quote:Sjeem!! En jij zegt niet tegen haar dat er hier een zooi smachtende fokkers klaarstaan om aan haar voeten te gaan liggen?? Die koffer kan morgen ook wel
Op donderdag 06 september 2001 23:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
koffer uitpakken
He Isa!! wb !!
en nu wil ik bewijs zien ook dat ze terug is!!
quote:Zorg dan dat die katten ut niet van bord jatten
Op donderdag 06 september 2001 23:17 schreef yvonne het volgende:
Muil houwen en dooreten !!!
Nog vragen?
quote:Jah, waar is mijn Mickey-Mouse-beker?
Op donderdag 06 september 2001 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Nog vragen?
quote:Niet eens????????????
Op donderdag 06 september 2001 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, niet verliefd, verloofd of getrouwd in de tussentijd
Welcome back
Klinkt zeer cool
*jaloers is *
quote:Ik heb in NY in die sterrenwacht geleerd dat all we are is star stuff, so...that's where it is
Op donderdag 06 september 2001 23:21 schreef MrBig het volgende:[..]
Jah, waar is mijn Mickey-Mouse-beker?
quote:Euh....diepzinnig.
Op donderdag 06 september 2001 23:24 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik heb in NY in die sterrenwacht geleerd dat all we are is star stuff, so...that's where it is
Wat betekent het?
quote:Nou ja, ik vind een goede vriend van degene die ik bezocht erg de moeite (en het kwijlen) waard, but eh...beetje far weg en zo en voelt erg onbeschoft om daar mee te gaan flirten...snap?
Op donderdag 06 september 2001 23:22 schreef E.T. het volgende:[..]
Niet eens????????????
![]()
![]()
quote:Mooi he, die show met Tom Hanks!
Op donderdag 06 september 2001 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in NY in die sterrenwacht geleerd dat all we are is star stuff, so...that's where it is
quote:Geen flauw idee, maar het werd door Tom Hanks vertelt...ik ben vast stommer of zo.
Op donderdag 06 september 2001 23:26 schreef MrBig het volgende:[..]
Euh....diepzinnig.
Wat betekent het?
quote:Ooooow, ik ken er ook eentje van hem. Iets met een doos met chocola
Op donderdag 06 september 2001 23:27 schreef Isabeau het volgende:[..]
Geen flauw idee, maar het werd door Tom Hanks vertelt...ik ben vast stommer of zo.
quote:Ik wilde nog wel 3x. Mijn companion (geboren en getogen in Manhattan, ideaal dus) vertelde me dat ze in diezelfde globe ook laser rock shows geven, dat lijkt me nou echt te gek!
Op donderdag 06 september 2001 23:26 schreef Mike het volgende:[..]
Mooi he, die show met Tom Hanks!
quote:heb ik inmiddels dus gedaan
Op donderdag 06 september 2001 23:12 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Sjeem!! En jij zegt niet tegen haar dat er hier een zooi smachtende fokkers klaarstaan om aan haar voeten te gaan liggen?? Die koffer kan morgen ook wel
![]()
quote:Dat las ik ja! Lijkt me ook erg speciaal. Ik ga eind deze maand weer terug, dus misschien...
Op donderdag 06 september 2001 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde nog wel 3x. Mijn companion (geboren en getogen in Manhattan, ideaal dus) vertelde me dat ze in diezelfde globe ook laser rock shows geven, dat lijkt me nou echt te gek!
quote:Niet naar het museum of modern art gaan, dat wordt gerenoveerd en er is bijna niets te zien momenteel. "Maffia restaurant" is aan te raden, maar ehm, ik weet niet hoe welvarend je bent. Was 250 piek kwijt voor twee personen (1 steak tartaar en 1 andere steak, geen groente erbij, alleen maar wat gebakken aardappeltjes, 1 rode wijn en 1 cola...).
Op donderdag 06 september 2001 23:31 schreef Mike het volgende:[..]
Dat las ik ja! Lijkt me ook erg speciaal. Ik ga eind deze maand weer terug, dus misschien...
quote:Ja, achterlijke datum.
Op donderdag 06 september 2001 23:36 schreef Arcee het volgende:
Je op 12 oktober 1999 registreren en dan na een lange afwezigheid vandaag weer posten... vaag hoor
quote:Goed dat je dat zegt, van dat museum. Was al aan het zoeken naar welk museum dit keer te gaan. Op de ruimte-show na, vond ik het Museum of Natural History trouwens niet echt geweldig. Kan er ook mee te maken hebben dat het 30 graden was en het veel leuker was om in Central Park te zijn.
Op donderdag 06 september 2001 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Niet naar het museum of modern art gaan, dat wordt gerenoveerd en er is bijna niets te zien momenteel. "Maffia restaurant" is aan te raden, maar ehm, ik weet niet hoe welvarend je bent. Was 250 piek kwijt voor twee personen (1 steak tartaar en 1 andere steak, geen groente erbij, alleen maar wat gebakken aardappeltjes, 1 rode wijn en 1 cola...).
Daarbij is het zo verdomd moeilijk te bedenken waar het ook al weer lag. t was zo donker.
Van die prijzen voor eten ben ik wel iets gewend, maar dit is wel erg veel. We hebben eens met twee personen ontbijt op voor bijna 50 gulden de man. Belachelijk...
quote:*slik*
Op donderdag 06 september 2001 23:36 schreef Arcee het volgende:
Je op 12 oktober 1999 registreren en dan na een lange afwezigheid vandaag weer posten... vaag hoor
Dis iz too good to be true!!!!
Two at the same teim!!!!
Arcee!!!!!
quote:Zo lijkt t net of we saampjes weg waren, Arceetje
Op donderdag 06 september 2001 23:42 schreef ElizabethR het volgende:[..]
*slik*
Dis iz too good to be true!!!!
Two at the same teim!!!!
Arcee!!!!!
![]()
|
Forum Opties | |