga ik hem wel ff uitcheckenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmmz meer gewoon saai, maar de eerste uurtjes zijn wel vermakelijk![]()
bron?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
xboxen met halo zijn hip![]()
Een xbox met halo is als een auto met NOS-injectie.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
xboxen met halo zijn hip![]()
Gast kijk naar de verkoopcijfers.......quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:33 schreef capibar het volgende:
[..]
bron?
dat heeft rockstah niet, die is sbs fan dus hij kijkt actienieuws of hart van nederland.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een xbox met halo is als een auto met NOS-injectie.
Hetzelfde aan de buitenkant, doch zijn de prestaties zo, zoveel beter
dewd..... starwarsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:34 schreef rockstah het volgende:
KOTOR![]()
zit op 27 uur en zit nu op de starforge planeet. peri, je sucked
*Nog nooit een Star Wars film gezien heeftquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jawel.
Als ik een RPG-fanaat zou zijn zou ik hem helemaal geweldig hebben gevonden
ik alleen die phantom menace... baggerfilmquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
*Nog nooit een Star Wars film gezien heeft![]()
Damn, dat is zeggen als: "Ik ben katoliek, maar ben nog nooit in een kerk geweest"quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
*Nog nooit een Star Wars film gezien heeft![]()
Gamedemon vind Pikmin 2 ook leuk, het is echt een leuke game maar jij bent natuurlijk z'on enorme kneus dat elk kleurijk spel kiddy vindquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Eerder wat moet je met een troelie woelie spel als Pikmin2
volgens mij ben ik ook katholiek, en ik ben vorige week voor het eerst in een kerk geweestquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn, dat is zeggen als: "Ik ben katoliek, maar ben nog nooit in een kerk geweest"
Gamers hóren Star Wars te kijken. Period.
Ik wist niet dat het hip is een spel zo snel mogelijk uit te spelenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:34 schreef rockstah het volgende:
KOTOR![]()
zit op 27 uur en zit nu op de starforge planeet. peri, je sucked
Ik ben katholiek, moest als kind 3 keer per dag bidden op schoolquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn, dat is zeggen als: "Ik ben katoliek, maar ben nog nooit in een kerk geweest"
Gamers hóren Star Wars te kijken. Period.
vet, laten we heidenen gaan bekeren!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben katholiek, moest als kind 3 keer per dag bidden op schoolEn moest elke zondagochtend verplicht naar de kerk
![]()
Happy now![]()
PSPquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:38 schreef capibar het volgende:
nou even als gamers onder elkaar he (insiderjoke) wie gaat die fokking psp nou kopen?
ohja, met de vervelende respawnende SAT soldiersquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:36 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Gamedemon vind Pikmin 2 ook leuk, het is echt een leuke game maar jij bent natuurlijk z'on enorme kneus dat elk kleurijk spel kiddy vind![]()
![]()
![]()
en bovendien is het heel rustgevend vooral na Ninja gaiden
Als je die box art alleen al zienquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:36 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Gamedemon vind Pikmin 2 ook leuk, het is echt een leuke game maar jij bent natuurlijk z'on enorme kneus dat elk kleurijk spel kiddy vind![]()
![]()
![]()
en bovendien is het heel rustgevend vooral na Ninja gaiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |