Nou de motorsteunen van het model van 96 hebben een paar steunen minder met het model van 98 (heb ik me laten vertellen) waardoor deze erg slijten bij snel optrekken (krijgen een grotere klap te verwerken zeg maar)... Bij plusminus 100.000 km is het niet onverstandig de bobines te vervangen dit blijkt ook een zwak punt te zijn. De mijne heeft nu 130000 gelopen (96) en heb sinds ik hem gekocht heb in mei de volgende dingen (onder garantie) moeten laten vervangen:
* Bougies
* Motorsteunen
* Stabilisatierubbers (?) wer door garage zo uitgelegd
* Schokdempers voor,
* uitlaat
* katalysator
Echt lijkt wel of dat ding helemaal uit mekaar flikkert. Vrienden van me waarschuwden me voor de tijd al van: let goed op wat je koopt, want er zitten een hoop slechten tussen.
Dus wens ik je succes met je aankoop, zorg dat je zeker een goeie hebt, want het model (waar ik in principe ook voor ging) is inderdaad erg mooi.... vooral in geel
![]()
Maar het is jouw keuze, ik heb echt niet normaal veel spijt van dat ik deze auto gekocht heb en mis mn honda nog steeds...
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo!
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso