Je was me voorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:04 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Je kunt pas oordelen als hij een langere periode achter elkaar de kans krijgt in de spits, die heeft hij totnutoe nog niet gehad.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je was me voor
En we zijn het met elkaar eens.
Het is een wonder
Of je leest het topic even doorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:01 schreef Spideyman het volgende:
Sonck heeft toch niks verkeerds gezegd over Ajax? Of zou Koeman hem getroost hebben?
hij zei dat het hem eigenlijk niets meer uitmaakt of hij speelt of niet bij Ajax. Dat Ajax hem zo gemaakt heeft. Verder toen hij de grens over ging bij belgië verscheen er een glimlach om zijn mond. En er was nog iets.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:01 schreef Spideyman het volgende:
Voetbal: Koeman roept Sonck ter verantwoording
12 oktober 2004, 14:56:23
AMSTERDAM (ANP) - Ronald Koeman heeft Wesley Sonck ter verantwoording geroepen voor zijn negatieve uitlatingen over Ajax in de Belgische media. De trainer van de Amsterdamse club heeft dinsdag een gesprek gevoerd met zijn spits.
Sonck heeft de afgelopen week, bij het Belgische nationale elftal, enkele keren kritiek geuit op Ajax. Ajax wilde dinsdag niet bekendmaken of het gesprek consequenties heeft voor de aanvaller.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sonck heeft toch niks verkeerds gezegd over Ajax? Of zou Koeman hem getroost hebben?
dat is waar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:04 schreef Sloggi het volgende:
Dit jaar heeft hij maar twee keer mogen starten in de basis als spits.
Twee wedstrijden, als ik het me goed herinner twee keer voortijdig gewisseld.
Dat vind ik te weinig om iemand op af te rekenen.
Ben ik het helemaal mee eens, het is jammer voor die jongen maar ik denk dat hij niet meer tijd krijgt bij Ajax. En ik kan me daar helemaal in vinden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is waar.
maar alle wedstrijden dat ik hem heb zien spelen, stelde hij me weer erg teleur.
Vertel eens, waarom scoorde hij dan bij Genk aan de lopende band? Zonneklaar: Verschil in systeemquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Sonck heeft nog geen minuut aangetoond van Ajax-niveau te zijn. Dus al stel je hem 10 duels op, dan nog wordt het niks. Ik vind die jongen een enorme miskoop. Misschien niet zijn eigen schuld, maar toch. Tegen Den Bosch scoorde hij zelfs niet, dat zijn dé wedstrijden voor een intikkertjesspits.
Ik heb er weinig vertrouwen dat het beter zal als ajax consequent 4-4-2 zou spelen. Zeker nu niet meer, hij wil nu gewoon zo snel mogelijk weg bij Ajax, heeft het gewoon helemaal gehad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vertel eens, waarom scoorde hij dan bij Genk aan de lopende band? Zonneklaar: Verschil in systeemHij heeft wel degelijk kwaliteiten alleen renderen die niet optimaal in het Ajax systeem
Lees mijn column van eind augustus nog maar na, daar staat alles in.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vertel eens, waarom scoorde hij dan bij Genk aan de lopende band? Zonneklaar: Verschil in systeemHij heeft wel degelijk kwaliteiten alleen renderen die niet optimaal in het Ajax systeem
ligt natuurlijk ook gedeeltelijk aan het systeem maar als hij zo'n goalgetter was dan had hij er nu ook wel meer ingeschoten, een aantal simpele kansen verprutste hij. dat ligt niet aan het systeem maar aan het feit dat hij gewoon niet lekker in zijn vel zit, op dit moment is hij te gefrustreerd om goed te kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 is ideaal voor Sonck, met een creatieve aanvallende middenvelder achter zich en een spits die sterk aan de bal is naast hem.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:21 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen dat het beter zal als ajax consequent 4-4-2 zou spelen. Zeker nu niet meer, hij wil nu gewoon zo snel mogelijk weg bij Ajax, heeft het gewoon helemaal gehad.
slimme keuze, jammer voor ajax maar hij zal toch wel aan spelen moeten komenquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:49 schreef Svensational het volgende:
Even het volledige bericht:
[..]
Dat is mooi, want Lobont is beter dan Stekelenburgquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:59 schreef golfer het volgende:
Volgens het programma Godenzonen op AT5 zijn a.s. zaterdag zowel Stekelenburg als Trabelsi speelklaar en inzetbaar.
Dat is mooi, want Stekelenburg is beter dan Lobontquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:59 schreef golfer het volgende:
Volgens het programma Godenzonen op AT5 zijn a.s. zaterdag zowel Stekelenburg als Trabelsi speelklaar en inzetbaar.
En Sonck voor Kluivert, dream onquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:04 schreef Nashje het volgende:
Een leuke ruil: v/d Vaart ruilen met Davids die nu bij Inter zit. Dat zou mooi zijn
Ik zie Inter gerust interesse tonen in v/d Vaart hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:05 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
En Sonck voor Kluivert, dream on![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Of je leest het topic even door
Onder normale omstandigheden zou het ook geen probleem geweest zijn denk ik, maar na Trabelsi, Sneijder een VdV vs. Zlatan wil Koeman volgens mij helemaal geen gezeik meer van wie dan ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
* gaat er maar niet tegen in
Persoonlijk vind ik niet dat Sonck verkeerde dingen heeft gezegd, het is een speler met zelfkritiek. Daarom vind ik het raar dat Koeman hem 'op het matje roept'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |