Ik heb me daarom er maar nooit aan gewaagd, en gelukkig maar anders had ik misschien nooit mijn huidige vriendin/toekomstige vrouw ontmoet.
Disco's en cafe's zijn volgens mij nogsteeds de beste plekken om iemand tegen het lijf te lopen.
IMHO natuurlijk :p
-END-
quote:Ik heb mijn huidige vrouw leren kennen via een chatbox. Dit is nu bijna 3 jaar geleden, En we zijn nog steeds heel gelukkig samen.
Op donderdag 06 september 2001 14:19 schreef Bgood het volgende:
Heeft iemand positieve ervaringen met online daten? Na twee jaar heb ik het gevoel dat de dames alleen willen mailen. Het is mij nog nooit gelukt om een werkelijke date voor elkaar te krijgen. (en zo lelijk ben ik nou ook weer niet)
Het geeft toch wel duidelijk aan hoe scheef de verhoudingen en het verwachtingspatroon liggen op deze sites.
Allebei begonnen met gewoon chatten... en allebei een succes
quote:En dat er dus gasten zijn die als vrouwen "verkleed" gaan
Het geeft toch wel duidelijk aan hoe scheef de verhoudingen en het verwachtingspatroon liggen op deze sites.
Je moet er toch niet aan denken dat je je lekker loopt op te geilen aan een meid..die dan een GOZER blijkt te zijn???
OMG!!..
P.s. nee ik heb niks tegen homo's/lesbienes :p
-END-
normaal ben ik ook niet zo een van afspreken....maar vorig jaar chatte ik met een superaardige jongen...Hij kon toevallig ook een jongen die ikk on..dus ik wist dat hij te vertrouwen was..!!
na 2 maanden te gechat te hebben vonden we dat we maar eens moesten afspreken...zo gezegd zo gedaan..wij afsprkeen en ik zaterdags naar hem toe ...we hebben een hele hele toffe dag samen gehad..we zijn 's avonds met een paar vrienden van hem gaan stappen....
de volgende dag kreeg ik mail..dat die me wel erg leuk vond..
wij meteen de volgende dag afgesproken...en..
BINGO...we zijn nu al bijna 9 maanden een stel en het gaat nog steeds perfect..!!
quote:Ik neem aan dat je vergeten bent 6) Serieuse Jongens
Op vrijdag 08 maart 2002 15:42 schreef Lucille het volgende:
Een vriendje van mij heeft een keer 2 posts gedaan, 1 als zichzelf en 1 als kloon van het andere geslacht. Het was duidelijk, als zichzelf kreeg hij bijna geen reacties (hij ziet er gewoon normaal uit), maar als vrouw stroomden de reacties binnen (hij deed zich dus voor als een 30-er). Deze reacties waren in te delen in 5 groepen:
1) je jonge studs die gewoon snel wilde neuken
2) kneuzen
3) 30-ers die serieus waren
4) 30-ers die desperate waren
5) ouwe lullen in een midlife crisis die wel een lekkere chick lusten (type kalend, cabriolet, 2 keer gescheiden)Het geeft toch wel duidelijk aan hoe scheef de verhoudingen en het verwachtingspatroon liggen op deze sites.
quote:Dat was dus optie 3.
Op vrijdag 08 maart 2002 15:48 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Ik neem aan dat je vergeten bent 6) Serieuse Jongens
Ik heb zelf al vaker relaties gehad met iemand via inet. Het is niet altijd helemaal goed gelopen...paar korte relatietjes gehad enzo...Maar goed,het kan wel...heb ook 1,7 jaar een relatie gehad..kende die persoon al wel een heel klein beetje,was ooit bij ons thuis geweest.Maar toch beter leren kennen via internet toen...en dat is een hele leuke tijd geweest.Maar ja,mis gelopen om vanalles.
Pas geleden nog een relatietje gehad met iemand die ik ook alooit gezien had,maar verder geen contact mee gehad toen.Ook veel beter leren kennen via internet,maar deze relatie hield jammer genoeg niet erg lang stand.
Ik hoop dat mijn huidige relatie wel erg lang gaat duren.Ben gek op Freud en hoop echt dat ik eindelijk in hem de ware gevonden heb...
enfin, dit zal ongetwijfeld al in tig andere topics behandeld zijn... (be gentle, dit konijntje is hier ook pas binnengewipt )
quote:Serieuze jongens chatten niet om te daten
Op vrijdag 08 maart 2002 15:48 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Ik neem aan dat je vergeten bent 6) Serieuse Jongens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |