abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22724910
Inderdaad snap ook niet waarom Feyenoord die man zo kwelt.. Kalou is goed maar die is nu aan het pieken en dan als de dal zich inzet voor die jongen heeft Feyenoord routine in de vorm van Buffel hard nodig.
pi_22725196
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 15:13 schreef Chadi het volgende:
Inderdaad snap ook niet waarom Feyenoord die man zo kwelt.. Kalou is goed maar die is nu aan het pieken en dan als de dal zich inzet voor die jongen heeft Feyenoord routine in de vorm van Buffel hard nodig.
Moet je dan Kalou op de bank zetten? Tis hard van Gullit, maar op het moment is er gewoon geen plek voor Buffel, ik vind trouwens wel terecht dat Buffel ernaast staat. Hij had een matige voorbereiding, en vorig seizoen was hij op het einde ook aardig uit vorm, maar liet Van Marwijk hem staan.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 15:28:50 #228
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22725285
Buffel is leuk en aardig maar Kalou is een Diamant! Een Kalou in vorm is 5 keer beter dan een Buffel in vorm. Ik zie Kalou later nog 1 van de beste van Europa worden, Buffel zal wel bij een middenmoot club in een andere competitie kunnen ballen maar das geen topper voor een Europese topclub, voor Feyenoord kan die dat wel zijn als ie in vorm is.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22725387
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 15:13 schreef Chadi het volgende:
Inderdaad snap ook niet waarom Feyenoord die man zo kwelt..
Wat doet Feyenoord in godsnaam verkeerd dan???!!! Het is de Belgische pers die Buffel zo zit op te naaien en niet wilt toegeven dat Kalou gewoon beter is. Bij elke andere topclub zou hij met de concurrentie van een speler als Kalou op de bank belanden. That's the way it goes.
Viper 4 life
pi_22725819
Ze kwellen hem niet echt natuurlijk. Een ander kan beter zijn, een trainer kan een keuze maken. Alleen jammer dat hij dus waarschijnlijk weggaat, want volgens mij kunnen ze ook prima samen voetballen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:07:54 #231
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_22726075
Ik vind het inderdaad ook jammer, want als enige vervangende spits hou je dan Lazovic over .
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:22:49 #232
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_22726392
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:07 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het inderdaad ook jammer, want als enige vervangende spits hou je dan Lazovic over .
We hebben Jeppe Curth nog in de jeugd lopen.
The Most Incredible, Baby
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 17:54:11 #233
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22728335
Van Haaren speelt weer hele wedstrijd

19/10/2004 12:51

De zoveelste rentree van Ramon van Haaren lijkt aanstaande. De Feyenoord-verdediger speelde met een beloftes weer een volledig duel.
Van Haaren had tegen Jong ADO Den Haag al een halve wedstrijd afgewerkt; tegen SC Heerenveen speelde hij maandagavond de volle negentig minuten. En zijn knie hield het beide keren goed, meldt de website van Feyenoord.

Ruud Gullit gaf daar al eerder aan dat de rentree van de geplaagde Van Haaren aanstaande was, maar waakte voor teveel optimisme. 'Want het eerst jaar na zo'n zware blessure gaat gepaard met veel ups en downs', aldus de Feyenoord-coach

Sinds Ramon van Haaren in Rotterdam-Zuid aanschoof, viel hij eigenlijk van de ene in de andere blessure. Z'n laatste was opnieuw een zware: aan het slot van afgelopen seizoen moest hij (opnieuw) worden geopereerd aan zijn knie.

Overigens meldde ook Danko Lazovic zich maandag weer op het trainingsveld van Feyenoord. De aanvaller kwam met een griepje terug van een interland met Jong Servië en Montenegro, en was tegen Roda JC nog niet in staat om te spelen.

Bron: vi.nl

Ik heb het al meerdere keren aangegeven dat Ramon voor mij de beste back van Nederland is. Ik hoop dat z'n zwakke knie het 1 keer een lange periode (zeg maar 8 maanden) vol kan houden. Go Ramon
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 17:57:31 #234
53267 TC03
pi_22728423
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:22 schreef RedGuy het volgende:

[..]

We hebben Jeppe Curth nog in de jeugd lopen.
Ja, maar die zit voorlopig nog in de jeugd .

Kan Van Haaren toevallig ook op rechts terecht? Kan die Song eindelijk eens oprotten .
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:09:39 #235
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22728698
Flikker op, Gyan speelt daar.
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 17:54 schreef jojomen4 het volgende:
Van Haaren speelt weer hele wedstrijd
Ik heb het al meerdere keren aangegeven dat Ramon voor mij de beste back van Nederland is was. Ik hoop dat z'n zwakke knie het 1 keer een lange periode (zeg maar 8 maanden) vol kan houden. Go Ramon
Die zie je nooit meer terug op zijn oude niveau. Zal blijven kwakkelen vrees ik.

[ Bericht 73% gewijzigd door Cart_man op 19-10-2004 18:22:20 ]
A.M.A.B
pi_22728742
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 15:25 schreef Luni het volgende:

[..]

Moet je dan Kalou op de bank zetten? Tis hard van Gullit, maar op het moment is er gewoon geen plek voor Buffel, ik vind trouwens wel terecht dat Buffel ernaast staat. Hij had een matige voorbereiding, en vorig seizoen was hij op het einde ook aardig uit vorm, maar liet Van Marwijk hem staan.
Je moet Buffel meer speeltijd geven want je hebt hem nodig straks als Kalou zijn terugslag gaat krijgen.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:20:05 #237
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22728895
foutje
A.M.A.B
pi_22729785
Van Haaren, twee wedstrijden fit en dan breekt of scheurt ie weer wat. Jammer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:21:50 #239
53267 TC03
pi_22730103
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:09 schreef Cart_man het volgende:
Flikker op, Gyan speelt daar.
Denk dat Goellie daar anders over denkt.
pi_22741852
quote:
Pardo traint mee met Jong Feyenoord

Sebastián Pardo zal deze donderdag weer meetrainen met de selectie van Jong Feyenoord. Dit seizoen heeft hij veel last van blessures en heeft een conditionele en fysieke achterstand op zijn teamgenoten.

Op het trainingskamp Varkenoord kan hij proberen om weer terug te groeien naar zijn oude en goede niveau. Het eerste elftal van de Rotterdammers traint iets té intensief, dus hieraan kan hij niet meedoen.

Vorig seizoen had Pardo een ernstige blessure aan zijn enkel. Hierdoor kon hij het nieuwe seizoen niet zo goed beginnen als de anderen. De Chileen kreeg vervolgens problemen met zijn hamstring en had moeite om in te stromen bij de intensieve trainingen van de selectie.
Bron: VoetbalPrimeur
Viper 4 life
pi_22745603
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:22 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Jij hebt makkelijk praten, omdat je altijd naar Anal+ kan kijken.
Ik heb geen Canal+

Ik zeg niet dat ik het graag zo zie, maar het kan wel een goede oplossing zijn tegen rellen.
pi_22745816
Net als of er tegenwoordig nog Rellen zijn...
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
pi_22746006
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:58 schreef altface het volgende:
Net als of er tegenwoordig nog Rellen zijn...
Inderdaad, die zijn tegenwoordig zeldzaam, zeker in het stadion.
pi_22746122
quote:
20-10-2004: 'Ook Kuijt, Castelen verlengen contract niet'
[Bron: FR-Fans.nl]

Nadat VI hoofdredacteur Johan Derksen eergisteren al aangaf dat Thomas Buffel volgens hem niet in zal gaan op het aanbod tot verlenging van zijn contract, gaat nu in Spanje -waar Atletico Madrid interesse heeft in Kuijt en Castelen- het gerucht dat de beide aanvallers hun contract niet zullen verlengen. Volgens de Spaanse krant AS zijn zelfs de transferbedragen al bekend: 9 miljoen voor Kuijt en 6 miljoen voor Castelen.

Het lijkt onwaarschijnlijk dat Kuijt en Castelen nu al hebben aangegeven niet te willen verlengen bij Feyenoord, want beide spelers hebben het erg naar hun zin in Rotterdam. In de winterstop zal de clubleiding praten met beide spelers over hun mogelijke nieuwe (verbeterde) contract.

Dus Van Haaren, Pardo en Leonardo komen weer terug van hun blessures. Moooooi!
pi_22746533
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:13 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Dat nieuws geloof ik niet
pi_22746870
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:08 schreef Luni het volgende:

[..]

Inderdaad, die zijn tegenwoordig zeldzaam, zeker in het stadion.
Naast rellen had ik er ook andere dingen bij moeten vermelden natuurlijk.

Kijk naar de bakstenen die 'per ongeluk' op de supportersbussen van PSV'ers terechtkwamen.

Maar ja, de beste oplossing blijft levenslange stadionverboden met meldplicht, maar de politiek werkt niet mee.
pi_22746919
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:13 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Mooie prijzen, zeker voor Castelen.

Aan het eind van het seizoen: doen
  woensdag 20 oktober 2004 @ 13:48:44 #248
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22746924
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:46 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Naast rellen had ik er ook andere dingen bij moeten vermelden natuurlijk.

Kijk naar de bakstenen die 'per ongeluk' op de supportersbussen van PSV'ers terechtkwamen.

Maar ja, de beste oplossing blijft levenslange stadionverboden met meldplicht, maar de politiek werkt niet mee.
Tja, foutje van politie. Moeten ze die bussen maar niet langs het café van de harde kern sturen.
A.M.A.B
pi_22749856
quote:
Feyenoord geeft speler ultimatum: Buffelen of barsten!
pi_22750155
Net op het journaal van Radio 3, Ruud Gullit van Castelen en Kuijt niet halverwege het seizoen kwijt.

Verstandig, als ze Feyenoord kampioen gemaakt hebben zijn ze veel meer waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')