quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Nog geen strafschop gehad.
Inderdaad. Was ook bang dat Feyenoord het weer zou verkloten, terwijl vandaag de dag was waarop we op Ajax uit konden lopen. Maar gelukkig hebben ze een netjes doch met moeite Roda aan de kant geschovenquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:24 schreef Staanplaats het volgende:
Zo ook weer thuis, pfff pak je om 16.19 de trein uit Heerlen..
Keurige overwinning, op een doorgaans moeilijk obstakel!
Lijkt me errug sterk dat er 2000 man zonder kaartje komt... Weet iemand of je nou een cc nodig hebt voor losse kaarten voor Hearts?quote:Niet alle kaarten verkocht aan Hearts fans
[ Feyenoord-Netwerk ]
Afgelopen week ontstond er onrust onder de fans van Hearts nadat Feyenoord uitlatingen van Wotte tegensprak dat er 5000 kaarten beschikbaar zou zijn voor de Schotse fans, dat zijn er echter maar 2500. Volgens diverse berichten zouden er al 4000 aanvragen zijn voor kaarten van het duel. Uiteindelijk blijkt het een storm in een glas water want Hearts kreeg uiteindelijk iets minder dan 2500 bestellingen voor kaarten van haar fans. Daarmee kon de club dus aan elke aanvraag voldoen en heeft het zelfs nog een klein aantal kaarten beschikbaar.
Het kan wel maar weet het niet vandaar de vraag.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:52 schreef FLR het volgende:
Vanaf 9 uur is het toch gewoonlijk?
In het artikel gepost op de vorige pagina staat het volgende:quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:39 schreef Chielus het volgende:
Ik vond die Basto weer niet zo sterk vandaag. Ik heb het gevoel dat hij zich aanvallend wil bewijzen en daardoor zn verdedigende taken een beetje laat schieten. Hoe is het eigenlijk met van Haaren, wanneer is die weer inzetbaar?
Ik heb liever Basto. Van Haaren zal nooit meer op zijn oude niveau terugkomen.quote:Van Haaren is wel op de weg terug, meldde Gullit. Feyenoords linksback speelt sinds enkele weken al weer mee met Jong Feyenoord. ‘Het gaat goed met hem’, zegt Gullit. ‘Maar hij komt van heel ver, dus we moeten hem rustig brengen. Bepaalde dingen moet hij nog niet doen om niet te forceren. Hij bouwt het bij Jong Feyenoord rustig op. Maar ook als hij straks fit is zal het nog zeker een jaar duren voor hij weer op zijn oude niveau is. Hij kan wel renderen tijdens die periode, maar met grote ups en downs. Ik spreek uit ervaring, want ik heb hetzelfde meegemaakt. Dat is heel frustrerend, want je kan niet alles doen. Maar hij is absoluut op de goede weg.’
En per clubcard zijn 4 kaarten te halen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:52 schreef FLR het volgende:
Vanaf 9 uur is het toch gewoonlijk?
En cc is verplicht, Erasmusch
heeft de docter je dat verteld of denk je dat zelf?quote:Op maandag 18 oktober 2004 08:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
In het artikel gepost op de vorige pagina staat het volgende:
[..]
Ik heb liever Basto. Van Haaren zal nooit meer op zijn oude niveau terugkomen.
Zo jong en al zo een talentvolle verdediger. Ik hoop dat hij nog jaaaaaaren in de Kuip speelt! Beste verdediger van Feyenoord sinds van Gobbel.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:15 schreef jojomen4 het volgende:
Saïdi is trouwens 20 jaar schrijft het AD vandaag. WOW!
quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:24 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zo jong en al zo een talentvolle verdediger. Ik hoop dat hij nog jaaaaaaren in de Kuip speelt! Beste verdediger van Feyenoord sinds van Gobbel.![]()
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/9543quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:42 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord wil het contract van zowel Kuyt als Kalou verlengen. Stond in de Telegraaf, meen ik.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:57 schreef methodmich het volgende:
Omdat, hoe gek het mag klinken, ik een grotere hekel heb aan PSV dan aan Feyenoord. Het zal misschien toch met regio te maken hebben.
Goeie zaak!quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:42 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord wil het contract van zowel Kuyt als Kalou verlengen. Stond in de Telegraaf, meen ik.
Die van gisteren in Studio Voetbal?quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Overigens wilt de Supp. Vereniging van Feyenoord een gesprek met Hugo Borst vanwege diens uitspraken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |