abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22680003
En niet te vergeten...song niet eens op de bank!
Kalou staat nu op 9 goals ofzo?
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:46:39 #152
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22680019
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:45 schreef Erasmusch het volgende:
En niet te vergeten...song niet eens op de bank!
Kalou staat nu op 9 goals ofzo?
Yup en Dirk 7

Ik zei begin van het seizoen 30 voor Dirk, eens kijken of hem dat lukt
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22680054
Kuijt speelde weer een geweldige wedstrijd!!
- Bal van de lijn achter Babos weggekopt
- Geweldige buitenkant assist op Kalou die vrij werd gespeeld voor de keeper
- Verdedigend werk verricht
- De 1-0 op ingeknald op een mooie assist van Castelen

Verder heeft Feyenoord erg veel kansen verprutst maar wat ook betekent dat ze er heel veel creeren.
- Castelen mist op 6 meter van open goal.
- Onno 2x alleen voor de keeper gemist.

Roda JC had ook veel kansen, misten er ook een aantal die bijna onmogelijk te missen leken. Al met al had Feyenoord toch meer kansen en naar mijn gevoel meer overwicht in het spel zowel in de eerste als tweede helft. Met uitzondering van de laatste 20 minuten dan, toen begon Roda echt druk te zetten op de gelijkmaker.

Laatste paar minuten maakte Kalou het zoals hij als geen ander geweldig af. Wat een mooie wedstrijd! Feyenoord speelt aantrekkelijk en aanvallend voetbal en zo zien we het graag.
Viper 4 life
pi_22680152
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:44 schreef jojomen4 het volgende:
Verder vond ik Paauwe eindelijk een goeie wedstrijd spelen, vooral omdat ie de goeie Kone tegenover zich had, die heeft ie maar weinig keren weg laten lopen!
Dat viel me ook al op inderdaad. De afgelopen paar maanden vond ik Paauwe erg matig spelen maar vandaag stond hij echt zijn mannetje. Overtredingen op de juiste momenten en hij gaf Kone bijna geen meter. Puike wedstijd van Patrick.
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:44 schreef jojomen4 het volgende:
En nog 1 opmerking over Saïdi, deze is ook super goed man. Verdedigend vind ik hem echt heeeeeeeeel goed, geeft geen kansen weg en maakt weinig overtredingen (die 1ste gele was BS). Ik denk dat deze ook nog een mooie weg voor zich heeft liggen Weet iemand hoe oud die ongeveer is?
Volgens mij is hij pas ergens rond de 21 a 22 jaar. Ik vind hem de beste verdediger op het moment in de eredivisie. Hij zet altijd op het juiste moment een sliding in en is ongelofelijk kopsterk. Je ziet ook vaak dat hij gewoon keihard erin gaat ongeacht de mogelijkheid dat hij daardoor zelf geblesseerd kan raken. Ik heb ook begrepen dat hij voor elke wedstijd zich puur voorbereid op zijn directe tegenstander door videos e.d. ervan te bestuderen. Echt een geweldige voetballer, samen met Basto zorgen ze dat het steeds meer begint te kloppen bij Feyenoord achterin.

Was overigens erg blij dat Gyan weer eens in de basis stond. In mijn ogen stuk beter dan die wisselvallige Song.
Viper 4 life
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:56:22 #155
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22680188
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:54 schreef Showtime het volgende:

[..]

Dat viel me ook al op inderdaad. De afgelopen paar maanden vond ik Paauwe erg matig spelen maar vandaag stond hij echt zijn mannetje. Overtredingen op de juiste momenten en hij gaf Kone bijna geen meter. Puike wedstijd van Patrick.
[..]

Volgens mij is hij pas ergens rond de 21 a 22 jaar. Ik vind hem de beste verdediger op het moment in de eredivisie. Hij zet altijd op het juiste moment een sliding in en is ongelofelijk kopsterk. Je ziet ook vaak dat hij gewoon keihard erin gaat ongeacht de mogelijkheid dat hij daardoor zelf geblesseerd kan raken. Ik heb ook begrepen dat hij voor elke wedstijd zich puur voorbereid op zijn directe tegenstander door videos e.d. ervan te bestuderen. Echt een geweldige voetballer, samen met Basto zorgen ze dat het steeds meer begint te kloppen bij Feyenoord achterin.

Was overigens erg blij dat Gyan weer eens in de basis stond. In mijn ogen stuk beter dan die wisselvallige Sonck.
Sonck?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22680206
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:56 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Sonck?
Je weet wel, het vriendje van sneidert
pi_22680265
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:56 schreef jojomen4 het volgende:

Sonck?
Hmm hoe kan ik me verspreken in een Belg als het om een Zuid-Koreaan gaat, wat zijn de overeenkomsten ik zou het niet weten. Maar goed, fout aangepast.
Viper 4 life
  zondag 17 oktober 2004 @ 15:03:20 #158
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_22680317
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 15:00 schreef Showtime het volgende:

[..]

Hmm hoe kan ik me verspreken in een Belg als het om een Zuid-Koreaan gaat, wat zijn de overeenkomsten ik zou het niet weten. Maar goed, fout aangepast.
't Zijn allebei prutsers.

En Saïdi is inderdaad erg goed, ben blij dat ie bij Feyenoord zit. Inderdaad, op het juiste moment inzetten, en niet terughoudend of wat dan ook. Hulde!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_22680386
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 15:03 schreef TC03 het volgende:
en niet terughoudend
En dat is nou typisch iets voor Song, wat mij betreft Gyan elke week in de basis. Durft veel harder de duels aan te gaan dan Song.
Viper 4 life
pi_22680506
WE WORDEN KAMPIOEN!

Waarom zijn er van het 020-topic veel meer delen?
pi_22680528
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 15:12 schreef ev.groeningen het volgende:
WE WORDEN KAMPIOEN!

Omdat er veel mee te klagen valt over het beleid van Koeman dan Gullit.
Viper 4 life
pi_22680552
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 15:14 schreef Showtime het volgende:

[..]

Omdat er veel mee te klagen valt over het beleid van Koeman dan Gullit.
Dat is waar
  zondag 17 oktober 2004 @ 15:26:16 #163
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_22680750
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 15:12 schreef ev.groeningen het volgende:
WE WORDEN KAMPIOEN!

Omdat het hier een Ajax bolwerk is .
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 17 oktober 2004 @ 15:32:43 #164
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22680859
Veel teletekstsupporters itt tot de Feijenoordaanhang.
A.M.A.B
pi_22681046
En nu maar hopen dat PSV een reglementair verlies met 3-0 van de KNVB krijgt
pi_22682210
Feyenoord mag zich gaan opmaken voor de titelstrijd met PSV. Dan hoop ik dus op Feyenoord.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22682295
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 16:44 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord mag zich gaan opmaken voor de titelstrijd met PSV. Dan hoop ik dus op Feyenoord.
Hoe kan je dat hopen als Ajacied
pi_22682463
Omdat, hoe gek het mag klinken, ik een grotere hekel heb aan PSV dan aan Feyenoord. Het zal misschien toch met regio te maken hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_22682486
Ik haat PSV eigenlijk vooral omdat het vaak gelijk opgaat in een duel en ze toch met 3-0 winnen
pi_22682534
Ja, ze hebben veel geluk. Bovendien kopen ze alleen maar en zijn het gewoon domme boeren natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_22682569
Uiteraard
pi_22683220
Als ik in de regio hoofddorp zou wonen, zou ik juist alleen maar een grotere hekel krijgen aan die arrogante mannetjes. En het geluk van PSV valt best mee.
pi_22683331
Nou, dat is niet zo. Ze spelen dikwijls erg slecht en winnen dan toch weer. Minstens 8 pingels per jaar enzo.
www.thuisuiteten.nl
pi_22683386
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is niet zo. Ze spelen dikwijls erg slecht en winnen dan toch weer. Minstens 8 pingels per jaar enzo.
Daar had Ajax ook last van vorig seizoen (hoewel vrijwel geen strafschoppen).
pi_22683603
Ik had het ook alleen over dit seizoen. Vorige jaren ben ik al weer gauw vergeten. Jij zal de cijfers daar wel hebben, maar volgens mij mag ajax ook niet klagen over gegeven strafschoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')