abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 10:17:27 #76
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_22507273
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 10:14 schreef Butra het volgende:
Roda was binnen 2 tellen uitverkocht bij mij, dus ik vrees het ergste voor je.
Yupz, zo is het toch iedere keer, en niet alleen bij Roda!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 10:45:27 #77
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_22507520
Oh, ik heb een pleurishekel aan Ajax, maar ik kom vaak zat in Amsterdam omdat je er gewoon goed kunt shoppen, dus ik zal ook altijd naar Amsterdam blijven gaan.

1 keer dicht bij de aRENa geweest, met een concert in de HMH. 14 november ga ik wel heen op de clubkaart van mijn pa.
The Most Incredible, Baby
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 11:07:31 #78
100094 Tazman01
Ajax Forever
pi_22507779
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 10:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Ook al kan ik gratis met iemand mee, zal je mij er nog niet zien, in die hele fucking stad niet niet stappen in amsterdam
Als Ajacied ben ik het met Luni eens dan ben je een echte supporter. Ik snap niet als je feyedinges supporter bent naar een wedstrijd van Ajax gaat
Ik zou zeker nooit naar een wedstrijd van jullie gaan al zou ik 100 euro toe krijgen en zeker ook niet zou gaan stappen in rotterdam.
Het enige wat ik vind dat er een gezonde strijd moet zijn en wat er is gebeurt op de toekomst vind ik persoonlijk niet normaal en zo denken de meeste ajacieden
Je hoeft geen respect voor mekaar te hebben je moet alleen mekaar wel in hun waarde laten

En Ajax eindigt wel op het einde van het seizoen boven jullie zoals gewoonlijk
pi_22509066
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 10:17 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Yupz, zo is het toch iedere keer, en niet alleen bij Roda!
inderdaad, tb waar vriend van mij stond logde ook op de seconde als eerste in, maar die hadden ook niks.

Geen losse en geen schapen kaarten kunnen krijgen, maar we gaan wel.
De kans op kaarten is daar heel klein, maarja.
pi_22509116
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 12:31 schreef InnocentFR het volgende:

[..]

inderdaad, tb waar vriend van mij stond logde ook op de seconde als eerste in, maar die hadden ook niks.

Geen losse en geen schapen kaarten kunnen krijgen, maar we gaan wel.
De kans op kaarten is daar heel klein, maarja.
Zo vroeg je nest uit, zonder kaart, respect! Ga maar weer eens op het uitvak zitten, tijd geleden voor mij.
pi_22509455
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 11:07 schreef Tazman01 het volgende:
En Ajax eindigt wel op het einde van het seizoen boven jullie zoals gewoonlijk
Ajax eindigt onder PSV en Feyenoord
pi_22509617
We zullen zien Encore
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_22510183
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 12:36 schreef Luni het volgende:

[..]

Zo vroeg je nest uit, zonder kaart, respect! Ga maar weer eens op het uitvak zitten, tijd geleden voor mij.
Ga er zaterdag al heen, want als ik met de trein ga is er een kansje als ik iets mis dat ik dan te laat in kerkrade ben.
Anders zou ik inderdaad 6 uur wegmoeten, nu zal ik na 3 uurtjes weer opstaan of nachtje door
pi_22510531
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 13:56 schreef InnocentFR het volgende:

[..]

Ga er zaterdag al heen, want als ik met de trein ga is er een kansje als ik iets mis dat ik dan te laat in kerkrade ben.
Anders zou ik inderdaad 6 uur wegmoeten, nu zal ik na 3 uurtjes weer opstaan of nachtje door
Vrienden van mij gaan ook zaterdag al, die gaan naar Valkenburg, wat wel aan te raden is, daar kan je vrij behoorlijk stappen en heb je voor weinig een hotel, of trek je hem door? Wilde eerst ook mee gaan, maar zit wat krap bij kas.
pi_22510784
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 14:21 schreef Luni het volgende:

[..]

Vrienden van mij gaan ook zaterdag al, die gaan naar Valkenburg, wat wel aan te raden is, daar kan je vrij behoorlijk stappen en heb je voor weinig een hotel, of trek je hem door? Wilde eerst ook mee gaan, maar zit wat krap bij kas.
Nicht van die vriend van mij heb daar studentekamertje (maastricht), ze is er dan alleen niet, we gaan daar alleen wat eten en douchen, slapen is er niet bij denk ik. In maastricht is ook wel goed te stappen geloof ik, in kerkrade niet. We zien wel waar we belanden .
We weten alleen niet waar die kamer is, we hebben de sleutel, maar dat zoeken we wel uit na het stappen
pi_22510879
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 14:40 schreef InnocentFR het volgende:

[..]

Nicht van die vriend van mij heb daar studentekamertje (maastricht), ze is er dan alleen niet, we gaan daar alleen wat eten en douchen, slapen is er niet bij denk ik. In maastricht is ook wel goed te stappen geloof ik, in kerkrade niet. We zien wel waar we belanden .
We weten alleen niet waar die kamer is, we hebben de sleutel, maar dat zoeken we wel uit na het stappen
Maastricht is het helemaal goed stappen.
pi_22511053
Roda heeft een kutsysteem, ze verkopen geen kaarten maar laden de clubcards op voor 1 wedstrijd..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_22511405
maastricht...

Die locals daar zijn echt achterlijke boeren. Wel goed voer om mee te knokken, dat zeker, maar als je daar geen zin in hebt zou ik wel 'n beetje op je tellen passen want voor je het weet sta je tegenover een of andere sjefke wiens dikke vuile vette vriendin je te lang zou hebben aangekeken.

Hoedanook, veel succes

Trouwens, heeft iemand enig idee hoeveel sups hearts mee zal nemen?
Wordt dat een een complete stad of 2 vakkies vol?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_22512346
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 14:56 schreef Staanplaats het volgende:
Roda heeft een kutsysteem, ze verkopen geen kaarten maar laden de clubcards op voor 1 wedstrijd..
roda

Zal vast wel geslaagd avondje worden in maastricht...
pi_22512680
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 15:15 schreef mister_popcorn het volgende:

Ze verwachten er zowiezo 2.500, dus denk wel een aardige invasie van Schotten.
pi_22512899
Inderdaad de vakken vol, maar ik verwacht er niet niet echt veel zonder kaarten.

weekend zonder Feyenoord, kut nederlands eftal
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 17:14:28 #92
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_22513532

Geen kaarten voor Roda, en dat terwijl het hier praktisch om de hoek ligt!

Tijd voor een CC van Roda denk ik..
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_22514750
Het is nog ff afwachten, maar zoals het er nu uit ziet heb ik "kaarten" voor het Roda vak
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 19:16:46 #94
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22516148
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 15:15 schreef mister_popcorn het volgende:
Moet je voor de gein eens kijken op de diverse fora van Hearts en Schalke. Hebben ze het regelmatig over de hooligans van Feijenoord. Dat ze maar beter in a'dam kunnen gaan stappen etc.

Schalke mag niet eens op evv komen naar Rotterdam. Zullen wel weer in een hal gepropt worden.
A.M.A.B
pi_22518521
Ahoy zal wel weer ja....of ze komen met Twente samen met de zelfde bende als de bekerfinale !
Hearts zal idd wel in 020 verblijven en op de wedstrijd dag naar Rotterdam komen onder politie toezicht

maar wel zullen zien
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
pi_22528857
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 19:16 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Moet je voor de gein eens kijken op de diverse fora van Hearts en Schalke. Hebben ze het regelmatig over de hooligans van Feijenoord. Dat ze maar beter in a'dam kunnen gaan stappen etc.

Schalke mag niet eens op evv komen naar Rotterdam. Zullen wel weer in een hal gepropt worden.
pffff flauwe herders.
laat ze gewoon ff langskomen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_22551616
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 16:44 schreef InnocentFR het volgende:
Inderdaad de vakken vol, maar ik verwacht er niet niet echt veel zonder kaarten.

weekend zonder Feyenoord, kut nederlands eftal
Nou duurt me allemaal weer veel te lang!
pi_22560146
Heb alsnog kaarten voor zondag als het goed is.

Donderdag denk ff pp halen voor ander vak.
  maandag 11 oktober 2004 @ 20:31:18 #99
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_22560755
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 19:16 schreef Cart_man het volgende:

[..]

quote:
Also ich denke auch durch diverse Abgänge hat Feyenoord eine super Mannschaft. In der Offensive mit Kalou, Buffel, Ono und Lazovic, in der Defensive Paauwe, Goor(ehemals Hertha), van Wonderen...

Diese Mannschaft gehört zu den Besten in Europas B-Klasse!!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_22561011
Nog niet eens Kuyt en Castelen erbij staan

Hoor net dat ik 17 april naar malta vlieg met school, zal vast wel savonds zijn, anders hebben ze pech
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')