Hier een paar platen die zeker een aanrader zijn!!!:quote:If the people would lead, the leaders will follow. Its an old cliché, that seems hard to swallow. One person makes a difference, most people think not, but I believe one person can accomplish a lot. This shit is getting played, but its not fucking dead. Lets cut through all the bullshit, Its time to use our heads. The youth of today arent turning shit around, Just beating a tired drum right into the ground. Words without actions will quickly be ignored. If youre only in it for the fun, then theres the fucking door. Pick out a cause, do what you know is right, and if your backs against the wall, be prepared to fight. Take a stand for the things you think you need. Lead by example, the other will take heed. If you do what is right, your goals you might reach. It all starts out by standing up for what you believe. Its a movement about justice, dont matter how you dance, a movement about peace, get your head out of your ass.

En de topic-titel brengt mij op mijn favoriete onderwerp: punk/hardcore en politiek. Niet alleen de zogenaamde "rellende krakers" uit ons vorige topic, maar de bands die de luisteraar iets geven om serieus over na te denken. Voor mij is en blijft punk/hardcore meer dan een paar scheurende gitaren en razende drums. Punk is voor mij ook een apart wereldje waar plaats is voor zaken die in "het normale leven" geen kans krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:12 schreef againstthegrain het volgende:
Heb al die drie cds, maar toen ik de topictitel las moest ik aan een Ignite nr denken: Education without action, DOES NOTHING!!!
Over Ignite gesproken (wat een subtiel bruggetje...) wanneer komt die nieuwe cd nou? Er zijn al heel wat nieuwe nrs begreep ik.

Wat vrienden van me waren in de Goudvishal een paar weken geleden bij Ignite, en volgens mij werd er verteld dat ze voorlopig niet gaan touren maar zich volledig storten op het maken van de nieuwe plaat. Correct me if i'm wrongquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:12 schreef againstthegrain het volgende:
Heb al die drie cds, maar toen ik de topictitel las moest ik aan een Ignite nr denken: Education without action, DOES NOTHING!!!
Over Ignite gesproken (wat een subtiel bruggetje...) wanneer komt die nieuwe cd nou? Er zijn al heel wat nieuwe nrs begreep ik.

idd wat een super vette band zeg !!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:16 schreef Roellie80 het volgende:
k3 uBeR aLlEsCh !

true truequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:20 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
idd wat een super vette band zeg !!!
Ik heb alles van K3, volledige collectie met alle bootlegs/ 7" / 12" die er maar beschikbaar zijn.
hulde voor de avater trouwens, slikt ze eigenlijk wel ?

Juist, een bonte verzameling mensen met in grote lijnen dezelfde levensfilosofie. Punk is zoveel meer dan muziek. Ook een van mijn favoriete onderwerpen trouwens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:35 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Punk is voor mij ook een apart wereldje waar plaats is voor zaken die in "het normale leven" geen kans krijgen.

Jep, stond al enkele jaren leeg. De eigenaar vroeg er teveel voor.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:41 schreef Ixnay het volgende:
Cool pand, was dat een leegstaande boerderij ofzo?

het is leuk en een keer live gezien en ik hoor ze als ik Burnout 3 zit te spelenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:51 schreef Sjoewe het volgende:
Ok, eerste serieuze inbreng dan maar
Iemand de nieuwe Atreyu al gehoord? Normaal ben ik meer van de hard- / mathcore, dan van de metalcore, maar voor deze plaat maak ik graag een uitzondering.
Pompende metalgitaren, gecombineerd met emoscreams en hardcorezang.
Tis nog wel een beetje simpel, maar het steekt toch beter in elkaar dan Hatebreed, bijvoorbeeld.
Tis zeker de moeite om die plaat even te checken, hij vult een aangenaam gat tussen de stijlen in.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |