quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:37 schreef prupke het volgende:
[..]
Nadenken over wat je tegen iemand zegt (doos dat je er bent)
als je niet weet wat iemand zijn of haar interesses zijn komt het stom over als je in enen opties gaat bleren waar je niet eens van weet of het wel interessant is voor de TS.
Je kan suggesties doen ja idd, maar om een trio of parenclub te roepen is nou net iets te.
en hier zeg je t al, t is een suggestie, TS is vrij om te doen en laten wat ze wil, ze vraagt om tips, dat je dan niet alleen maar de doorsnee dingen te horen krijgt is misschien juist wel eens leukquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:37 schreef prupke het volgende:
[..]
Nadenken over wat je tegen iemand zegt (doos dat je er bent)
Je kan suggesties doen ja idd, maar om een trio of parenclub te roepen is nou net iets te.
Meeste mensen hebben daar ervaring mee.. en kan dus ook verder verteld worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
sorry maar daar ben ik t niet mee eens...ik heb ook geen idee of ze interesse heeft in een stedentrip, sommige mensen vinden daar ook geen zak aan, maar als je dat als optie geeft is er ineens niks mis mee??
"maak je niet zo druk"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben daar ervaring mee.. en kan dus ook verder verteld worden.
of jij moet kunnen uitleggen wat er zo romantisch of leuk is aan een dagje parenclub (behalve dat je een rib armer bent na een dagje? )
En nu de hamvraag voor de TS : Wat zijn je interesses en die van je vriend?
dan kunnen we misschien beter de vraag beantwoorden
t mag toch best wel wat kosten na 3 jaar denk ik zo, een dagje Barcelona is ook niet zo goedkoop hoor, de reis misschien ja maar er komt wel meer bij kijkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben daar ervaring mee.. en kan dus ook verder verteld worden.
of jij moet kunnen uitleggen wat er zo romantisch of leuk is aan een dagje parenclub (behalve dat je een rib armer bent na een dagje? )
zeg dat je zwanger bentquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:03 schreef wonder_woman het volgende:
bedankt voor alle reacties.
Ik zelf wil iets gaan doen wat je niet allerdaags doet. Uit eten hebben we al zo vaak gedaan, maar wil hem ook een beetje verrassen. Maar ik heb dus geen idee hoe. Het probleem is dat we allebei nog thuis wonen, dus een romantisch avondje zit er ook niet echt in....ja of we moeten op onze slaapkamer gaan zitten wat misschien 4 bij 5 is.. dus ook niet echt een feest. en om onze ouders weg te sturen........geen idee waar naartoe.
over interesses: films vinden we allebei erg leuk om te kijken. Maar dat doen we okal zo vaak, verder zijn we net al op vakantie gegaan dus super veel geld hebben we ook niet. het liefst wil ik hem verrassen...maarja met wat??? iemand misschien een leuke ervaring??????
en btw, parenclub of trio......DOe maar ff niet:P hihi
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:19 schreef rihago het volgende:
zeg dat je zwanger bent
heb je hem verrast... en je bent een ervaring rijker...
hahah dat enorm veel geld uitgeven ken ik.....:P heb ik naleijk ook altijd last van..quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Kan hij niks verzinnen?
Wij hebben geen datum dus wij vieren t ook niet.
Ik heb altijd de neiging enorm veel geld uit te geven, dus veel budget tips heb ik niet, maar ik zeg: midgetgolfen
Ik zie dat je uit R'dam komt, Euromast?
Pfft dan is hij Homo ofzo?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:33 schreef Connectnet het volgende:
Bij mij maakte ie het toen uit.
en rozenblaadjes.... ipv wijn eventueel Champagnequote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:32 schreef Roellie80 het volgende:
- geen leuke theater voorstelling in de buurt?
- verbouw je kamer met kaarslicht een wijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |