abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22700540
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 13:58 schreef Sjoewe het volgende:
Gelukkig maar, ik wil die gasten zo graag een keer live checken
En moet je ook zeker doen, live staat het als een huis.
2 x keer gezien (1 keer in de melkweg met Good Riddance, en 1 x in Maastricht op European Hardcore Party) en beide keren heb ik de zanger vrijwel de hele show alleen maar in het publiek gezien.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_22700697
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 14:16 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

En moet je ook zeker doen, live staat het als een huis.
2 x keer gezien (1 keer in de melkweg met Good Riddance, en 1 x in Maastricht op European Hardcore Party) en beide keren heb ik de zanger vrijwel de hele show alleen maar in het publiek gezien.
en er niet bij zeggen dat de 1ste keer voor ons beetje bagger was. Een band waar we niets mee konden he sem

2 de keer was ik er niet bij, maar scheen super vet te zijn geweest. Het is absoluut geen band waar ik alles voor opzij zet, maar wil ze wel weer een keer zien, omdat ik nu ook wel wat van ze ken
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_22700932
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 14:24 schreef Kletz het volgende:

[..]

en er niet bij zeggen dat de 1ste keer voor ons beetje bagger was. Een band waar we niets mee konden he sem
Is dat zo ? Kwam er iig wel voor Good Riddance
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_22701880
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 14:36 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

Is dat zo ? Kwam er iig wel voor Good Riddance
wat me wel zeer verraste was cap down of zo iets... igg ska met core. En good riddance was zeker vet.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 08:01:59 #105
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_22717581
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 14:24 schreef Kletz het volgende:

[..]

2 de keer was ik er niet bij, maar scheen super vet te zijn geweest. Het is absoluut geen band waar ik alles voor opzij zet, maar wil ze wel weer een keer zien, omdat ik nu ook wel wat van ze ken
Zo ben ik ooit eens patat gaan eten tijdens de Dropkick Murphys op een ehcp. En later tijdens het Reflectionsfeest in Vlaardingen heb ik Voorhees gemist omdat we nog wilden gaan bowlen. Ach, verstand komt met de jaren zeggen ze.
pi_22770659
Ik wil effe melden dat ik die nieuwe van Strung Out, Exile in Oblivion toch wel weer erg lekker vind!
pi_22775187
Ook de cd Outtakes for the Outcast met b-kantjes en ander leuk materaal van Sick of it All klinkt goed.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 08:31:34 #108
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_22789603
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:53 schreef Jimmy het volgende:
Oh, verschrikkelijk zijn die. Lekker makkelijk scoren is dat. Een paar keer roepen 'fuck the police' en alle punk-pubers van NL lopen achter zo'n band aan. Niet dat een van hen ooit gezeur heeft gehad met de politie, maar goed.
Toch ligt het waarschijnlijk aan de toegankelijkheid en herkenbaarheid van zulke nummers. Iedereen heeft weleens iets met de politie te maken gehad en degene die dat niet hebben kunnen zich voorstellen hoe vervelend het is. Dat ze zelf ook voordeel hebben van de aanwezigheid van de politie vergeten ze dan voor het gemak even.

Gisteren ging ik even iets wegbrengen voor mijn baas, 10 km. verderop. Onderweg werd ik door een motoragent meegenomen voor een bromfiets controle. Dat ik allerlei boetes kreeg kan me niet zo veel schelen, ik heb er zelf voor gekozen om met deze brommer in deze staat te gaan rijden. Het vervelende is dat ik nu 2,5 uur onderweg ben geweest terwijl het maar een uurtje rijden is normaal gesproken en dat die agenten zo gaan lopen preken. ik houd me niet aan de regels en betaal gewoon de boetes die daarop staan, dat is mijn eigen keuze en dan moet je later niet alsnog gaan zeuren over dat ik het niet zou moeten doen.

Maar het punt dat ik eigenlijk wilde maken met dit verhaal is dat het op momenten als deze heerlijk is om naar zo'n anti-politie nummer te luisteren. Ik heb de hele avond hard met Agent Orange mee zitten brullen. "Let's kill the police, let's kill the police, let's kill, kill, kill ,kill ,kill the police". Net zoals je na een bezoek van een paar Jehova's kan genieten van "God is my favourite fictional character" van Bloodpact. Een deel van de kracht van sommige teksten zit hem in de herkenbaarheid.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 10:56:09 #109
2391 Jimmy
Door het bot
pi_22791619
Dat zal ik wel uitzonderlijk zijn in het feit dat iik nooit gezeik heb met de politie. (Ik krijg alleen boetes, geen gepreek )
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_22801056
Ik heb hier voor zo'n 1100 euro boetes aan de muur hangen. .

Onbetaald...

[ Bericht 9% gewijzigd door Diverse_Reality op 22-10-2004 18:54:52 ]
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_22803183
Allemaal boetes voor zonder licht rijden, openbaar zeiken en openbaar dronkenschap zeker.
pi_22818176
Zonder verzekering, rijbewijs, geldig kenteken, noem ze maar op... ik heb ze .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 20:09:48 #113
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_22825897
Ik heb een vast adres, dus ik wilde het er maar niet op wagen om ze niet te betalen. (of heb jij een andere truc?) Maar je kunt rare boetes krijgen. Wat maakt het uit als je richtingaanwijzers het niet doen? Je kunt je hand toch uitspreken?
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 21:33:24 #114
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_22827620
Stoer zeg, je niet aan de regels houden.
pi_22827801
Ik heb nooit zoveel last met de politie, maar dat zal wel aan het feit liggen dat ik in een dorp woon.
War. War never changes.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 22:14:55 #116
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22828481
Ik ben één keer in m'n leven bekeurd, voor door licht rijden.
Anarchy!
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22829980
Groen licht?
jeweetz
  zondag 24 oktober 2004 @ 03:33:48 #118
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22834895
Volgens mij was het groen, volgens de Jantjes Matrozen niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zondag 24 oktober 2004 @ 10:47:51 #119
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_22836645
Achja, als ze spelende kinderen kunnen bekeuren omdat ze op een schoolplein spelen zullen ze het ook niet laten
jeweetz
pi_22837210
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 20:09 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik heb een vast adres, dus ik wilde het er maar niet op wagen om ze niet te betalen. (of heb jij een andere truc?) Maar je kunt rare boetes krijgen. Wat maakt het uit als je richtingaanwijzers het niet doen? Je kunt je hand toch uitspreken?
Hmn nee, zou niet weten hoe... ik denk dat ik ze uiteindelijk moet uitzitten oid.
En ik sta hier overigens ook gewoon ingeschreven.
Tja, bij motors weet ik alleen dat de richtingaanwijzers het moeten doen, mits je ze hebt. Dat is dan weer niet verplicht. Maar als ze niet zouden werken zou je ze eraf moeten breken (je hebt 5 min oid om gebreken te repareren toch? ) om onder die boete vandaan te moeten komen.
Op mijn motor werken ze niet, maar die boete lieten ze maar zitten omdat ze me toch al flink te pakken hadden...
pi_22837355
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 21:33 schreef Ixnay het volgende:
Stoer zeg, je niet aan de regels houden.
Het is meer stupide regels negeren. Nadat door mijn ingrijpen al minstens drie keer een ongeluk is voorkomen doordat bepaalde mensen eigenlijk nooit een rijbewijs zouden moeten krijgen, acht ik het niet minder dan normaal dat ik me gewoon op de weg mag begeven. Ik heb trouwens les gekregen van iemand die met alle vormen van transport over de weg heeft gewerkt. En al 30 jaar alle rijbewijzen heeft. Die lijkt me capabel genoeg om mij te leren hoe me normaal op de weg te gedragen.
pi_22873906
At 3.10 a.m., Sturday October 23rd the vocalist for Icons of Filth, Andrew Sewell, better known as "Stig" died.

Icons of Filth were playing a gig in a squat in Hackney when Stig complained of feeling unwell and we cut our set short so that he could go outside to get some fresh air. Shortly afterwards he collapsed and died, most likely from a brain haemorrhage but possibly a heart attack. He was an avid drinker but on this occasion had only drank 4 cans of lager. When you're having a drink tonight, think of Stig and remember a man who lived life on his own terms but cared immensely about the world around him.

Erg jammer, okaye vent...
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 09:16:58 #123
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_22880430
Icons of Filth was inderdaad een erg goede band, voor degenen die door een beetje een rommelige productie heen kunnen luisteren. Vooral "used, abused and unamused" maakt regelmatig zijn rondjes op mijn draaitafel. Daarnaast bedenk ik me nu dat het opvalt dat heel veel van die politieke en kraakbandjes uit Engeland van rond 1985 nog of weer bestaan. Conflict schijnt ook nog steeds een erg goede live-band te zijn en Disorder is mijn persoonlijke favoriet. Die eerste singel "complete disorder" vind ik echt geweldig en zelfs dik 20 jaar later zijn ze nog snel, hard en luidruchtig. Bij Disorder moet je wel tegen herrie-producties kunnen.

Maar alles bij elkaar blijft het natuurlijk triest als je zo jong nog vrij ploteling overlijd. Dan mag hij wel een "stevige drinker" zijn geweest, zoiets wens je iemand toch niet toe. Ik zal vanavond toch maar een biertje op hem drinken (gooi ik er speciaal voor hem nog een scheutje jenever bij)
pi_22888800
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 09:16 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Agree...

Maar alles bij elkaar blijft het natuurlijk triest als je zo jong nog vrij ploteling overlijd. Dan mag hij wel een "stevige drinker" zijn geweest, zoiets wens je iemand toch niet toe. Ik zal vanavond toch maar een biertje op hem drinken (gooi ik er speciaal voor hem nog een scheutje jenever bij)
Ja, ik heb daar met Marvin (Van sick on the bus, organiseerde deze gig ook geloof ik) laatst nog grapjes over lopen maken. .
Hoewel die jongen ook flink kan zuipen.
Ken je zijn nieuwe project, My War?
Klinkt ook best goed.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 23:47:53 #125
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22894525
Kaartje voor The Dillenger Escape Plan is binnen

My favorite band
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')