abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 oktober 2004 @ 16:17:25 #126
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_22599307
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 10:52 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Maar dat bedoel ik helemaal niet.

Gezellig een biertje drinken, moet toch kunnen.
Weet ik
Zal vast gezellig worden
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 13 oktober 2004 @ 16:22:12 #127
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22599436
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 16:11 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Er zijn zoiezo al veel kaarten verkocht aan Duitsers door een jongen die ik ken,voornamelijk Y
Geachte heer Gooner,

bedankt voor deze reactie.

Groet,

Politie Rijnmond

Zit je op W joh, gezellig.
A.M.A.B
pi_22599737
quote:

[..]

Er zijn zoiezo al veel kaarten verkocht aan Duitsers door een jongen die ik ken,voornamelijk Y
Gezellig, neem aan dat ze al foutloos de Scheveningen-test doorstaan?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_22600521
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 16:08 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

yup
Gezellig ik ook
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
pi_22603391
quote:

[..]

Oh dat kan dat leuk worden, die Tukkerse holmaten van ze zullen ook wel mee komen.
pi_22623483
Mark de Vries stelt in VI dat Hearts best wel van Feyenoord kan winnen. Gewaagd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22637274
Zijn er nog mensen die zondag naar Kerkrade gaan? Heb maar weer eens een kaart voor het uitvak gehaald.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:04:44 #133
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_22637559
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
Mark de Vries stelt in VI dat Hearts best wel van Feyenoord kan winnen. Gewaagd.
Ja en onverstandig
Ik ben wel benieuwd wat die De Vries nou werkelijk voorstelt. Ik ben bang dat het vies tegenvalt.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:15:44 #134
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22637743
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 11:48 schreef Luni het volgende:
Zijn er nog mensen die zondag naar Kerkrade gaan? Heb maar weer eens een kaart voor het uitvak gehaald.
Ik vind het te vroeg. En het is ook nauwelijks mogelijk om er op losse kaarten binnen te komen.
A.M.A.B
pi_22638115
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:15 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik vind het te vroeg. En het is ook nauwelijks mogelijk om er op losse kaarten binnen te komen.
Tis inderdaad erg vroeg, zal me zondag dan ook wel zwaar kut voelen, maar dat zien we dan wel weer.
Wat gasten die ik ken gingen altijd op losse kaarten, maar gaan tegenwoordig niet meer, 1 iv.m. stadionverbod. Ik heb voor de rest niet echt kanalen om aan losse kaarten te komen, dus ga ik maar in het uitvak zitten.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:13:20 #136
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_22638404
Ik ga voor volgend jaar een CC op mijn pa's naam aanvragen voor Roda, dan kan ik tenminste op losse kaarten.

Overigens is mijn collega SCC van Roda, maar die kneus had geen bronnen voor losse kaarten!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_22639043
Ik heb 2 losse kaarten, dus ik ga. Heerlijk om 8.00 uur in de trein :S
pi_22640263
Van Persie had zwaar auto-ongeval

Arsenal-speler Robin van Persie heeft donderdag een ongeluk gehad met zijn auto. Hij knalde met zijn auto tegen de vangrail, zijn BMW ging over de kop en belandde in de berm.

Van Persie raakte als bij wonder niet gewond bij het ongeval maar verliet de plaats van het ongeval. Dat is strafbaar. Van Persie riskeert daarvoor tot 6 maanden gevangenisstraf en een boete. (RM)

bron: belgiumsoccer.be
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 14:49:42 #139
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_22640292
boete is 2000 pond.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_22640433
Ik ga morgen om 2 uur richting limburg met de trein, even kijken of we zondag nog bij het stadion aankomen.
pi_22640734
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 14:58 schreef InnocentFR het volgende:
Ik ga morgen om 2 uur richting limburg met de trein, even kijken of we zondag nog bij het stadion aankomen.
Hebbie nou een kaartje?
pi_22640770
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:15 schreef Luni het volgende:

[..]

Hebbie nou een kaartje?
Nee, in eerste instantie had ik wel weer een kaartje. Maar dat ging om 1 of andere reden niet door. Kijk misschien zondag nog wel even
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:28:19 #143
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22642169
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:43 schreef Staanplaats het volgende:
Ik heb 2 losse kaarten, dus ik ga. Heerlijk om 8.00 uur in de trein :S
Houd je er wel rekening mee dat je een clubcard moet kunnen tonen bij de ingang!
A.M.A.B
pi_22642249
MOMENT VAN: FEYENOORD - PSV (KWARTFINALE UEFA CUP 2001/2002)

De manier waarop Feyenoord zich ten koste van PSV plaatste voor de halve finale van het toernooi om de UEFA Cup, werd in 2002 met gouden letters in de historie van de club bijgeschreven. Wie er bij was, zou het jongensboeken-scenario niet snel zijn vergeten. In een van emotie bijna uit z’n voegen barstende Kuip, vloeiden er weer eens vreugdetranen. Op het veld, bij Van Hooijdonk na het scoren van de gelijkmaker in de blessuretijd. Maar ook in de catacomben bij spelers en op de tribune, waar volwassen mannen het even te kwaad kregen. Feyenoord waande zich lang in de halve finale na de 1-1 in Eindhoven. Een prachtig zondagsschot van Van Bommel in de kruising deed De Kuip echter op de grondvesten trillen. Even leek alles in duigen te vallen, tot Van Hooijdonk opstond en diep in de blessuretijd 1-1 maakte. Na een zenuwslopende verlenging was Feyenoord de sterkste in de strafschoppenserie en kwam een einde aan een van emotie doordrenkte avond. Beleef het nog een keer mee in het gratis moment van. Het filmpje is te zien na de commercial van Fortis.
pi_22642280
RUUD GULLIT VERHEUGT ZICH OP ZWARE MAAND

Ruud Gullit zal de komende weken veel duidelijk worden over de kracht van zijn ploeg. Feyenoord speelt in een maand zes wedstrijden tegen aansprekende en lastige tegenstanders. De reeks begint zondag tegen Roda JC en eindigt in Amsterdam, tegen Ajax. Onderweg ontmoeten de Rotterdammers ook nog het Schotse Hearts en Hongaarse Ferencvaros voor de UEFA Cup. ‘Ik verheug me erop’, aldus een strijdvaardige Gullit.

Het is altijd afwachten voor een trainer van een topclub. Na een interland is het maar de vraag hoe de internationals terugkeren. Niet alleen blessures zijn reden tot zorg, maar ook zaken als vermoeidheid of griep, zo bleek deze week bij Feyenoord. Shinji Ono en Chong-Gug Song vlogen weer de halve wereld over om voor hun land in actie te komen. Song moest na de wedstrijd tegen Libanon halsoverkop het vliegtuig in om nog geen 16 uur later bij De Kuip te arriveren, zonder een minuutje nachtrust. Danko Lazovic liep een lichte enkelblessure op in het duel met San Marino. Maar dat was niet hetgeen waar de Serviër last van had op vrijdag. Hij lag ziek in bed en het is twee dagen voor het duel al duidelijk dat hij niet op tijd fit is voor zondag. Toch viel de ‘schade’ met alleen het afvallen van Lazovic op het eerste gezicht mee. ‘Máár’, zegt Gullit. ‘het is hopen dat ze niet te snel vermoeid raken, dat zal blijken in een wedstrijd. De andere spelers hebben goed getraind. De batterij is weer opgeladen, ik hoop dat het z’n uitwerking heeft.’

De oefenmeester kwam vrijdag tijdens het persgesprek nog terug op de prestatie van Castelen en Kuyt in Oranje en hun huidige functioneren binnen de selectie. ‘Ze hebben een snelle ontwikkeling doorgemaakt, vooral Castelen’, vertelde Gullit. ‘Er komt altijd een terugslag, dat calculeer ik ook in. Het is voor mij interessant om te zien hoe de jongens er mee omgaan. Kuyt heeft ook een aantal mindere wedstrijden gespeeld, waarin hij niet zijn gebruikelijke niveau haalde. Maar hij was wel van waarde, scoorde zijn doelpunten en ging er goed mee om. Voor Castelen komt die tegenslag ook nog eens. Hij heeft wel eens dagen dat hij vermoeid is, maar tot nog toe vecht hij zich er knap door heen. Dat verbaast me wel. Beiden hebben het goed gedaan in Oranje. Kuyt zorgde voor het vonkje, hij ging de strijd vol aan en trok anderen mee. Castelen had zijn waarde, maar wordt anders gebruikt bij Oranje dan bij Feyenoord. In het Nederlands elftal is hij afhankelijk van de rechtshalf. Als de rechtshalf hem de bal nooit aanspeelt, kan hij weinig uitrichten. Dan krijgt hij lange ballen van de verdediger waar hij niks mee kan. Maar ook bij die invulling heeft hij zijn waarde. Want hij neemt vaak twee man mee, waar het team dan van profiteert. Ik vind dat hij het goed heeft gedaan. Bij Feyenoord is zijn rol anders. Hij kan veel meer in het spel komen. Hij kan inzakken, krijgt meer ballen en is dus minder afhankelijk.’

Zondag begint voor Feyenoord tegen Roda JC een moeilijke reeks die na het duel in Limburg langs Hearts, RKC Waalwijk, AZ, Ferencvaros en Ajax leidt. Gullit verheugt zich erop en gaat er vanuit dat het hem veel over de kracht van zijn elftal zal leren. Zondag heeft hij een nagenoeg fitte selectie tot zijn beschikking. Romeo Castelen kampte vrijdag nog met een lichte knieblessure, maar is naar verwachting fit tegen de Limburgers. Danko Lazovic ontbreekt met griep en de langer geblesseerden Sebastián Pardo en Ramon van Haaren zijn ook niet inzetbaar. Van Haaren is wel op de weg terug, meldde Gullit. Feyenoords linksback speelt sinds enkele weken al weer mee met Jong Feyenoord. ‘Het gaat goed met hem’, zegt Gullit. ‘Maar hij komt van heel ver, dus we moeten hem rustig brengen. Bepaalde dingen moet hij nog niet doen om niet te forceren. Hij bouwt het bij Jong Feyenoord rustig op. Maar ook als hij straks fit is zal het nog zeker een jaar duren voor hij weer op zijn oude niveau is. Hij kan wel renderen tijdens die periode, maar met grote ups en downs. Ik spreek uit ervaring, want ik heb hetzelfde meegemaakt. Dat is heel frustrerend, want je kan niet alles doen. Maar hij is absoluut op de goede weg.’

Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Babos; Song, Saidi, Paauwe, Basto; Castelen, Ono, Bosschaart, Goor; Kuyt en Kalou.
pi_22642310
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:28 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Houd je er wel rekening mee dat je een clubcard moet kunnen tonen bij de ingang!
Die heb ik, Roda verkoopt geen kaarten, maar laad clubcards op voor één wedstrijd. Kutsysteem natuurlijk, maar ben gelukkig in bezit gekomen van 2 opgeladen CC's
pi_22660407
quote:
16-10-2004: Feyenoord wil contract Kuijt verlengen
[Bron: FR-Fans.nl]

De Telegraaf meldt vandaag dat Feyenoord in de winterstop een poging gaat doen het contract van Dirk Kuijt, dat nu nog loopt tot juli 2007, open te breken. De aanvaller kan, indien hij ingaat op de contractverlenging, een forse salarisverhoging tegemoet zien.

Wellicht dat dit bericht een reactie van Feyenoord is op de geruchten die meldden dat onder andere de Spaanse club Atletico Madrid de verrichtingen van Kuijt (en Castelen, lees meer) serieus volgt. Ook Tottenham zou dit doen.
Lijkt me een goed plan! Anders vertrekt ie over anderhalf jaar voor 4mln oid.
pi_22661868
Nog anderhalf uur tot de nieuwste Feyenoord TV!!!
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:42:58 #149
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_22679938
Hoi

Even schopje hoor, topic mag niet zo ver weg zakken.

Vier punten voor op Ajax !
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:44:03 #150
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22679970
Jezus jongens.. ik heb vandaag wel genoten Niet altijd even goed voetbal maar een hoop mooie dingen gezien van Kalou. Als deze zich zo door blijft ontwikkelen en als ie nog 1.5 jaar wil blijven kunnen we straks denk ik 20 miljoen ontvangen. Hijs echt zo goeddddddddddd hoe die die Brouwers door z'n beentjes speelde Mooie sleep met z'n buitenkantje..

Verder vond ik Paauwe eindelijk een goeie wedstrijd spelen, vooral omdat ie de goeie Kone tegenover zich had, die heeft ie maar weinig keren weg laten lopen!

En nog 1 opmerking over Saïdi, deze is ook super goed man. Verdedigend vind ik hem echt heeeeeeeeel goed, geeft geen kansen weg en maakt weinig overtredingen (die 1ste gele was BS). Ik denk dat deze ook nog een mooie weg voor zich heeft liggen Weet iemand hoe oud die ongeveer is?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')