Hé ben jij dezelfde Bierbrouwer als op het Lunatic Forum?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:10 schreef Bierbrouwer het volgende:
Vakkie S groet hier de Feyenoorders!!
Zou toch al niet gaan, bij ons word de KKG Cup, weer gehouden een zaalvoetbaltoernooi met afsluitend een feest. Toernooi is vorig jaar voor de 1e x gehouden, we zouden een groot scherm ophangen , maar dat is nu niet nodig. Ik zou nu wel naar Hoerenvien kunnen gaan, maar dan moet ik inderdaad veel te vroeg mijn bed uit, en het zal de avond/nacht ervoor wel knetterleip wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:44 schreef Cart_man het volgende:
Klotenieuws:
[..]
Dat laat ik dus schieten. Zaterdagavond was kick geweest, maar nu moet ik al om 6.00 mijn nest uit om er optijd te komen. Dat gaat dus niet gebeuren.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:19 schreef Siemerink het volgende:
Naar mijn bescheiden mening is hij DE man die de Japanner kan vervangen op het middenveld.
Snel weer terug die staanplaatsen.quote:08-10-2004: Staantribunes terug in De Kuip?
[Bron: FR-Fans.nl]
Door sommigen vervloekt, door velen geliefd: staantribunes. Wellicht keren ze terug!
De KNVB wil namelijk op 6 december tijdens de algemene vergadering betaald voetbal een beleidswijziging voorstellen, zodat staanplaatsen in de Nederland weer toegestaan zijn. De KNVB wil het voorstel doen na succesvolle tests in drie stadions.
De tests, in de stadions van SC Heerenveen, FC Groningen en Go Ahead Eagles, wezen uit dat staantribunes niet per definitie gevaarlijker zijn voor de toeschouwers dan zitplaatsen. "Het argument dat staanvakken gevaarlijk zijn, gaat niet op", liet Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde weten in AD Sportwereld. "De praktijk leert dat veel toeschouwers nu gaan staan op de zittribunes. Die ontwikkeling vinden we een stuk zorgelijker en gevaarlijker."
Zitten toch? of ben ik nu in de war.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:04 schreef Luni het volgende:
Staan doe je thuis.
Ja, jij bent in de warquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:37 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zitten toch? of ben ik nu in de war.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:03 schreef Showtime het volgende:
Wat een schijt topic, lijkt wel een kinder garten. En als je beetje Feyenoord supporter bent neem je de moeite om een coole op te maken, pas hem eens aan Flipper en anders open je volgende keer gewoon niet het Feyenoord topic. Laat je een fan het doen die er moeite voor wilt doen om het "Feyenoord waardig" te maken.
En aan al die Ajax losers die hier lopen te blaten, ga lekker in jullie eigen Ajax topics uithuilen dat jullie met zo een schijt trainer opgezadeld zitten met dat bagger elftal van jullie.
Sfeer bij Feyenoordquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:31 schreef Showtime het volgende:
Wat de staantribunes betreft, bij de harde kern van Feyenoord staat altijd iedereen. En ik kan je vertellen, in die vakken is de sfeer het beste. Kom maar op met die staantribunes, de echte voetbalfan deinst er niet voor terug.![]()
Wordt weer Engeland-Wales in de pubquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:23 schreef Showtime het volgende:
Wordt weer een leuke Feyenoord voorroede aanstaande zaterdag!!![]()
Ik ben deze maand eens gaan vergelijken. De ene week bij Feyenoord de andere week bij Ajax. Nou als je eenmaal die wedstrijd bij Ajax mee hebt gemaakt in de Arena dan zou je wensen dat je weer in de Kuip zit. De creativiteit van de liederen voor de Ajax spelers is dan ook 0,0 bij Feyenoord heeft elke speler tenminste nog zijn eigen liedje en is er ook daadwerkelijk contact tussen tribune en speler.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:24 schreef Luni het volgende:
Sfeer bij FeyenoordWanneer ben jij voor het laatst geweest?
Wacht maar totdat er echte tegenstanders komen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:37 schreef encore04 het volgende:
[..]
Inderdaad
Het leuke is dat die Ajacieden nog denken dat ze nog een kans maken ook
Een echte Feijenoordsupporter komt nooit in de aRENa. Alleen als Feijenoord er speelt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:42 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik ben deze maand eens gaan vergelijken. De ene week bij Feyenoord de andere week bij Ajax. Nou als je eenmaal die wedstrijd bij Ajax mee hebt gemaakt in de Arena dan zou je wensen dat je weer in de Kuip zit. De creativiteit van de liederen voor de Ajax spelers is dan ook 0,0 bij Feyenoord heeft elke speler tenminste nog zijn eigen liedje en is er ook daadwerkelijk contact tussen tribune en speler.
Maar goed, vertel, wat zit je dwars. Je bent een die hard Feyenoord aanhanger zo te zien. Misschien zijn sommige sneller tevreden. Of moet je eens voor de gein naar de Arena gaan, dan waardeer je weer meer met wat je op het moment meemaakt in de Kuip.![]()
Er zit mij niks dwars, maar wat ik op het moment, en dat moment duurt al 2 jaar, meemaak is dat er niet tot nauwelijks sfeer is in de Kuip. En net wat Cart_Men hieronder (= hier boven) zegt ik kom maar 1x per jaar in de aRENa en dat is als Feyenoord er speelt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:42 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik ben deze maand eens gaan vergelijken. De ene week bij Feyenoord de andere week bij Ajax. Nou als je eenmaal die wedstrijd bij Ajax mee hebt gemaakt in de Arena dan zou je wensen dat je weer in de Kuip zit. De creativiteit van de liederen voor de Ajax spelers is dan ook 0,0 bij Feyenoord heeft elke speler tenminste nog zijn eigen liedje en is er ook daadwerkelijk contact tussen tribune en speler.
Maar goed, vertel, wat zit je dwars. Je bent een die hard Feyenoord aanhanger zo te zien. Misschien zijn sommige sneller tevreden. Of moet je eens voor de gein naar de Arena gaan, dan waardeer je weer meer met wat je op het moment meemaakt in de Kuip.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |