Yup en Dirk 7quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:45 schreef Erasmusch het volgende:
En niet te vergeten...song niet eens op de bank!![]()
Kalou staat nu op 9 goals ofzo?
Dat viel me ook al op inderdaad. De afgelopen paar maanden vond ik Paauwe erg matig spelen maar vandaag stond hij echt zijn mannetje. Overtredingen op de juiste momenten en hij gaf Kone bijna geen meter. Puike wedstijd van Patrick.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:44 schreef jojomen4 het volgende:
Verder vond ik Paauwe eindelijk een goeie wedstrijd spelen, vooral omdat ie de goeie Kone tegenover zich had, die heeft ie maar weinig keren weg laten lopen!![]()
Volgens mij is hij pas ergens rond de 21 a 22 jaar. Ik vind hem de beste verdediger op het moment in de eredivisie. Hij zet altijd op het juiste moment een sliding in en is ongelofelijk kopsterk. Je ziet ook vaak dat hij gewoon keihard erin gaat ongeacht de mogelijkheid dat hij daardoor zelf geblesseerd kan raken. Ik heb ook begrepen dat hij voor elke wedstijd zich puur voorbereid op zijn directe tegenstander door videos e.d. ervan te bestuderen. Echt een geweldige voetballer, samen met Basto zorgen ze dat het steeds meer begint te kloppen bij Feyenoord achterin.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:44 schreef jojomen4 het volgende:
En nog 1 opmerking over Saïdi, deze is ook super goed man. Verdedigend vind ik hem echt heeeeeeeeel goed, geeft geen kansen weg en maakt weinig overtredingen (die 1ste gele was BS). Ik denk dat deze ook nog een mooie weg voor zich heeft liggenWeet iemand hoe oud die ongeveer is?
Sonck?quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:54 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op inderdaad. De afgelopen paar maanden vond ik Paauwe erg matig spelen maar vandaag stond hij echt zijn mannetje. Overtredingen op de juiste momenten en hij gaf Kone bijna geen meter. Puike wedstijd van Patrick.![]()
[..]
Volgens mij is hij pas ergens rond de 21 a 22 jaar. Ik vind hem de beste verdediger op het moment in de eredivisie. Hij zet altijd op het juiste moment een sliding in en is ongelofelijk kopsterk. Je ziet ook vaak dat hij gewoon keihard erin gaat ongeacht de mogelijkheid dat hij daardoor zelf geblesseerd kan raken. Ik heb ook begrepen dat hij voor elke wedstijd zich puur voorbereid op zijn directe tegenstander door videos e.d. ervan te bestuderen. Echt een geweldige voetballer, samen met Basto zorgen ze dat het steeds meer begint te kloppen bij Feyenoord achterin.
Was overigens erg blij dat Gyan weer eens in de basis stond. In mijn ogen stuk beter dan die wisselvallige Sonck.
Je weet wel, het vriendje van sneidertquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Sonck?
Hmm hoe kan ik me verspreken in een Belg als het om een Zuid-Koreaan gaat, wat zijn de overeenkomsten ik zou het niet weten. Maar goed, fout aangepast.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:56 schreef jojomen4 het volgende:
Sonck?
't Zijn allebei prutsers.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:00 schreef Showtime het volgende:
[..]
Hmm hoe kan ik me verspreken in een Belg als het om een Zuid-Koreaan gaat, wat zijn de overeenkomsten ik zou het niet weten. Maar goed, fout aangepast.![]()
En dat is nou typisch iets voor Song, wat mij betreft Gyan elke week in de basis. Durft veel harder de duels aan te gaan dan Song.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:03 schreef TC03 het volgende:
en niet terughoudend
Omdat er veel mee te klagen valt over het beleid van Koeman dan Gullit.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:12 schreef ev.groeningen het volgende:
WE WORDEN KAMPIOEN!
Waarom zijn er van het 020-topic veel meer delen?
Dat is waarquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
Omdat er veel mee te klagen valt over het beleid van Koeman dan Gullit.![]()
Omdat het hier een Ajax bolwerk isquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:12 schreef ev.groeningen het volgende:
WE WORDEN KAMPIOEN!
Waarom zijn er van het 020-topic veel meer delen?
Hoe kan je dat hopen als Ajaciedquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:44 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord mag zich gaan opmaken voor de titelstrijd met PSV. Dan hoop ik dus op Feyenoord.
Daar had Ajax ook last van vorig seizoen (hoewel vrijwel geen strafschoppen).quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is niet zo. Ze spelen dikwijls erg slecht en winnen dan toch weer. Minstens 8 pingels per jaar enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |