Ja als je naar Frankrijk op vakantie gaat wel ja. Maar ik ga naar Cuba, daar mag je al blij zijn als ze een 100 dollar biljet aanpakken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:39 schreef DrXLTrouble het volgende:
Wij namen vroeger ook altijd dollars mee, maar sinds de Euro doen we dat niet meer.
In de meeste landen zijn ze met Euro's bijna net zo blij als met dollars.
He top. Werkt dat ook als je geen rekening bij de Postbank hebt? En wat was je kwijt aan transactiekosten als ik mag vragen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:23 schreef miss_sly het volgende:
Postbank
Gisteren nog gedaan: 200 dollar, 30 van 1, 7 vna 10 en 5 van 20 dollar.
Geen probleem, niet bestellen, zo kopen en meenemen.
Of ze ook 1000 dollar hebben weet ik niet, maar waarom wil je zoveel tegelijk in cash meenemen?
je kunt ze daar kopen, en ik heb toevallig betaald met mijn postbankpinpas, maar dat kan ook met een andere pas of cash geld. De transactiekosten voor mijn 200 dollar waren 3,40 geloof ik, viel dus nogal mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:25 schreef JeOma het volgende:
[..]
He top. Werkt dat ook als je geen rekening bij de Postbank hebt? En wat was je kwijt aan transactiekosten als ik mag vragen?
Zoveel tegelijk in cash omdat ik voor de hele vakantie wil meenemen, ik kan daar niet echt geld opnemen (heb geen creditcard).
Een pin automaat vinden in de VS is ook geen probleem.. ware het niet dat de TS niet naar de VS gaat maar naar Cuba. Traveller cheques kunnen wel een goed alternatief zijn daar, hoef je niet met zoveel cash geld op zak te lopen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kun je trouwens geen creditcard krijgen? Da's in de VS wel de meest handige manier van betalen... Ikzelf kon er aanvankelijk geen krijgen wegens te weinig inkomen, maar ik heb er uiteindelijk toch één weten te krijgen. Heb zelf aangeboden om dan eentje te nemen met een limiet van maar ¤ 500,-. Dat vonden ze prima. 1000 Hadden ze vast ook geen probleem gevonden.
Ik meen dat Cuba geen Traveller Cheques van Amerikaanse maatschappijen accepteert. Dus ook daarmee opletten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:43 schreef dj2 het volgende:
[..]
Een pin automaat vinden in de VS is ook geen probleem.. ware het niet dat de TS niet naar de VS gaat maar naar Cuba. Traveller cheques kunnen wel een goed alternatief zijn daar, hoef je niet met zoveel cash geld op zak te lopen.
Maar als ik hier bij het GWK die traveller cheques bestel, krijg ik dan wel iets wat niet van een Amerikaanse maatschappij is?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:12 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik meen dat Cuba geen Traveller Cheques van Amerikaanse maatschappijen accepteert. Dus ook daarmee opletten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |