Ik denk dat je Ghali hier wat over- en Bosschaart wat onderschat.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:35 schreef Siemerink het volgende:
Nadeel is dat (ook hij) terugkwam van een lange blessure. En waarom is die Ghaly toch zo nonchalant? Hij moet zich schamen dat met alle respect Bosschaart hem uit de basis houdt. Kijkend naar potentie.
MIsschien heb je gelijk, maar de laaste wedstrijden die Ghali heeft gespeeld waren dra-ma-tisch. Allemaal van die halfhoge ziekenhuisballetjes.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk dat je Ghali hier wat over- en Bosschaart wat onderschat.
`quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Of gewoon Bosschaart laten backen, RedGuy. Al is dat zonde van Basto.
GYAN!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:44 schreef Siemerink het volgende:
Feyenoord heeft idd dringend behoefte aan versterking op de rechtsbackplaats. Song heeft één uitstekende wedstrijd gespeeld in het Feyenoord shirt. Dat was zijn eerste wedstrijd waar hij voor Brett Emerton zijn rushes en tweebenigheid demonstreerde.
Het is erg knullig, want hij ziet er zeer sympathiek uit, maar hij is geen echte back en zodoende een constant gevaar voor eigen club. Dat jonge ventje Gianni Zuiverloon schijnt wel potentie te hebben, maar daar kan je natuurlijk niet 'vast' op rekenen.
Ik had lang de hoop dat een fitte Pieter Collen geschikt zou zijn. Hij heeft oa. tegen Bayern Munchen in de CL het uitstekend gedaan. Maar als ik hem nu bij NAC soms zie ballen...
Komt tekort voor jullie denk ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
GYAN!![]()
22.50, tijd dat ik al slaap dus...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:51 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe laat is dat?
Maar het blijft een cultheld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:53 schreef encore04 het volgende:
[..]
Komt tekort voor jullie denk ik.
Volgens mij was Gyan ook de rechtsback terwijl Feyenoord de UEFA cup won, dus Gyan heeft wel degelijk toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:53 schreef encore04 het volgende:
[..]
Komt tekort voor jullie denk ik.
Was leuk Mike "Sudden Death" Obiku!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:45 schreef Butra het volgende:
Vanavond Mike Obiku bij Studio Sport! Hij volgt een trainerscursus geloof ik.
Held.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Was leuk Mike "Sudden Death" Obiku!!!
Troost je met de gedachten dat het altijd nog een betere sfeer is dan in Amsterdam. Wellicht dat de komst van Gullit de vertrouwde sfeer (voor jou gevoel) weer kan opkrikken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:07 schreef Luni het volgende:
Er zit mij niks dwars, maar wat ik op het moment, en dat moment duurt al 2 jaar, meemaak is dat er niet tot nauwelijks sfeer is in de Kuip.
Kan ik hem geen ongelijk ingeven, het is dat ik toevallig "gratis" met iemand mee kon gaan voor we uit gingen op zaterdagavond. Koste wel enige moeite om niet te juichen in het Ajax vak steeds wanneer er bijna werd gescoord tegen Ajax.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:07 schreef Luni het volgende:
En net wat Cart_Men hieronder (= hier boven) zegt ik kom maar 1x per jaar in de aRENa en dat is als Feyenoord er speelt.
Ook al kan ik gratis met iemand mee, zal je mij er nog niet zien, in die hele fucking stad niet nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:48 schreef Showtime het volgende:
[..]
Troost je met de gedachten dat het altijd nog een betere sfeer is dan in Amsterdam. Wellicht dat de komst van Gullit de vertrouwde sfeer (voor jou gevoel) weer kan opkrikken.
[..]
Kan ik hem geen ongelijk ingeven, het is dat ik toevallig "gratis" met iemand mee kon gaan voor we uit gingen op zaterdagavond. Koste wel enige moeite om niet te juichen in het Ajax vak steeds wanneer er bijna werd gescoord tegen Ajax.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |