Wie nog meer dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:01 schreef Svensational het volgende:
Jij hebt wel veel eerste keuzen, BVO
En de nummer laatst van het SHO Tournament dan? Hèquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:02 schreef BVO het volgende:
Zou wel een mooie actie zijn als 'ie toch gewoon heeft gesolliciteerd..
De winnaar van het SHO Tournament en ook nog een soapvolger, zou een ideale keus zijn ja.
We wachten het wel af.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:03 schreef Svensational het volgende:
Dizer heeft niet gesolliciteerd, hij zegt van niet dus dan heeft ie dat ook niet. kan me niet voorstellen dat ie het toch zou doen.
Kansloos.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En de nummer laatst van het SHO Tournament dan? Hè
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En de nummer laatst van het SHO Tournament dan? Hè
Nou, dat zijn er dus al tweequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie nog meer dan?.
Ja jij, maar dat gaat moeilijk he..
Ik geloof dat ik al iets verder ben dan jijquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Riann zou ook een goede keus zijn. Ikzelf hoop namelijk dat het een soapvolger is en dat is Riann.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dat zijn er dus al tweeEn Riann heb je ook al een aantal veren in d'r reet gestoken
Verder waarmee?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al iets verder ben dan jij
Sorry hoor, maar ik ben Dizer nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Riann zou ook een goede keus zijn. Ikzelf hoop namelijk dat het een soapvolger is en dat is Riann.. Maar dat zijn jij en Svurno ook en jullie zijn vaker online. (vooral jij
)
Ehm... juist ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ben Dizer niet
Nou, ik had dequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Verder waarmee?![]()
Teveel moeite al die smiley's, ik slaap nog halfquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik had de,
en de
maar jij was daar blijkbaar nog niet aan toe
Ga dat eens heul snel aanpassenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm... juist ja..
Hé, je moet me niet vergelijken met die hamburgerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:06 schreef Svensational het volgende:
Eigenlijk zou er weer een nieuw tournament gehouden moeten worden. En dan zetten we Bupa tegen _bigmac_ :')
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Teveel moeite al die smiley's, ik slaap nog half![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |