weten ze nu al dat ze aan het eind van het seizoen weer moeten gaan staken ???quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We zullen zien. Op het eind van het jaar wordt het op het museumplein net zo druk als vorige week zaterdag![]()
Ja, en tegen Hearts ook.quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:40 schreef Aeroxie het volgende:
Zou het stadion tegen Schalke 04 een beetje vol zitten?
Nu dat programma in Korea is afgelopen is, mag ik dan nu die stille hoop ook hebben dat ze geen wedstrijdbeelden van Song daarheen hoeven te sturen...quote:TV-contract in Egypte
[ www.ad.nl ]
Feyenoord gaat proberen de populariteit van Egyptenaar Hossam Ghaly en in mindere mate Tunesiër Karim Saidi om te zetten in klinkende munt. De Rotterdamse club is daarom een lucratief tv-contract aangegaan met de Egyptische pay-tv zender Orbit.
Voor dit kanaal produceert Feyenoord met ingang van dit seizoen een serie programma's, waarin Ghaly en Saidi centraal staan. Tegenover de geboorte van Ghaly's Adventure staat wel het stopzetten van de shows rond Shinji Ono (in Japan) en Chong-Gug Song (in Zuid-Korea).
Het verkopen van een programma over en met Ghaly en Saidi was een van de laatste wapenfeiten van voormalig commercieel directeur Chris Woerts, die afgelopen zomer verhuisde naar Zeist om daar mede leiding te geven aan de ECV (Eredivisie Coöperatieve vereniging). Inmiddels zijn er al drie afleveringen van het programma uitgezonden. Hoeveel Feyenoord verdient met de Egyptische deal is onbekend.
Stukkie verder in dat artikel staat ook nog dat ze de Koreaanse medewerker eruit hebben geflikkerd die alle commerciele contacten onderhield met Zuid-Korea..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:36 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Nu dat programma in Korea is afgelopen is, mag ik dan nu die stille hoop ook hebben dat ze geen wedstrijdbeelden van Song daarheen hoeven te sturen...![]()
![]()
Er is sprake van 2000 Schotten die overseas komen,met en zonder ticketquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:41 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja, en tegen Hearts ook.
Waarom zonder ticket als ze 2500 kaarten krijgenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er is sprake van 2000 Schotten die overseas komen,met en zonder ticket
Als dat zou kunnen!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:16 schreef Butra het volgende:
[..]
Stukkie verder in dat artikel staat ook nog dat ze de Koreaanse medewerker eruit hebben geflikkerd die alle commerciele contacten onderhield met Zuid-Korea..
Zou het dan toch?
Sorry,net mailtje opnieuw gelezen van die Schot,er zouden er 2000 zonder kaartje komen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waarom zonder ticket als ze 2500 kaarten krijgenZe hebben daar toch geen diamondcardsysteem... Moet nog zien hoeveel daarvan nuchter genoeg zijn om de juiste trein te pakken vanuit 020.
Ouwe Hooliequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:05 schreef Cart_man het volgende:
Laat ze nou gewoon naar het centrum van Rotterdam komen die malloten. Is veel leuker voor ons.
Maar dat bedoel ik helemaal niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ouwe Hoolie![]()
Elke wedstrijd in jullie poule staat garrant voor onlusten dus je hoeft je niet te vervelen lijkt me
E, en EEquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sorry,net mailtje opnieuw gelezen van die Schot,er zouden er 2000 zonder kaartje komen.
Welke vakken hebben ze?
Die Duitsers komen volgens mij met de combi, dus daar hoef je niet veel te verwachten.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ouwe Hoolie![]()
Elke wedstrijd in jullie poule staat garrant voor onlusten dus je hoeft je niet te vervelen lijkt me
Dus Franky moet verhuizen?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:04 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
E, en EE
Haha, zit jij daar echt?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kom je toch gezellig bij mij op W
Ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus Franky moet verhuizen?
Kom je toch gezellig bij mij op W
yupquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:01 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Haha, zit jij daar echt?
Denk dat je je daarin wel eens kan vergissen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:08 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Die Duitsers komen volgens mij met de combi, dus daar hoef je niet veel te verwachten.
Er zijn zoiezo al veel kaarten verkocht aan Duitsers door een jongen die ik ken,voornamelijk Yquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat je je daarin wel eens kan vergissen.
Op Duitse fora wordt al druk gespeculeerd over DE wedstrijd.
Maar we zullen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |