Voorlopig lukt het op deze manier aardigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:56 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ow, nou jah. Dan moeten we maar een andere oplossing vinden.
Ja maar nu even niet
PrintScreen!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ferdo![]()
ik kan je niet meer volgenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, ik hou niet van netjes , dat doen we altijd al![]()
En jij gelooft dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:57 schreef zapsel het volgende:
[..]
Daar moet jeje auto voor in denk ik
*mag je mij even halen ook , ben aan de borrel, ik rij niet meer nu*
![]()
Als je rijdt , ga ik ff met de stereo spelen , vandaag ff deze dingen erin gezet, moet nog ff getest wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Online poolen? Of moet ik daar mijn auto voor in?![]()
tegen mij nooitquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:54 schreef PrintScreen het volgende:
Inso is best wel aardig hoor
Ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:01 schreef PrintScreen het volgende:
Ligt aan mij of is Fok! opeens retetraag
Ik zag dat je daarnet op het "andere" forum wasquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
PrintScreen!![]()
Wat? Je borsthaar?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:02 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Ik mag me ook wel gaanb scheren enzo :|
Fok is traagquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:01 schreef PrintScreen het volgende:
Ligt aan mij of is Fok! opeens retetraag
Ja, dat kan wel kloppen. Ook leuk daar.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zag dat je daarnet op het "andere" forum was
Gelukkig, anders ging nu mijn laptop door het raam naar buitenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou.
jawelquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:09 schreef Bengeltje het volgende:op dit tempo, kun je niet eens iemand quote
ik hou van tempoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:13 schreef zapsel het volgende:
[..]
jawel
*na 5 minuten ofzo....*
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:09 schreef Bengeltje het volgende:op dit tempo, kun je niet eens iemand quote
Ik zou er ook wat vaker horen te postenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel kloppen. Ook leuk daar.
K*tfok, hoe kom ik nou aan een leuk postaantalquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:08 schreef zapsel het volgende:
[..]
Fok is traag![]()
Ow?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
ik hou van tempo![]()
![]()
Zo traag als daarnet heb ik weken niet meer meegemaaktquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:16 schreef Oblivion het volgende:
Vreselijk...irritant...![]()
Is bijna elke avond eigenlijk wel...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |