ik vond het niet zo .. alleen happy hillie was geweldigquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:02 schreef dunn0w het volgende:
17:00 herkansing
Het was leuk dus??
Aha: Hilly zo blij als een kind maar ondertussen steeds engerquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:02 schreef dunn0w het volgende:
17:00 herkansing
Het was leuk dus??
Oke bedankt Wup!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:12 schreef Wup het volgende:
[..]
Nathalie, de [vooralsnog vage] informante die Joost info over Arthur zou kunnen verschaffen...
Wat heb ik jouw misdaan dat je zo doet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:26 schreef Svensational het volgende:
Oh, come on, jij bent helmaal niet nieuw hier, je bent gewoon weer die achterlijke kutkloon
quote:MA. 18-10-2004
Iris denkt dat haar acties Hillard hebben afgeschrikt. Bram en Shirina hebben een conflict op het werk, net nu het privé zo goed tussen hen gaat.
DI. 19-10-2004
Tonnie is niet af te houden van het plan om een surprise party voor Tara te organiseren. Niels ergert zich aan Bettina.
WO. 20-10-2004
Hugo vindt het verhaal van de onbekende vrouw verdacht en denkt dat Joost wordt voorgelogen. Bram en Shirina belanden in elkaars armen.
DO. 21-10-2004
Ilyas regelt het zo dat hij eerder weg kan om zijn vriendin Elif van het vliegveld te halen. Chris weet Sanne zo te tergen dat ze hem meer en meer gaat haten. Hillard dringt het pakhuis binnen.
VR. 22-10-2004
Tonnie probeert zijn taxibedrijf te promoten, maar wordt hard op de vingers getikt. Ellen, Renée en Claire maken zich klaar voor een lang weekend in Frankrijk.
quote:Bram en Shirina belanden in elkaars armen.
quote:Ilyas regelt het zo dat hij eerder weg kan om zijn vriendin Elif van het vliegveld te halen.
quote:Hillard dringt het pakhuis binnen.
VICTOR?quote:Ellen, Renée en Claire maken zich klaar voor een lang weekend in Frankrijk.
laten we maar hopen dat dat niet door gaat...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:06 schreef Iwan1976 het volgende:
De verhaaltjes uit VM:
VR. 22-10-2004
Ellen, Renée en Claire maken zich klaar voor een lang weekend in Frankrijk.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:36 schreef Orginial het volgende:
Ik denk dat Ellen & Claire nooit meer terugkeren van het weekend in Frankrijk.. Aangezien ze begin november eruit gaan...
ik zie nog steeds allemaal Bram... wanneer zout die nou eens op......quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:06 schreef Iwan1976 het volgende:
De verhaaltjes uit VM:
Ik denk dat ze vermoord worden door Hillard ofzo maar hoe hij daar dan weer komt.......quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:47 schreef dunn0w het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien dat ze daar nog even mee wachten totdat Claire, Ellen en Bram binnenkort ook vertrokken zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:11 schreef Wup het volgende:
zou Klomp vanavond uit de leader gewist zijn?
La Claire mag er nog even inblijven toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien dat ze daar nog even mee wachten totdat Claire, Ellen en Bram binnenkort ook vertrokken zijn.
Novemberquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:21 schreef Wup het volgende:
[..]
La Claire mag er nog even inblijven toch?
idd, de leader wordt sowieso meestal maar 2x per jaar ge-update,quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien dat ze daar nog even mee wachten totdat Claire, Ellen en Bram binnenkort ook vertrokken zijn.
leukquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:33 schreef Svensational het volgende:
Het Sesamstraat meisje zal waarschijnlijk volgende week donderdag in de serie verschijnen, wanneer Ilyas eerder vrij wil om haar (Elif) van het vliegveld te halen
't was ff wennen, maar ik vind 'm nu echt helemaal geweldig!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:37 schreef Orginial het volgende:
Vinden jullie de nieuwe leader trouwens leuker als de vorige?
Ik ook... Ik heb trouwens een topic klaarstaan!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
't was ff wennen, maar ik vind 'm nu echt helemaal geweldig!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |