Sterkte dan maar weer hé, zit niet echt mee sinds je werkt hequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:48 schreef Nadientje het volgende:
[..]
er is iets mis jalaten we het daar maar op houden
kan jullie niks vertellen maar doe ik nog wel
![]()
Eej, poepzakquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sterkte Nadine, met wat het ook is
liefquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:31 schreef Bastard het volgende:
Nou vooruit, van mij ook een knuffel.
Welke Fablequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Oke ben weg
prettige (Fable) avond iedereen
[afbeelding]
Sterkte met wat het ook is lieverdquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:04 schreef Nadientje het volgende:
dankje wel allemaal, doet me goed![]()
Wat??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welke Fable
Ja nou heb ik toch geen tijd vanavond maar baal er wel van. Had het hoesje al willen bewonderen. Morgen dan maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat??
...
Nee..
Nee??
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee???
Wat erg zeg!!! Jij hebt last?!
Gijs.. ik heb nog nooit gehoord van een game op de post van Zaterdag..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja nou heb ik toch geen tijd vanavond maar baal er wel van. Had het hoesje al willen bewonderen. Morgen dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Ja dat dacht ik al.. je hebt toch geen vrij kunnen krijgen, vakantie gaat niet door, dientje over de zeik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:26 schreef D-Devil het volgende:
Het is mijn schuld.
.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al.. je hebt toch geen vrij kunnen krijgen, vakantie gaat niet door, dientje over de zeik.
Tsja... vrouwen
ja tuurlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
M-Mag ik ook een knuffel geven ?
*hele dikke knuffel geeft*quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:43 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja tuurlijk
dank uquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
*hele dikke knuffel geeft*
Heeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie
uquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:48 schreef Nadientje het volgende:
[..]
dank u
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. ik heb nog nooit gehoord van een game op de post van Zaterdag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak me nou niet gek
Nee,... ik krijg wel vaker games op zaterdag. Is gewoon post
maar ik had hem vannacht al even willen bekijken
Als die morgen niet bij de post zit haal ik hem trouwens in de winkel hoorMoet hem morgenavond spelen ! Veel plezier vanavond !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ja,, dat had ik ook vanmorgen... ik MOET hem hebben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]Maak me nou niet gek
Nee,... ik krijg wel vaker games op zaterdag. Is gewoon post
maar ik had hem vannacht al even willen bekijken
Als die morgen niet bij de post zit haal ik hem trouwens in de winkel hoorMoet hem morgenavond spelen ! Veel plezier vanavond !
Moet wel zeggen dat dit echt pijn doet. Je kent me... MOET dat hebben... en ik zie zo oooooveral pop-ups op msn... playing Fable.... playing Fable etc etc....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja,, dat had ik ook vanmorgen... ik MOET hem hebben.
Wanneer kom je is kwijlen op me cam ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja,, dat had ik ook vanmorgen... ik MOET hem hebben.
Ik heb geen webcam gijs.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wanneer kom je is kwijlen op me cam ?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb geen webcam gijs.
...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welke Fable
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:05 schreef O-Ren het volgende:
Sterkte Nadine![]()
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 05:09 schreef Jan-Diederik het volgende:
Ergens heb ik het idee dat jullie dit een leuke foto van ChOas zullen vinden ...
[afbeelding]
Ja is het er weer 1 Gijsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:06 schreef Bastard het volgende:
Godverdomme... wat een spel......
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 05:09 schreef Jan-Diederik het volgende:
Ergens heb ik het idee dat jullie dit een leuke foto van ChOas zullen vinden ...
[afbeelding]
Niet normaal hoe mol hij kan zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Die foto van die zwerver ChOas
Ga je vandaag Fable gamen Gijs?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:03 schreef Chocobo het volgende:
Niet normaal hoe mol hij kan zijn.
Ik hoop het vriendquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je vandaag Fable gamen Gijs?
Was gister om 07:30 op mijn werk. Was om 23:45 thuis uit mijn werkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet normaal hoe mol hij kan zijn.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Was gister om 07:30 op mijn werk. Was om 23:45 thuis uit mijn werk
JA, IK WAS FUCKING MOL
misschien naar een verzekeringboer gaan? die hebben programma's op hun pc's die alles vergelijkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:41 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes,......... enig idee waar ik kan zien hoe je je woonverzekeringen kan vergelijken. Volgens mij betaal ik teveel en ben ik oververzekerd. Unive ofzo proberen ? Iemand een idee waar het het goedkoopst is ? Inboedel en algemene woningverzekering ! Opstal is al collectief
mmmmmm... independer.nl is ook wel watquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
misschien naar een verzekeringboer gaan? die hebben programma's op hun pc's die alles vergelijken
Klinkt als een luier merkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
mmmmmm... independer.nl is ook wel wat
nee incontinentieluiersquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:55 schreef ChOas het volgende:
[..]
Klinktals een luier merk
Is een vergelijkings site voor verzekeringen pjeequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:55 schreef ChOas het volgende:
[..]
Klinkt als een luier merk
Ik heb geen eens een inboedelverzekering.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Is een vergelijkings site voor verzekeringen pjee
dusquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
Grmbll, ik was van plan vandaag naar Villa Arena en de Media Markt te gaan. Is Toadette ziek.
Net of jij een bank zou mogen uitzoeken zonder inbreng van Renske.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:02 schreef mr_Brown het volgende:
dus
Zit je in het gips ofzo ? Je kan toch zelf gaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
Grmbll, ik was van plan vandaag naar Villa Arena en de Media Markt te gaan. Is Toadette ziek.
Je zal het FANTASTISH vinden Gijs.. en dat is niet een woord wat ik vaak gebruik... serieus.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 07:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja is het er weer 1 GijsKan niet wachten !
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dus
Overtuig me eens, gij hype hoer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:04 schreef Bastard het volgende:
Je zal het FANTASTISH vinden Gijs.. en dat is niet een woord wat ik vaak gebruik... serieus.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je zal het FANTASTISH vinden Gijs.. en dat is niet een woord wat ik vaak gebruik... serieus.
Net of jij een bank zou mogen uitzoeken zonder inbreng van Quinny.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:04 schreef Chocobo het volgende:
Zit je in het gips ofzo ? Je kan toch zelf gaan![]()
Gijs,... dat moeten we bijna met elk spel doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Overtuig me eens, gij hype hoer.
Ja dat is m inderdaad.. misschien op consumentenbond.nl ook (lid worden voor een jaar kost nu 25 euro, iedere maand een blad met de laatste dingen die zijn vergeleken en kortingen op spullen)quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
mmmmmm... independer.nl is ook wel wat
gijsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net of jij een bank zou mogen uitzoeken zonder inbreng van Renske.
Nee dat kan ik niet nee, maar een mediamarkt bezoek klinkt goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net of jij een bank zou mogen uitzoeken zonder inbreng van Quinny.
En is ongezellig.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit je in het gips ofzo ? Je kan toch zelf gaan![]()
Het is klaarrrr...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Overtuig me eens, gij hype hoer.
Klaar is de term.... een spel wat af isquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is klaarrrr...
Lekkere Gijs !quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Niet echt Gijs ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en??? en??? komt het een beetje over???
nope niet echtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsdenk na
![]()
IK ben de baas![]()
*proest*quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:06 schreef mr_Brown het volgende:
gijsdenk na
![]()
IK ben de baas![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Donkere Gijs !![]()
Mijn originele bericht was 'Zwart afvalquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:09 schreef ChOas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet echt Gijs ?![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
nope niet echt
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*proest*
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
Haaaaaaaaaai
Ja, wat wil je hiermee zeggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:11 schreef Bastard het volgende:
Nee, ff kort voor de Gijsjes.. ben gisteravond gestart om half 9, aan 1 stuk gegamed tot 2 uur, was ik erg mol, ben gaan slapen. Ben net wakker geworden met fable in mijn hoofd, doe nu een bakkie, doe zo de afwas en ga weer verder.
Het verhaal kan dan misschien het minste aspect wezen van het spel, maar daar heb ik nog weinig van gezien. Ben zo bezig met opgroeien en dingen doen, niet normaal gewoon.. eer dat het spel begint ben je ook eigenlijk een paar uur verder. Nee stop.. dit word een warrig verhaal...
Ik kan het gewoon eigenlijk niet uitleggen zonder een spoiler te geven... je moet gewoon beginnen, die muziek in iedere omgeving meemaken, die combats zijn geweldig, de grafix zijn praat, de dingen die je kan doen, verzin het maar en je kan het wel zon beetje, die sidequests verdwaal je gewoon in, weet bijna niet meer wat het verhaal is als je je er niet mee bezig houdt want je kan alle kanten op... he ik ga zo weer verder, wil niet eens eten.
Toadettequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Plunkje
Slootmonsterquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Dat onwetendheid een zege is jongen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja, wat wil je hiermee zeggen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Toadette
Nee, ik koop hem niet!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat onwetendheid een zege is jongen.
Geef haar maar een beterschapsknuffelquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik zou een echte NEXTGEN game ook gewoon voorbij laten gaan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee, ik koop hem niet!
Weet je, deze week komt Star Ocean 3quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik zou een echte NEXTGEN game ook gewoon voorbij laten gaan.
Ja dat is misschien ook wel leuk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Weet je, deze week komt Star Ocean 3Kan gewoon niet alles gamen...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat onwetendheid een zege is jongen.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:11 schreef Bastard het volgende:
Nee, ff kort voor de Gijsjes.. ben gisteravond gestart om half 9, aan 1 stuk gegamed tot 2 uur, was ik erg mol, ben gaan slapen. Ben net wakker geworden met fable in mijn hoofd, doe nu een bakkie, doe zo de afwas en ga weer verder.
Het verhaal kan dan misschien het minste aspect wezen van het spel, maar daar heb ik nog weinig van gezien. Ben zo bezig met opgroeien en dingen doen, niet normaal gewoon.. eer dat het spel begint ben je ook eigenlijk een paar uur verder. Nee stop.. dit word een warrig verhaal...
Ik kan het gewoon eigenlijk niet uitleggen zonder een spoiler te geven... je moet gewoon beginnen, die muziek in iedere omgeving meemaken, die combats zijn geweldig, de grafix zijn praat, de dingen die je kan doen, verzin het maar en je kan het wel zon beetje, die sidequests verdwaal je gewoon in, weet bijna niet meer wat het verhaal is als je je er niet mee bezig houdt want je kan alle kanten op... he ik ga zo weer verder, wil niet eens eten.
Outrun krijg je toch van Fok ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:10 schreef Strolie75 het volgende:
ik twijfel, ik twijfel, ik twijfel.![]()
![]()
Heb wel zin in OutRun, maar ik heb zo'n gevoel dat die heel binnenkort al afgeprijst te krijgen is.Second Sight is trouwens wel cool B.
Mein Fuhrerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Slootmonster
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Mein Fuhrer![]()
Gaat niet door. Stelletje amateurs.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:26 schreef Chocobo het volgende:
Outrun krijg je toch van Fok ?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaat niet door. Stelletje amateurs.
Dan koop je dat spelletje toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaat niet door. Stelletje amateurs.
Nee, Sega laat niks van zich horen en de vent die dit soort dingen daar regelt is met vakantie.
Ga ik ook zeker doen, alleen niet nu. Ik verwacht dat hij binnenkort afgeprijst zal worden en ik ben nog volop met Burnout 3 bezig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:34 schreef Bastard het volgende:
Dan koop je dat spelletje toch?
Ik vind het persoonlijk geen 60 euro waard..
Dus je gaat Fable halen met je lame getwijfel!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen, alleen niet nu. Ik verwacht dat hij binnenkort afgeprijst zal worden en ik ben nog volop met Burnout 3 bezig.
Ik ben erg, ik weet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:43 schreef Bastard het volgende:
Dus je gaat Fable halen met je lame getwijfel!!
Dwarfquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
Diiiiiiiiiiikke
16:9 lichaamquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dwarf
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
16:9 lichaam
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was vroeg vanmorgen voor je hequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:20 schreef O-Ren het volgende:
Zo weer thuis!
Heerlijk gewerkt!![]()
![]()
Life just doesn't get much betterquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb knoflook-olijven
Ik heb rode wijn
Ik heb Fable
Ik heb goede gordijnen
Ik heb weekend
Ik heb een vriendin die ziek in bed ligt
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
16:9 lichaam
hier:quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hier...
*geeft gevoel voor humor*
Don't mention it...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hier:
[afbeelding]
je lichaam krijgt al ontwenningsverschijnselen
Don't mention it
Sorry.. slaaptekortquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hier:
[afbeelding]
je lichaam krijgt al ontwenningsverschijnselen
Don't mention it
Ben je er al uit Gijs ? Lijkt me toch echt een game voor jouquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja behoorlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was vroeg vanmorgen voor je heIk was ook op
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:32 schreef Chocobo het volgende:
Ben je er al uit Gijs ? Lijkt me toch echt een game voor jou
Ik bedacht me onderweg dat ik Mark of Kri ook geweldig vindt. En dit is eigenlijk ook zo'n soort spel (alleen veel uitgebreider natuurlijk).quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Fable
Wil je een nieuwe neger erbij? Eentje die wel werkt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:32 schreef O-Ren het volgende:
Ja behoorlijk![]()
Maar voor een goed doel!![]()
Overuren is extra geld![]()
Nee ik heb genoeg aan 1 neger!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wil je een nieuwe neger erbij? Eentje die wel werkt?
Je bent weer heerlijk gebrokenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Ik bedacht me onderweg dat ik Mark of Kri ook geweldig vindt. En dit is eigenlijk ook zo'n soort spel (alleen veel uitgebreider natuurlijk).Heb er zin in.
Heb jij hem nu al?
alles goed gijsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sorry.. slaaptekort
Alles goed gozer ?
Wat een ventje he........quote:
................................quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:41 schreef silver-surfer het volgende:
De postbode komt![]()
![]()
![]()
![]()
Oh Gijs.. ga starten alsjeblieft.. start het sprookje nou!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Ik bedacht me onderweg dat ik Mark of Kri ook geweldig vindt. En dit is eigenlijk ook zo'n soort spel (alleen veel uitgebreider natuurlijk).Heb er zin in.
Heb jij hem nu al?
Gaat het een beetje Nadinequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:44 schreef Nadientje het volgende:
daantjemijn lieverd
Gijs...ik heb geen ruggegraat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:39 schreef Chocobo het volgende:
Je bent weer heerlijk gebrokenWelkom bij de Fable club
Ik kreeg een zweetuitbarsting toen ik het las .............................................quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
................................
Gijsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
Die Intro
Die Muziek
Geen breedbeeld
en daarna bedacht ik me.. wanneer was voor mij de laatste keer dat ik uit keek naar buiten of ik de postbode aan zag komen lopenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kreeg een zweetuitbarsting toen ik het las .............................................
Stilte is correct !
Ga gewoon kijken joh!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:10 schreef Chocobo het volgende:
Sander heeft um![]()
![]()
Ik durf niet naar de brievenbus !!!!!!
........................................................................... ok ik ga !quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:12 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ga gewoon kijken joh!![]()
Komt goed!![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
........................................................................... ok ik ga !
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ok, vergeet alles wat ik heb gezegd. Dit spel is gewoon helemaal af!
De sfeer, de graphics, de muziek, de tussen filmpjes, de voice acting, alles is gewoon helemaal goed! So what als er een paar features ontbreken? Het spel voelt gewoon heerlijk, zelf als je een simpele fetch-quest doet geniet je nog!
En dan heb ik pas een half uur gespeeld!
He dat getwijfel van jou ook altijdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
De sfeer, de graphics, de muziek, de tussen filmpjes, de voice acting, alles is gewoon helemaal goed! So what als er een paar features ontbreken? Het spel voelt gewoon heerlijk, zelf als je een simpele fetch-quest doet geniet je nog!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
IK heb emquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh Gijs.. ga starten alsjeblieft.. start het sprookje nou!!
FFX al uitgespeeld?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:47 schreef silver-surfer het volgende:
IK heb em![]()
![]()
![]()
![]()
Fable![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Ik liep naar beneden.... nam Daan ter emotionele ondersteuning en ging naar het portiekTrillend loop ik de trap af mijn oog al op de brievenbussen hopende dat er 1 of 2 omhoog staan aangevend dat er eventueel post in zou kunnen zitten.
De sleutel gaat in het slot.... ik open de bus........ en ik zieeeeeen nu en nu en nu en nu???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Ik liep naar beneden.... nam Daan ter emotionele ondersteuning en ging naar het portiekTrillend loop ik de trap af mijn oog al op de brievenbussen hopende dat er 1 of 2 omhoog staan aangevend dat er eventueel post in zou kunnen zitten.
De sleutel gaat in het slot.... ik open de bus........ en ik zieeeeeDie komt ook niet meer hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt maandagEn volgens mij bezorgen ze nooit op maandag dus dinsdag kan jij gamen vriend
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
Hoeveel kilo ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:19 schreef Nadientje het volgende:
ik heb kleren gekocht![]()
Valt dus wel mee deze keerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:22 schreef Nadientje het volgende:
[..]
5
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:21 schreef Nadientje het volgende:
ik heb gewoon een broek gekocht die nadine heet![]()
Let er wel op dat je niet stiekem de magentron functie aanzet als je broodjes wilt bakken met de ovenfunctiequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
Me moeder en ik hebben voor het eerste een combi-magnetron gekocht, we hebben nooit zo ding gehad
Ze was er wel blij mee
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
Me moeder en ik hebben voor het eerste een combi-magnetron gekocht, we hebben nooit zo ding gehad
Ze was er wel blij mee
Dan heeft ie hem wel gehaald toch???quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:59 schreef -Struikrover- het volgende:![]()
![]()
Die Sjo, wat een last![]()
![]()
Stel je niet aan man, tis maar een spel en hoe meer je je hoop opbouwd hoe meer het gaat teleurstellenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:25 schreef Chocobo het volgende:
Ik..................... ik............... IK HEB HEEEEEMMMMM![]()
Kwam vanmiddag met de post.....
Vanavond ,...... 20:00 !! Eerst de pik in bad doen en pizza halen !![]()
Dat hoesje,........ dat boekje.... ik staar me kapot !![]()
Stuuuuuuuukquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:40 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:25 schreef Chocobo het volgende:
Ik..................... ik............... IK HEB HEEEEEMMMMM![]()
Kwam vanmiddag met de post.....
Vanavond ,...... 20:00 !! Eerst de pik in bad doen en pizza halen !![]()
Dat hoesje,........ dat boekje.... ik staar me kapot !![]()
Ik heb er ook eentje voor jouquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, stelletje hype hoeren. Ergste is Strol. Eerst afkraken enzo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje voor jou
Tis zo hoerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, stelletje hype hoeren. Ergste is Strol. Eerst afkraken enzo.
How how, ik heb het nooit afgekraakt. Ik had alleen twijfels of het een spel voor mij was.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, stelletje hype hoeren. Ergste is Strol. Eerst afkraken enzo.
Alleen FFXII dan, kan mezelf niet meer recht aankijken als ik daar een platinum versie ofzo van heb...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb er net is even over na zitten denken;
Speel groot deel van me spellen niet meer uit,...doe er altijd 3 uur over voordat er eentje gestart is. Beleef bij lange na niet zoveel plezier ermee als vroeger () ... Ik denk dat ik na Star Ocean 3 en Killzone stop met gamen (iig met kopen)
Een jaartje pauze houden, wat oude FF's spelen(7+8), misschien dat me interesse weer net zoals vroeger wordt![]()
Geef mij maar FFVII char'squote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:22 schreef chibibo het volgende:
Zojuist een review van Fable gezien op Gammo. Ziet er allemaal goed uit, hoor, ik moet het toegeven...
...maar hoe lelijk wil je je karakters hebben?!De omgevingen zijn prachtig, en dan lopen er een paar van die houten Klazen in rond! Beetje jammer.
Valt wel mee hoor...maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:22 schreef chibibo het volgende:
...maar hoe lelijk wil je je karakters hebben?!De omgevingen zijn prachtig, en dan lopen er een paar van die houten Klazen in rond! Beetje jammer.
Ga spelen ofzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
How how, ik heb het nooit afgekraakt. Ik had alleen twijfels of het een spel voor mij was.
Maar jij speelt ook allemaal van die 40+ uren RPG's. Misschien moet je het eens afwisselen met wat korte games als Ico, Beyond Good & Evil, Prince of Persia, etc... Heb ik ook gedaan en bevalt prima!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
Speel groot deel van me spellen niet meer uit,...doe er altijd 3 uur over voordat er eentje gestart is. Beleef bij lange na niet zoveel plezier ermee als vroeger () ... Ik denk dat ik na Star Ocean 3 en Killzone stop met gamen (iig met kopen)
Een jaartje pauze houden, wat oude FF's spelen(7+8), misschien dat me interesse weer net zoals vroeger wordt![]()
Heb sinds 13:00 uur onafgebroken gegamed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ga spelen ofzo
Detailsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
How how, ik heb het nooit afgekraakt. Ik had alleen twijfels of het een spel voor mij was.
Ik vond ze er behoorlijk vierkant uit zien... inclusief het hoofdpersonage. De monsters zagen er trouwens wel goed uit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Valt wel mee hoor...maar dat is mijn mening.
Final Fantasy: de nog immer onbetwiste RPG koning.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
Geef mij maar FFVII char's
Zeker. Gelukkig komen er nu steeds meer en meer RPG's naar Europaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Final Fantasy: de nog immer onbetwiste RPG koning.
Ik denk dat je het moet zien. Graphics zijn misschien niet de allermooiste ooit maar ze zijn wel sfeervol. Zit soort van waas omheen, erg sprookjesachtig in elk geval!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:28 schreef chibibo het volgende:
Ik vond ze er behoorlijk vierkant uit zien... inclusief het hoofdpersonage. De monsters zagen er trouwens wel goed uit.
Maar graphics zijn natuurlijk niet het belangrijkste.
Je moet gewoon eens overstappen dan een coole xbox.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ze beginnen het eindelijk te leren, met dank aan FF7 natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeker. Gelukkig komen er nu steeds meer en meer RPG's naar Europa
Star Ocean, Tales of... , Dragon Quest
Ok, laatste 2 waren 60+ en nu een van 80 +quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar jij speelt ook allemaal van die 40+ uren RPG's. Misschien moet je het eens afwisselen met wat korte games als Ico, Beyond Good & Evil, Prince of Persia, etc... Heb ik ook gedaan en bevalt prima!
Tis geweldih he gijs?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het moet zien. Graphics zijn misschien niet de allermooiste ooit maar ze zijn wel sfeervol. Zit soort van waas omheen, erg sprookjesachtig in elk geval!
De omgevingen zagen er inderdaad erg goed uit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat je het moet zien. Graphics zijn misschien niet de allermooiste ooit maar ze zijn wel sfeervol. Zit soort van waas omheen, erg sprookjesachtig in elk geval!
Die kan ik dus echt niet spelen, he? Serieus, zodra ik met dat spel begin verdubbelt m'n hartslag en verbruint m'n onderbroek.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
Maar ik game ook korte games hoor. Ben nu bezig met RE remake dus, maar die doe ik echt uit nostalgische redenen.
Ik wist dat je daarmee zou aankomenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens overstappen dan een coole xbox.
Serieus?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:35 schreef chibibo het volgende:
[..]
Die kan ik dus echt niet spelen, he? Serieus, zodra ik met dat spel begin verdubbelt m'n hartslag en verbruint m'n onderbroek.
Herkenbaar. Ik heb een beetje hetzelfde. Verder koop ik gewoon teveel games waardoor sommige wel eens tegenvallen. Maar die speel ik dan ook niet meer en verkoop ik weer. Maar er komen toch veel juweeltjes uit. Ik bedoel, ik de tijd van 1 Xenosage kun je Beyond Good and Evil, Prince of Persia, Ico en nog een handvol games spelen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik wist dat je daarmee zou aankomen
Ik heb het bij strol gezien, heel mooi hoor Ninja Gaiden enzo.
Maar ik weet gewoon dat ik er snel op uitgekeken wordt. Toen ik 15 jaar was enzo vond ik gamen het einde, werdt gewoon zenuwachtig als ik spellen zag liggen in de winkel (kon maar 1 spel per 3 maanden kopen ook)
Enigste wat ik nu denk tijdens spelen is; 'godver, snel hier doorheen want dan kan ik die 13 andere spellen die nog liggen uitspelen'
Ik kan zonder twijfel zeggen dat ik een van de grootste fan's ben van deel VIIquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Final Fantasy: de nog immer onbetwiste RPG koning.
Maar dan moet je wel zin hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik de tijd van 1 Xenosage kun je Beyond Good and Evil, Prince of Persia, Ico en nog een handvol games spelen.
Serieus, Gijs. Dit soort spellen zijn slecht voor me.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Serieus?
In de tijd van FF7 had ik nog geen PlayStation. Maar toen hij uitkwam heb ik 'm meteen gekocht, en een PSX gehuurd voor een week zodat ik 'm kon spelen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik kan zonder twijfel zeggen dat ik een van de grootste fan's ben van deel VII(speel heel soms s'nachts enkel uit nostalgisch oogpunt
)
Ik heb 'm hier liggen, maar geen tijd om 'm te spelen.quote:Moet zeggen dat Xenogears een van de beste verhalen heeft van elke RPG dan ook, zo diep en uitgebreid
Ik heb er 8 maanden over gedaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:46 schreef chibibo het volgende:
[..]
In de tijd van FF7 had ik nog geen PlayStation. Maar toen hij uitkwam heb ik 'm meteen gekocht, en een PSX gehuurd voor een week zodat ik 'm kon spelen.
Maar mijn favoriet blijft FF6.
[..]
Ik heb 'm hier liggen, maar geen tijd om 'm te spelen.
Had hem in 6 dagen uitgespeeldquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:50 schreef Strolie75 het volgende:
FF7 heeft me een hele zomervakantie gekost...op mijn PC :')
Die muziek.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gfx zijn LELIJKMaar (een deel) van de muziek is heel erg goed
Is al een tijdje afgelopenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:04 schreef chibibo het volgende:
Iedereen Kopspijkers aan het kijken of zo? Behalve die Fable freaks dan.
Day after Tomorrow gekeken!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:04 schreef chibibo het volgende:
Iedereen Kopspijkers aan het kijken of zo? Behalve die Fable freaks dan.
Onder welke steen heb jij gewoond de afgelopen week ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:06 schreef Strolie75 het volgende:
Was er voetbal op TV?
Gijs, vervul je studentenplicht eens en ga een kroeg in.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onder welke steen heb jij gewoond de afgelopen week ?
dat helpt een klein beetjequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Toadette
quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:20 schreef ChOas het volgende:
Omdat alle dames verlaten worden door hun Fable-spelende echtgenoten/huisgenoten/partners:
* Quinny geeft alle dames een zachte kus en biedt ze een ontbijtje op bed aan.
Hey stukquote:Op zondag 10 oktober 2004 10:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Ja alles gaat lekker hier. Daan is druk bezig met proberen te lopenquote:Op zondag 10 oktober 2004 10:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hey stuk... alles goed met de kleine en Daan ?
Cool!quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja alles gaat lekker hier. Daan is druk bezig met proberen te lopen
En met jou?
Was er F1 op TV?quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goh, Schumachert heeft gewonnen
Hb heb je trommels al?quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goh, Schumachert heeft gewonnen
quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:19 schreef Chocobo het volgende:
FableHet is zo fantastisch..... het nacht dag ritme is ook zo realistisch in het spel ! De wereld
Zo groot !!
................ ik begrijp de reakties nu,... fantastisch !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Over dat nachtritme:Vind je het cool GijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was net op het moment voor mijn graduation (na de training examen) aan het spelen met mijn equipment en kleding. Wist ik veel dat die dat onthoud allemaal... tijdens mijn eindexamen feest was ik dus naakt.... dat hoor ik de mensen in de Guild nu nog zeggen.![]()
Tevens heb ik s' nachts even rustig zitten vissen bij die boerderij.... geniaalDat geluid !!!!!!!!!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Pfffquote:Op zondag 10 oktober 2004 10:18 schreef Quinny het volgende:
Ja hoor Sjo is net wakker en zit nu alweer Fable te spelen![]()
Niet eens eerst goedemorgen of een ochtendzoen
![]()
kom jij mij ook een knuffel gevenquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:01 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb helaas geen modem voor je gijs.
Neequote:Op zondag 10 oktober 2004 15:10 schreef Nadientje het volgende:
[..]
kom jij mij ook een knuffel geven
dan ga jaquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Nee.
Boeiend, tis niet mijn topicquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:12 schreef Nadientje het volgende:
[..]
dan ga ja, kijk es naar de topictitel
waar staat dan dat je moetquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:15 schreef D-Devil het volgende:
Ik moet niks.
volgens mij heeft Daan morgen als Cho er niet is een nieuwe dvd om mee te spelenquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:57 schreef Nadientje het volgende:
vind quinny het nog een leuk spel?
Serieus, je meest zinvolle post to datequote:Op zondag 10 oktober 2004 16:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
volgens mij heeft Daan morgen als Cho er niet is een nieuwe dvd om mee te spelen
Zou je er graag een willen geven hoor!quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:58 schreef Toadette het volgende:
ik hoop er gewoon op dat hij hem heel snel heeft uitgespeeld. Vandaag, na twaalf uur spelen, moet hij toch al wel een heel eind opgeschoten zijn.
![]()
Nadientje je bent niet de enige die het zonder knuffels moet doen...
quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:58 schreef Toadette het volgende:
ik hoop er gewoon op dat hij hem heel snel heeft uitgespeeld. Vandaag, na twaalf uur spelen, moet hij toch al wel een heel eind opgeschoten zijn.
![]()
Nadientje je bent niet de enige die het zonder knuffels moet doen...
Bedankt he!quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:20 schreef -Struikrover- het volgende:
*Nadine knuffeld*
Toadette knuffeld*
quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Bedankt he!
Huilie !quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Bedankt he!
Ja, dusquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]Sorry, ik doe alleen knappe vrouwen
![]()
En de meest leesbare!quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
Serieus, je meest zinvolle post to date
HAHAHHAquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
tijdens mijn eindexamen feest was ik dus naakt.... dat hoor ik de mensen in de Guild nu nog zeggen.![]()
Is mij in het echt ook geluktquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
HAHAHHA
Humor is dat he![]()
Vandaag een quest in mijn nakie gedaan, kreeg extra geld
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Is mij in het echt ook gelukt
quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Zou je er graag een willen geven hoor!![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:20 schreef -Struikrover- het volgende:
*Nadine knuffeld*
Toadette knuffeld*
is die student uit delft nu al op dr afgestapt?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Zooo, de hele dag motorgereden
Met Mlou, zoooooo`n lief meisje
Al 10x maar hij maakt geen kansquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:59 schreef Toadette het volgende:
[..]
is die student uit delft nu al op dr afgestapt?
Held.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Dacht, lekker nog een avondje Riddick spelen, 10min bezig; uitgespeeld
agossiequote:Op zondag 10 oktober 2004 18:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Al 10x maar hij maakt geen kans![]()
was dat maar zo met fablequote:Op zondag 10 oktober 2004 18:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Dacht, lekker nog een avondje Riddick spelen, 10min bezig; uitgespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |