abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1574370
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

koffer uitpakken

Sjeem!! En jij zegt niet tegen haar dat er hier een zooi smachtende fokkers klaarstaan om aan haar voeten te gaan liggen?? Die koffer kan morgen ook wel
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 6 september 2001 @ 23:14:03 #27
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_1574380
*roept*

He Isa!! wb !!

en nu wil ik bewijs zien ook dat ze terug is!!

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Admin donderdag 6 september 2001 @ 23:17:02 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_1574409
Isaaaaaaaaaaaaaaa, kom eens gauw online, we missen je
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 23:18:30 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_1574420
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:17 schreef yvonne het volgende:
Muil houwen en dooreten !!!
Zorg dan dat die katten ut niet van bord jatten
  donderdag 6 september 2001 @ 23:18:43 #30
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1574422
Ik heb Isa lekker al gesproken, nah nah nah nah nah!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_1574434
* Isabeau unpacked Gucci spijkerbroekje, DKNY jurkje, zijden nachtponnetje Hey! Hoihoi allemaal, ben zo goed als back in Holland. Leuk geshopt op 5th avenue en zo, wat depressief geraakt in het Holocaust museum, achter een gids aangehobbeld in MOMA (museum of modern art, aldaar James Bonds films gekeken), op een rots in de zon liggen genieten in Central Park, Panda's willen knuffelen in Washington DC ZOO en hmm...eigenlijk heeeeel erg veel niks gedaan
Oh wait...ook nog in het laatste maffia restaurant in Manhattan gegeten, en hmm...wat Internet vrienden ontmoet en op een cruiseship een Jazzbrunch gehad en gejaagd met echte shotguns (I aimed to miss of course) en Labour Day gevierd met peanutbutter pie en andere zoete plak dingetjes. Genoten van een IMAX show, een sterrenwacht theater (heeeeeeeeeel mooi), the museums of natural history in NY (19 dollar) en Washington DC (0 dollar). Spacefood gegeten, veel uit eten geweest (sashimi gehad = een plaat vol dode rauwe vis, is geen sushi wat voor ons westerlingen is bedacht), hmm....wat nog meer. Oh ja, niet verliefd, verloofd of getrouwd in de tussentijd en ik mag van Wousje niet meer zo lang naar Amerika zonder haar. Neem ik haar gewoon mee de volgende keer

Nog vragen?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_1574438
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Nog vragen?
Jah, waar is mijn Mickey-Mouse-beker?
  donderdag 6 september 2001 @ 23:22:56 #33
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_1574454
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, niet verliefd, verloofd of getrouwd in de tussentijd
Niet eens????????????
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!fossiel donderdag 6 september 2001 @ 23:24:34 #34
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_1574469
Isaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Welcome back

Klinkt zeer cool
*jaloers is *

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_1574470
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:21 schreef MrBig het volgende:

[..]

Jah, waar is mijn Mickey-Mouse-beker?

Ik heb in NY in die sterrenwacht geleerd dat all we are is star stuff, so...that's where it is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_1574485
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb in NY in die sterrenwacht geleerd dat all we are is star stuff, so...that's where it is

Euh....diepzinnig.

Wat betekent het?

pi_1574488
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:22 schreef E.T. het volgende:

[..]

Niet eens????????????

Nou ja, ik vind een goede vriend van degene die ik bezocht erg de moeite (en het kwijlen) waard, but eh...beetje far weg en zo en voelt erg onbeschoft om daar mee te gaan flirten...snap?
  Moderator donderdag 6 september 2001 @ 23:26:59 #38
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1574490
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Mooi he, die show met Tom Hanks!
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1574496
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:26 schreef MrBig het volgende:

[..]

Euh....diepzinnig.

Wat betekent het?

Geen flauw idee, maar het werd door Tom Hanks vertelt...ik ben vast stommer of zo.
pi_1574504
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen flauw idee, maar het werd door Tom Hanks vertelt...ik ben vast stommer of zo.

Ooooow, ik ken er ook eentje van hem. Iets met een doos met chocola
pi_1574510
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:26 schreef Mike het volgende:

[..]

Mooi he, die show met Tom Hanks!

Ik wilde nog wel 3x. Mijn companion (geboren en getogen in Manhattan, ideaal dus) vertelde me dat ze in diezelfde globe ook laser rock shows geven, dat lijkt me nou echt te gek!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 23:31:16 #42
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1574521
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:12 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sjeem!! En jij zegt niet tegen haar dat er hier een zooi smachtende fokkers klaarstaan om aan haar voeten te gaan liggen?? Die koffer kan morgen ook wel

heb ik inmiddels dus gedaan
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator donderdag 6 september 2001 @ 23:31:50 #43
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1574524
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde nog wel 3x. Mijn companion (geboren en getogen in Manhattan, ideaal dus) vertelde me dat ze in diezelfde globe ook laser rock shows geven, dat lijkt me nou echt te gek!
Dat las ik ja! Lijkt me ook erg speciaal. Ik ga eind deze maand weer terug, dus misschien...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 23:36:32 #44
862 Arcee
Look closer
pi_1574557
Je op 12 oktober 1999 registreren en dan na een lange afwezigheid vandaag weer posten... vaag hoor
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_1574561
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:31 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat las ik ja! Lijkt me ook erg speciaal. Ik ga eind deze maand weer terug, dus misschien...

Niet naar het museum of modern art gaan, dat wordt gerenoveerd en er is bijna niets te zien momenteel. "Maffia restaurant" is aan te raden, maar ehm, ik weet niet hoe welvarend je bent. Was 250 piek kwijt voor twee personen (1 steak tartaar en 1 andere steak, geen groente erbij, alleen maar wat gebakken aardappeltjes, 1 rode wijn en 1 cola...).
Daarbij is het zo verdomd moeilijk te bedenken waar het ook al weer lag. t was zo donker. Eh....het laagste gebouw midden in Manhatten waar je als toerist werkelijk -nooit- binnen zou stappen, ten zuiden van het diamond center voorbij het PanAm gebouw... Het is grauw, donker, vies en er staan sagerijnige maffioso figuren achter de bar. Alleen wc voor heren, want dames mochten niet naar cafe's toen het werd gebouwd. Bestuur van NY wil er dolgraag vanaf, maar elke keer als ze met sloopplannen komen gaat iemand als Donald Trump weer met miljoenen wapperen. Ik vond het het einde...
pi_1574568
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:36 schreef Arcee het volgende:
Je op 12 oktober 1999 registreren en dan na een lange afwezigheid vandaag weer posten... vaag hoor
Ja, achterlijke datum.
  Moderator donderdag 6 september 2001 @ 23:40:15 #47
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1574580
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Niet naar het museum of modern art gaan, dat wordt gerenoveerd en er is bijna niets te zien momenteel. "Maffia restaurant" is aan te raden, maar ehm, ik weet niet hoe welvarend je bent. Was 250 piek kwijt voor twee personen (1 steak tartaar en 1 andere steak, geen groente erbij, alleen maar wat gebakken aardappeltjes, 1 rode wijn en 1 cola...).
Daarbij is het zo verdomd moeilijk te bedenken waar het ook al weer lag. t was zo donker.
Goed dat je dat zegt, van dat museum. Was al aan het zoeken naar welk museum dit keer te gaan. Op de ruimte-show na, vond ik het Museum of Natural History trouwens niet echt geweldig. Kan er ook mee te maken hebben dat het 30 graden was en het veel leuker was om in Central Park te zijn.

Van die prijzen voor eten ben ik wel iets gewend, maar dit is wel erg veel. We hebben eens met twee personen ontbijt op voor bijna 50 gulden de man. Belachelijk...

pi_1574594
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:36 schreef Arcee het volgende:
*slik*

Dis iz too good to be true!!!!

Two at the same teim!!!!

Arcee!!!!!

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1574658
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:42 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

*slik*

Dis iz too good to be true!!!!

Two at the same teim!!!!

Arcee!!!!!

Zo lijkt t net of we saampjes weg waren, Arceetje
pi_1574696
Isaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Good to have ya back!
Ik wil je net als wousje ook nooit meer zo lang missen.
Mag ik dan ook mee de volgende keer?
Freestyle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')