quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 22:57 schreef DarkShines het volgende:[..]
dat heb ik ook al gezegd
![]()
maar ze vind het zelf ook al moeilijk...
dus d8 ff hier vragen maarja veel antwoorden waar ik veel aan heb staan er niet tussen
cadeaus voor mannen zijn écht moeilijk, voor een vrouw kan je als man nog aankomen met een knuffeltje, lingerie, make-up (al doet die van mij dat niet omdat hij bang is dat ik me dan beledigd voel
![]()
)
In ieder geval, wat nog wel een idee is:
-een diner wat ze zelf voor jou kookt (aangezien je zegt dat ze niet zo goed bedeeld is)
-dvd van een goede film/goed concert
-cd van je lievelingsband
-boxershort
-kettingk met haar naam eraan/erin
-idee van een vriendin van mij, die gaf haar vriend een bierglas (die leeft op bier) met daarin gegraveerd een lieve tekst
-abonnement op je favoriete tijdschrift
-aftershave/eau de toilette die je erg lekker vindt
-ben je van plan binnenkort uit huis te gaan (zie dat je 18 wordt), dan is iets voor je uitzet ook wel grappig
-dat vest dat je leuk vond, maar dat je eigenlijk niet nodig hebt (geen idee wat je kledingstijl is)
-Foto van haar alleen (is al gezegd) in een mooie lijst
-Collage van foto's van haar van klein tot groot (exvriend van mij heeft nog steeds een babyfoto van mij, ik heb een babyfoto van mijn huidige vriend, altijd lief)
-Mooi gedicht dat ze zelf heeft geschreven en op mooi papier heeft gezet/heeft ingelijst
-Mooie tekening van haar (geen idee welke talenten ze heeft)
-Samen iets spannends ondernemen, zoals naar een klimwand oid
-dagboek waarin ze een tijd lang schrijft wat ze denkt over jullie, wat ze voor jou voelt, allerlei lieve kleine gedachten
iig, staan wat duurdere en minder dure dingen tussen, hoop dat je er wat aan hebt....
en mocht ze nou geen kado kunnen bedenken, misschien wil het met een cadeau beter lukken...