Yupz, zo is het toch iedere keer, en niet alleen bij Roda!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:14 schreef Butra het volgende:
Roda was binnen 2 tellen uitverkocht bij mij, dus ik vrees het ergste voor je.
Als Ajacied ben ik het met Luni eens dan ben je een echte supporter. Ik snap niet als je feyedinges supporter bent naar een wedstrijd van Ajax gaatquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Ook al kan ik gratis met iemand mee, zal je mij er nog niet zien, in die hele fucking stad niet nietstappen in amsterdam
![]()
inderdaad, tb waar vriend van mij stond logde ook op de seconde als eerste in, maar die hadden ook niks.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yupz, zo is het toch iedere keer, en niet alleen bij Roda!
Zo vroeg je nest uit, zonder kaart, respect! Ga maar weer eens op het uitvak zitten, tijd geleden voor mij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:31 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
inderdaad, tb waar vriend van mij stond logde ook op de seconde als eerste in, maar die hadden ook niks.
Geen losse en geen schapen kaarten kunnen krijgen, maar we gaan wel.
De kans op kaarten is daar heel klein, maarja.
Ajax eindigt onder PSV en Feyenoordquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:07 schreef Tazman01 het volgende:
En Ajax eindigt wel op het einde van het seizoen boven jullie zoals gewoonlijk![]()
Ga er zaterdag al heen, want als ik met de trein ga is er een kansje als ik iets mis dat ik dan te laat in kerkrade ben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo vroeg je nest uit, zonder kaart, respect! Ga maar weer eens op het uitvak zitten, tijd geleden voor mij.
Vrienden van mij gaan ook zaterdag al, die gaan naar Valkenburg, wat wel aan te raden is, daar kan je vrij behoorlijk stappen en heb je voor weinig een hotel, of trek je hem door? Wilde eerst ook mee gaan, maar zit wat krap bij kas.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:56 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Ga er zaterdag al heen, want als ik met de trein ga is er een kansje als ik iets mis dat ik dan te laat in kerkrade ben.
Anders zou ik inderdaad 6 uur wegmoeten, nu zal ik na 3 uurtjes weer opstaan of nachtje door
Nicht van die vriend van mij heb daar studentekamertje (maastricht), ze is er dan alleen niet, we gaan daar alleen wat eten en douchen, slapen is er niet bij denk ik. In maastricht is ook wel goed te stappen geloof ik, in kerkrade niet. We zien wel waar we belandenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Vrienden van mij gaan ook zaterdag al, die gaan naar Valkenburg, wat wel aan te raden is, daar kan je vrij behoorlijk stappen en heb je voor weinig een hotel, of trek je hem door? Wilde eerst ook mee gaan, maar zit wat krap bij kas.
Maastricht is het helemaal goed stappen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:40 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Nicht van die vriend van mij heb daar studentekamertje (maastricht), ze is er dan alleen niet, we gaan daar alleen wat eten en douchen, slapen is er niet bij denk ik. In maastricht is ook wel goed te stappen geloof ik, in kerkrade niet. We zien wel waar we belanden.
We weten alleen niet waar die kamer is, we hebben de sleutel, maar dat zoeken we wel uit na het stappen
rodaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:56 schreef Staanplaats het volgende:
Roda heeft een kutsysteem, ze verkopen geen kaarten maar laden de clubcards op voor 1 wedstrijd..
Ze verwachten er zowiezo 2.500, dus denk wel een aardige invasie van Schotten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:15 schreef mister_popcorn het volgende:
Trouwens, heeft iemand enig idee hoeveel sups hearts mee zal nemen?
Wordt dat een een complete stad of 2 vakkies vol?
Moet je voor de gein eens kijken op de diverse fora van Hearts en Schalke. Hebben ze het regelmatig over de hooligans van Feijenoord. Dat ze maar beter in a'dam kunnen gaan stappen etc.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:15 schreef mister_popcorn het volgende:
Trouwens, heeft iemand enig idee hoeveel sups hearts mee zal nemen?
Wordt dat een een complete stad of 2 vakkies vol?
pffff flauwe herders.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens kijken op de diverse fora van Hearts en Schalke. Hebben ze het regelmatig over de hooligans van Feijenoord. Dat ze maar beter in a'dam kunnen gaan stappen etc.
Schalke mag niet eens op evv komen naar Rotterdam. Zullen wel weer in een hal gepropt worden.
Nou duurt me allemaal weer veel te lang!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:44 schreef InnocentFR het volgende:
Inderdaad de vakken vol, maar ik verwacht er niet niet echt veel zonder kaarten.
weekend zonder Feyenoord, kut nederlands eftal
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens kijken op de diverse fora van Hearts en Schalke. Hebben ze het regelmatig over de hooligans van Feijenoord. Dat ze maar beter in a'dam kunnen gaan stappen etc.
Schalke mag niet eens op evv komen naar Rotterdam. Zullen wel weer in een hal gepropt worden.
quote:Also ich denke auch durch diverse Abgänge hat Feyenoord eine super Mannschaft. In der Offensive mit Kalou, Buffel, Ono und Lazovic, in der Defensive Paauwe, Goor(ehemals Hertha), van Wonderen...
Diese Mannschaft gehört zu den Besten in Europas B-Klasse!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |