Wil jij soms Yvonne d'r bloedende kut zien? Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:25 schreef Chirma het volgende:
Waarom geen modjes?
Maar natuurlijk!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:26 schreef Tiemie het volgende:
Kun je prupke ook effe uitsluiten? die is toch niet echt
nep-kutten posten kan iedereenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:27 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
wees dan selectiefquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Wil jij soms Yvonne d'r bloedende kut zien? Dat dacht ik al.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:25 schreef Tiemie het volgende:
Zoals ik al eerder zei: dit gaat dé reeks worden, ik voel het!
Zoek MTM!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:24 schreef NiteSpeed het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik ben NiteSpeed, en heb een hevige interesse voor gespreide kutjes (of benen met daartussen een kutje).
Ben jij die actieve poster die onder begeleiding van zelfgemaakte foto's illustreert hoe haar gespreide kut eruit ziet, dan mag jij in mijn reeks posten!
De eerste poster krijgt een handtekening op haar bil.
Uitgesloten van deelname zijn: Alle moderators en/of administrators. Shirley, Skaai, LiesBitch, prupke en melanie_the_miss. Deelname zal gestraft worden.
P.S.
Pedopas is voorhanden.
ja duh! daar wacht iedereen ook op.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
this topic SUCKS without pix
Wat heb ik nou aan een vrouw in het echt? Daar kan je je niet op aftrekken in alle anonimiteit.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Zoek MTM!
Zoek! krijg je erna een kluif!
Met de nadruk op iedereen!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:31 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ja duh! daar wacht iedereen ook op.
Wie wilt er jouw zwetende handzak nou zien?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:33 schreef Lucille het volgende:
Ik mag GVD weer geen foto's posten
helemaal vergetenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:31 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan een vrouw in het echt? Daar kan je je niet op aftrekken in alle anonimiteit.
dan doe je het stiekumquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:33 schreef Lucille het volgende:
Ik mag GVD weer geen foto's posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |