En moet je ook zeker doen, live staat het als een huis.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:58 schreef Sjoewe het volgende:
Gelukkig maar, ik wil die gasten zo graag een keer live checken
en er niet bij zeggen dat de 1ste keer voor ons beetje bagger was. Een band waar we niets mee kondenquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:16 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
En moet je ook zeker doen, live staat het als een huis.
2 x keer gezien (1 keer in de melkweg met Good Riddance, en 1 x in Maastricht op European Hardcore Party) en beide keren heb ik de zanger vrijwel de hele show alleen maar in het publiek gezien.
Is dat zo ? Kwam er iig wel voor Good Riddancequote:Op maandag 18 oktober 2004 14:24 schreef Kletz het volgende:
[..]
en er niet bij zeggen dat de 1ste keer voor ons beetje bagger was. Een band waar we niets mee kondenhe sem
wat me wel zeer verraste was cap down of zo iets... igg ska met core. En good riddance was zeker vet.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:36 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
Is dat zo ? Kwam er iig wel voor Good Riddance
Zo ben ik ooit eens patat gaan eten tijdens de Dropkick Murphys op een ehcp. En later tijdens het Reflectionsfeest in Vlaardingen heb ik Voorhees gemist omdat we nog wilden gaan bowlen. Ach, verstand komt met de jaren zeggen ze.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:24 schreef Kletz het volgende:
[..]
en er niet bij zeggen dat de 1ste keer voor ons beetje bagger was. Een band waar we niets mee kondenhe sem
2 de keer was ik er niet bij, maar scheen super vet te zijn geweest. Het is absoluut geen band waar ik alles voor opzij zet, maar wil ze wel weer een keer zien, omdat ik nu ook wel wat van ze ken
Toch ligt het waarschijnlijk aan de toegankelijkheid en herkenbaarheid van zulke nummers. Iedereen heeft weleens iets met de politie te maken gehad en degene die dat niet hebben kunnen zich voorstellen hoe vervelend het is. Dat ze zelf ook voordeel hebben van de aanwezigheid van de politie vergeten ze dan voor het gemak even.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:53 schreef Jimmy het volgende:
Oh, verschrikkelijk zijn die. Lekker makkelijk scoren is dat. Een paar keer roepen 'fuck the police' en alle punk-pubers van NL lopen achter zo'n band aan. Niet dat een van hen ooit gezeur heeft gehad met de politie, maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
Hmn nee, zou niet weten hoe... ik denk dat ik ze uiteindelijk moet uitzitten oid.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:09 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik heb een vast adres, dus ik wilde het er maar niet op wagen om ze niet te betalen. (of heb jij een andere truc?) Maar je kunt rare boetes krijgen. Wat maakt het uit als je richtingaanwijzers het niet doen? Je kunt je hand toch uitspreken?
Het is meer stupide regels negeren. Nadat door mijn ingrijpen al minstens drie keer een ongeluk is voorkomen doordat bepaalde mensen eigenlijk nooit een rijbewijs zouden moeten krijgen, acht ik het niet minder dan normaal dat ik me gewoon op de weg mag begeven. Ik heb trouwens les gekregen van iemand die met alle vormen van transport over de weg heeft gewerkt. En al 30 jaar alle rijbewijzen heeft. Die lijkt me capabel genoeg om mij te leren hoe me normaal op de weg te gedragen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:33 schreef Ixnay het volgende:
Stoer zeg, je niet aan de regels houden.
Ja, ik heb daar met Marvin (Van sick on the bus, organiseerde deze gig ook geloof ik) laatst nog grapjes over lopen maken.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:16 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Agree...
Maar alles bij elkaar blijft het natuurlijk triest als je zo jong nog vrij ploteling overlijd. Dan mag hij wel een "stevige drinker" zijn geweest, zoiets wens je iemand toch niet toe. Ik zal vanavond toch maar een biertje op hem drinken (gooi ik er speciaal voor hem nog een scheutje jenever bij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |