Sterkte dan maar weer hé, zit niet echt mee sinds je werkt hequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:48 schreef Nadientje het volgende:
[..]
er is iets mis jalaten we het daar maar op houden
kan jullie niks vertellen maar doe ik nog wel
![]()
Eej, poepzakquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sterkte Nadine, met wat het ook is
liefquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:31 schreef Bastard het volgende:
Nou vooruit, van mij ook een knuffel.
Welke Fablequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Oke ben weg
prettige (Fable) avond iedereen
[afbeelding]
Sterkte met wat het ook is lieverdquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:04 schreef Nadientje het volgende:
dankje wel allemaal, doet me goed![]()
Wat??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welke Fable
Ja nou heb ik toch geen tijd vanavond maar baal er wel van. Had het hoesje al willen bewonderen. Morgen dan maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat??
...
Nee..
Nee??
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee???
Wat erg zeg!!! Jij hebt last?!
Gijs.. ik heb nog nooit gehoord van een game op de post van Zaterdag..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja nou heb ik toch geen tijd vanavond maar baal er wel van. Had het hoesje al willen bewonderen. Morgen dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Ja dat dacht ik al.. je hebt toch geen vrij kunnen krijgen, vakantie gaat niet door, dientje over de zeik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:26 schreef D-Devil het volgende:
Het is mijn schuld.
.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al.. je hebt toch geen vrij kunnen krijgen, vakantie gaat niet door, dientje over de zeik.
Tsja... vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |