abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22750205
quote:
Feyenoord ready to go for Hearts striker De Vries
tribalfootball.com - October 17, 2004

Feyenoord coach Ruud Gullit is ready to run his eye over Hearts striker Mark de Vries when the two clubs clash in the UEFA Cup this week.

Gullit fancies bringing De Vries back to his native Holland and will take advantage of their match-up to test the centre-forward's credentials.

De Vries makes no secret of the fact Gullit is one of his all-time sporting idols.

The pair also know each other from playing together in a charity match in Surinam last summer.

He is off contract in the summer and could sign a pre-contract with Feyenoord from January 1.
Aleemaal betrouwbare geruchten vandaag. Sowieso lijkt het me sterk dat Kuyt en Castelen al na 2 cq 1 jaar zouden vertrekken.
pi_22750290
van Castelen is pas aan zijn eerste seizoen bij Feyenoord bezig en Kuijt aan zijn tweede. Lijkt me erg vreemd en niet slim om nu al te vertrekken. Minimaal dit seizoen afmaken en er nog eentje aan vast plakken. Met Kalou erbij uiteraard.
Viper 4 life
pi_22750300
Mark de Vries naar Feyenoord? Geinig.

Maar ja, met name de Britse media maken leuke verhalen. Ook over de schoenen van Mark.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 20 oktober 2004 @ 16:24:30 #254
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_22750355
Mark de Vries komt uit Den Helder, dus dan mag het wel van mij.
The Most Incredible, Baby
pi_22750584
Martin Buitenhuis ook, die wil je ook niet in Feyenoord 1.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22750672
Geloof weinig van die geruchten.

Moest overigens gister nog 3 extra kaarten halen, er waren nog iets van 7 vakken beschikbaar waarvan 4 op de noordzijde, niet echt verwacht maarja.
pi_22751533
quote:
Gullit: 'Kuijt en Kalou onder geen beding tussentijds weg'

ROTTERDAM, 20 oktober 2004 16:57 - Het nieuwe koningskoppel van Feyenoord, Dirk Kuijt en Salomon Kalou, staat in de belangstelling van verschillende buitenlandse clubs. Net als neo-international Romeo Castelen. Maar volgens Ruud Gullit is een tussentijds gesprek van deze spelers onbespreekbaar.
Vanochtend berichtten we al over de serieuze belangstelling van Atlético Madrid en Inter voor Kuijt en Castelen. Technisch-directeur Mark Wotte gaf eerder al aan aan dat slechts over een transfer zal worden nagedacht als er ,,Arjen Robben-achtige'' bedragen (rond 18 miljoen euro) aan de orde zijn.

''Dat is het beleid van de club, daar ga ik niet over'', sprak Gullit vandaag. ''Maar voor mij is een tussentijds vertrek van Kalou en/of Kuijt onbespreekbaar. Ik wil feitelijk iedereen in mijn selectie bij Feyenoord houden, gewoon omdat ik iedereen nodig heb.''
Gullit vertelde dat er van concrete belangstelling (nog) geen sprake is. ''Officieel weten we van niets. Maar we lezen en horen natuurlijk ook wel eens wat. Het is helemaal niet erg als er belangstelling is voor Kuijt en Kalou. Het is juist prachtig. Het is een duidelijk teken dat ze zich heel goed ontwikkelen. Het zou zelfs raar zijn als er nu geen belangstelling voor hen zou ontstaan.'

VoetbalOnline
Viper 4 life
pi_22757701
Ik zoek een plattegrond van de Kuip met daarop de namen van de vakken, wie kan mij er aan helpen?
pi_22757816
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:28 schreef Aeroxie het volgende:
Ik zoek een plattegrond van de Kuip met daarop de namen van de vakken, wie kan mij er aan helpen?
Geloof het of niet maar ik heb dat op mijn PC staan ....
pi_22758266
Staat die niet gewoon op ticketbox.nl?
pi_22758541
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:32 schreef VoreG het volgende:

[..]

Geloof het of niet maar ik heb dat op mijn PC staan ....
Zou je dat ff online willen gooien?
pi_22758657
  woensdag 20 oktober 2004 @ 22:02:59 #263
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_22758711
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:56 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Zou je dat ff online willen gooien?
Kom je nooit in de Kuip dan?
The Most Incredible, Baby
  woensdag 20 oktober 2004 @ 22:29:05 #264
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22759545
Dit klinkt meer als een terrorist die een aanslag aan het plannen is. En een jood die hem daarbij helpt. Brrrr..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22760726
Wanneer begint de vrije verkoop?
pi_22760841
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:10 schreef Aeroxie het volgende:
Wanneer begint de vrije verkoop?
voor?
pi_22761445
Schalke
pi_22761963
ManU die achter Kalou aanzit, Lazovic die msch wordt verhuurd en Buffel naar Anderlecht. Houden weinig aanvallers over zo...
pi_22762150
Dat is allemaal speculeren .
That's all folks!
pi_22765567
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:55 schreef Erasmusch het volgende:
ManU die achter Kalou aanzit, Lazovic die msch wordt verhuurd en Buffel naar Anderlecht. Houden weinig aanvallers over zo...
Haal jij je nieuws altijd van de fabeltjeskrant?
Lijkt me niet heel waarschijnlijk, en als Kalou weggekocht wordt zal er flink betaald moeten worden, en dan zal Lazovic zeker niet verhuurd worden. Buffel is nog de meest waarschijnlijke, maar ook dat moet ik nog zien.
pi_22765868
Tuurlijk gaat dat niet gebeuren, nee. Al zie ik Buffel nog wel vertrekken.
Net op TV Rijnmond, Van den Goolberg. Duurt nog wel een paar maandjes voor Leonardo trug is
pi_22766978
Is leonardo alleen maar gekocht om de medische saf aan het werk te houden ofzo?
pi_22767272
quote:
Braziliaanse media: Feyenoord wil spits Adriano
[Supporters Vereniging Feyenoord]

Feyenoord heeft in zijn zoektocht naar een nieuwe centrumspits zijn oog laten vallen op de 19-jarige Braziliaanse spits Adriano, zo wordt gemeld in Braziliaanse media. Adriano is 1.90 m., linksbenig en kopsterk. Adriano speelt momenteel voor Flamengo en de Braziliaanse nationale selectie onder-21 selectie. Ook heeft hij al één A-interland gespeeld.

Adriano brak vorig jaar door bij Flamengo. Niettemin geeft coach Zagallo op dit moment de voorkeur aan twee kleine, snelle spitsen (Roma en Edilson). Aangezien Flamengo in een financiële crisis verkeert is men vereist spelers te verkopen. Het prijskaartje dat aan de jonge spits hangt is desondanks fors: 18 miljoen gulden.

De president van Flamengo bevestigde de interesse van 'een Nederlandse club' dinsdagmiddag in een interview. Maar wou niet de exacte naam prijsgeven. Voor de Braziliaanse media is het duidelijk dat het om Feyenoord moet gaan: Ajax en PSV hebben net nieuwe spitsen gekocht en de andere clubs zijn niet vermogend genoeg om zo grondig te investeren. De president van Flamengo hoopt de transfer binnen enkele weken af te ronden.

Woensdag, 13 juni 2001

Waarom is dit niet doorgegaan, financieel niet haalbaar ofzo, weet iemand dit?
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:45:35 #274
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_22767321
Dat ze toch oprotten met al die wereldspitsen!

Ik wil (harde) verdedigers!

LAten we John de Wokf gaan klonen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 21 oktober 2004 @ 11:55:39 #275
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22768582
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:23 schreef DivineJester het volgende:
Is leonardo alleen maar gekocht om de medische saf aan het werk te houden ofzo?
Komt uit de jeugdopleiding
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')