quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:10 schreef Aeroxie het volgende:
Wanneer begint de vrije verkoop voor de wedstrijd tegen Schalke?
Bij Feyenoord is het Hand in Hand kamaraden. Iedereen helpt elkaar, jij bent zeker zo'n lelijke Amsterdommer.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:24 schreef Suijk het volgende:
Dan doe je maar wat moeite, luie feyenoorder.
Ik zal nog is een plaatje postenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:19 schreef Aeroxie het volgende:
Kan het niet vinden, so tell me...
Ik haal ze altijd door elkaar, al die leo'squote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Komt uit de jeugdopleiding
Mooi hè zo'n figuurquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:10 schreef methodmich het volgende:
Überschopper John de Wolf zegt vandaag in het AD dat hij Saïdi erg kan waarderen, evenals de aanslag van Kuijt op vd Vaart vorig jaar.
LOLquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:13 schreef RedGuy het volgende:
Er zijn vet een rellen in Rotterdam.
Ja, een maatje van me is net opgepakt en moet waarschijnlijk een nachtje in de cel slapen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:20 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
LOL![]()
Hilarisch, ja.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:20 schreef Aeroxie het volgende:
LOL![]()
Als je mijn uitleg ook nog eens gelezen zou hebben aars dan had je het gesnapt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Hilarisch, ja.
Die mis je niet makkelijk neequote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
Ik vind De Wolf wel geinig ja. Heb hem één keer in de straat gezien, toen ik thuis woonde nog. Mijn overbuurvrouws kleindochter was getrouwd met Edwin Olde Riekerink, oud-Groningen en Sparta en vriend van De Wolf. Kwam De Wolf een keer mee om die kleindochter daar op te halen na een verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |