Aleemaal betrouwbare geruchten vandaag. Sowieso lijkt het me sterk dat Kuyt en Castelen al na 2 cq 1 jaar zouden vertrekken.quote:Feyenoord ready to go for Hearts striker De Vries
tribalfootball.com - October 17, 2004
Feyenoord coach Ruud Gullit is ready to run his eye over Hearts striker Mark de Vries when the two clubs clash in the UEFA Cup this week.
Gullit fancies bringing De Vries back to his native Holland and will take advantage of their match-up to test the centre-forward's credentials.
De Vries makes no secret of the fact Gullit is one of his all-time sporting idols.
The pair also know each other from playing together in a charity match in Surinam last summer.
He is off contract in the summer and could sign a pre-contract with Feyenoord from January 1.
quote:Gullit: 'Kuijt en Kalou onder geen beding tussentijds weg'
ROTTERDAM, 20 oktober 2004 16:57 - Het nieuwe koningskoppel van Feyenoord, Dirk Kuijt en Salomon Kalou, staat in de belangstelling van verschillende buitenlandse clubs. Net als neo-international Romeo Castelen. Maar volgens Ruud Gullit is een tussentijds gesprek van deze spelers onbespreekbaar.
Vanochtend berichtten we al over de serieuze belangstelling van Atlético Madrid en Inter voor Kuijt en Castelen. Technisch-directeur Mark Wotte gaf eerder al aan aan dat slechts over een transfer zal worden nagedacht als er ,,Arjen Robben-achtige'' bedragen (rond 18 miljoen euro) aan de orde zijn.
''Dat is het beleid van de club, daar ga ik niet over'', sprak Gullit vandaag. ''Maar voor mij is een tussentijds vertrek van Kalou en/of Kuijt onbespreekbaar. Ik wil feitelijk iedereen in mijn selectie bij Feyenoord houden, gewoon omdat ik iedereen nodig heb.''
Gullit vertelde dat er van concrete belangstelling (nog) geen sprake is. ''Officieel weten we van niets. Maar we lezen en horen natuurlijk ook wel eens wat. Het is helemaal niet erg als er belangstelling is voor Kuijt en Kalou. Het is juist prachtig. Het is een duidelijk teken dat ze zich heel goed ontwikkelen. Het zou zelfs raar zijn als er nu geen belangstelling voor hen zou ontstaan.'
VoetbalOnline
Geloof het of niet maar ik heb dat op mijn PC staanquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:28 schreef Aeroxie het volgende:
Ik zoek een plattegrond van de Kuip met daarop de namen van de vakken, wie kan mij er aan helpen?
Zou je dat ff online willen gooien?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik heb dat op mijn PC staan....
Kom je nooit in de Kuip dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:56 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Zou je dat ff online willen gooien?
voor?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:10 schreef Aeroxie het volgende:
Wanneer begint de vrije verkoop?
Haal jij je nieuws altijd van de fabeltjeskrant?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:55 schreef Erasmusch het volgende:
ManU die achter Kalou aanzit, Lazovic die msch wordt verhuurd en Buffel naar Anderlecht. Houden weinig aanvallers over zo...
quote:Braziliaanse media: Feyenoord wil spits Adriano
[Supporters Vereniging Feyenoord]
Feyenoord heeft in zijn zoektocht naar een nieuwe centrumspits zijn oog laten vallen op de 19-jarige Braziliaanse spits Adriano, zo wordt gemeld in Braziliaanse media. Adriano is 1.90 m., linksbenig en kopsterk. Adriano speelt momenteel voor Flamengo en de Braziliaanse nationale selectie onder-21 selectie. Ook heeft hij al één A-interland gespeeld.
Adriano brak vorig jaar door bij Flamengo. Niettemin geeft coach Zagallo op dit moment de voorkeur aan twee kleine, snelle spitsen (Roma en Edilson). Aangezien Flamengo in een financiële crisis verkeert is men vereist spelers te verkopen. Het prijskaartje dat aan de jonge spits hangt is desondanks fors: 18 miljoen gulden.
De president van Flamengo bevestigde de interesse van 'een Nederlandse club' dinsdagmiddag in een interview. Maar wou niet de exacte naam prijsgeven. Voor de Braziliaanse media is het duidelijk dat het om Feyenoord moet gaan: Ajax en PSV hebben net nieuwe spitsen gekocht en de andere clubs zijn niet vermogend genoeg om zo grondig te investeren. De president van Flamengo hoopt de transfer binnen enkele weken af te ronden.
Woensdag, 13 juni 2001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |