ze hebben allebij wel wat....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:24 schreef Thomas B. het volgende:
welke is get lekkerst?
tsja uhh...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:28 schreef Btjah het volgende:
[..]
ze hebben allebij wel wat....
Hij heeft die tweede nog niet gehad maak ik uit zn post opquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:28 schreef Maikey het volgende:
Welke had er het meeste pap van gegeten de vorige keer?
Ik heb alleen M1 al 'in zn geheel' gehad....M2 alleen zoenen....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:28 schreef Maikey het volgende:
Welke had er het meeste pap van gegeten de vorige keer?
Als je dat na een drankje subtiel voorstelt is dat misschien nog wel de beste mogelijkheidquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:30 schreef DrXLTrouble het volgende:
Waarom geen trio?
heel goed!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hij heeft die tweede nog niet gehad maak ik uit zn post op
goed plan!.....zal een poging wagenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:30 schreef DrXLTrouble het volgende:
Waarom geen trio?
gewoon lekker lam worden........heeey klanjer, kle kle ke ke ken ik jeee jee jeee jou niet eergens van, hip. Neee ne ne ne .......negerzoentje?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:34 schreef Btjah het volgende:
[..]
goed plan!.....zal een poging wagen![]()
helemaal mee eens.....je moet ook aan jezelf denken.......eerst pijpen is ook lekker in plaats van gelijk die leuter erin...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:37 schreef Maikey het volgende:
Ik vind het trouwens zo bekrompen dat je meteen aan neuken denkt. Je kan toch ook een gezellige avond hebben met allebei de meiden zonder meteen je leuter er in te steken![]()
jaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:37 schreef Maikey het volgende:
Ik vind het trouwens zo bekrompen dat je meteen aan neuken denkt. Je kan toch ook een gezellige avond hebben met allebei de meiden zonder meteen je leuter er in te steken![]()
Het is wel DE kansquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:34 schreef Btjah het volgende:
[..]
goed plan!.....zal een poging wagen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |