Moet je dan Kalou op de bank zetten? Tis hard van Gullit, maar op het moment is er gewoon geen plek voor Buffel, ik vind trouwens wel terecht dat Buffel ernaast staat. Hij had een matige voorbereiding, en vorig seizoen was hij op het einde ook aardig uit vorm, maar liet Van Marwijk hem staan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:13 schreef Chadi het volgende:
Inderdaad snap ook niet waarom Feyenoord die man zo kwelt.. Kalou is goed maar die is nu aan het pieken en dan als de dal zich inzet voor die jongen heeft Feyenoord routine in de vorm van Buffel hard nodig.
Wat doet Feyenoord in godsnaam verkeerd dan???!!! Het is de Belgische pers die Buffel zo zit op te naaien en niet wilt toegeven dat Kalou gewoon beter is. Bij elke andere topclub zou hij met de concurrentie van een speler als Kalou op de bank belanden. That's the way it goes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:13 schreef Chadi het volgende:
Inderdaad snap ook niet waarom Feyenoord die man zo kwelt..
We hebben Jeppe Curth nog in de jeugd lopen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:07 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het inderdaad ook jammer, want als enige vervangende spits hou je dan Lazovic over.
Ja, maar die zit voorlopig nog in de jeugdquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:22 schreef RedGuy het volgende:
[..]
We hebben Jeppe Curth nog in de jeugd lopen.
Die zie je nooit meer terug op zijn oude niveau. Zal blijven kwakkelen vrees ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:54 schreef jojomen4 het volgende:
Van Haaren speelt weer hele wedstrijd
Ik heb het al meerdere keren aangegeven dat Ramon voor mij de beste back van Nederland is was. Ik hoop dat z'n zwakke knie het 1 keer een lange periode (zeg maar 8 maanden) vol kan houden. Go Ramon![]()
Je moet Buffel meer speeltijd geven want je hebt hem nodig straks als Kalou zijn terugslag gaat krijgen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Moet je dan Kalou op de bank zetten? Tis hard van Gullit, maar op het moment is er gewoon geen plek voor Buffel, ik vind trouwens wel terecht dat Buffel ernaast staat. Hij had een matige voorbereiding, en vorig seizoen was hij op het einde ook aardig uit vorm, maar liet Van Marwijk hem staan.
Denk dat Goellie daar anders over denkt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:09 schreef Cart_man het volgende:
Flikker op, Gyan speelt daar.
quote:Pardo traint mee met Jong Feyenoord
Sebastián Pardo zal deze donderdag weer meetrainen met de selectie van Jong Feyenoord. Dit seizoen heeft hij veel last van blessures en heeft een conditionele en fysieke achterstand op zijn teamgenoten.
Op het trainingskamp Varkenoord kan hij proberen om weer terug te groeien naar zijn oude en goede niveau. Het eerste elftal van de Rotterdammers traint iets té intensief, dus hieraan kan hij niet meedoen.
Vorig seizoen had Pardo een ernstige blessure aan zijn enkel. Hierdoor kon hij het nieuwe seizoen niet zo goed beginnen als de anderen. De Chileen kreeg vervolgens problemen met zijn hamstring en had moeite om in te stromen bij de intensieve trainingen van de selectie.
Bron: VoetbalPrimeur
Ik heb geen Canal+quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, omdat je altijd naar Anal+ kan kijken.
Inderdaad, die zijn tegenwoordig zeldzaam, zeker in het stadion.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:58 schreef altface het volgende:
Net als of er tegenwoordig nog Rellen zijn...
quote:20-10-2004: 'Ook Kuijt, Castelen verlengen contract niet'
[Bron: FR-Fans.nl]
Nadat VI hoofdredacteur Johan Derksen eergisteren al aangaf dat Thomas Buffel volgens hem niet in zal gaan op het aanbod tot verlenging van zijn contract, gaat nu in Spanje -waar Atletico Madrid interesse heeft in Kuijt en Castelen- het gerucht dat de beide aanvallers hun contract niet zullen verlengen. Volgens de Spaanse krant AS zijn zelfs de transferbedragen al bekend: 9 miljoen voor Kuijt en 6 miljoen voor Castelen.
Het lijkt onwaarschijnlijk dat Kuijt en Castelen nu al hebben aangegeven niet te willen verlengen bij Feyenoord, want beide spelers hebben het erg naar hun zin in Rotterdam. In de winterstop zal de clubleiding praten met beide spelers over hun mogelijke nieuwe (verbeterde) contract.
Dat nieuws geloof ik nietquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dus Van Haaren, Pardo en Leonardo komen weer terug van hun blessures. Moooooi!
Naast rellen had ik er ook andere dingen bij moeten vermelden natuurlijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn tegenwoordig zeldzaam, zeker in het stadion.
Mooie prijzen, zeker voor Castelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dus Van Haaren, Pardo en Leonardo komen weer terug van hun blessures. Moooooi!
Tja, foutje van politie. Moeten ze die bussen maar niet langs het café van de harde kern sturen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Naast rellen had ik er ook andere dingen bij moeten vermelden natuurlijk.
Kijk naar de bakstenen die 'per ongeluk' op de supportersbussen van PSV'ers terechtkwamen.
Maar ja, de beste oplossing blijft levenslange stadionverboden met meldplicht, maar de politiek werkt niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |