Ja en dan tot de winterstop met Ananastasioe in de basis (zonder back-up)quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:22 schreef S-Two het volgende:
[..]
een mooie strik erom en vandaag nog afleveren![]()
het kan toch niet eerder dan de winterstop en kan er mooi een vervanger komen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:49 schreef keeper het volgende:
[..]
Ja en dan tot de winterstop met Ananastasioe in de basis (zonder back-up).
Mocht hij scoren, dan moeten we wel de vlaggen uithangen en 19 taarten bestellen, anders voelt hij zich kut. Want de vorige keer kreeg hij alleen een proficiat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:50 schreef Againzender het volgende:
Wesley moet maar eens een lekkere partij met de Rode Duivels spelen, misschien dat hij daar wat van opknapt.
Rosenberg is sowieso al langer en fysiek sterker dan Sonck, Mourad is een creatieve dribbelaar die alleen duels kan beslissen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:16 schreef JeroenV het volgende:
Rosenberg is een type Sonck schijnt, Mourad is wat technischer en kaatst wat meer. Maar ook hun zullen moeten wennen, dus veel zal je er nog niet aan hebben denk ik.
staan ze eigenlijk alleen bij het vak, of ook bij andere vakken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
Geven jullie volgende week allemaal even gul bij de collecte voor 410??
We willen natuurlijk met z'n allen dat de mooie acties een vervolg krijgen!![]()
Zeker!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
Staan er ook collectebussen bij de hoofdingang? Die hebben nog wel wat schuld af te kopen meen ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
Mourad is ook Zweed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:23 schreef Nyluzzz het volgende:
Rosenberg is die Zweed? Ajax en Zweedse spitsen, dat ligt mekaar wel![]()
Mourad 'Mouradonna' is ook een Zweed. Die zie ik liever dan Rosenberg denk ik. Wat jullie?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:23 schreef Nyluzzz het volgende:
Rosenberg is die Zweed? Ajax en Zweedse spitsen, dat ligt mekaar wel![]()
wat denk je dat dat wel niet gaat kosten?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:
Gewoon allebei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |