ja maar dat had minder geld opgebrachtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:25 schreef Markster het volgende:
Hopen dat de expension niet zo zwaar kut worden als die van deel 1.
Al die expensions hadden makkelijk in 1tje gekund
Ook zoiets. Waarom doen ze zulke dingen uit de sims 1 niet beter ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
waarom gaan je sims poepen met de broek aan?
Ja zijn zulke kleine dingen maar ze irriteren, maar misschien bij 3quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:18 schreef Markster het volgende:
[..]
Ook zoiets. Waarom doen ze zulke dingen uit de sims 1 niet beter ?
wel iemand die een gasfornuis in de tuin heeft geflikkerd door een aangebrande tostie, maar das dan ook het ergstequote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:44 schreef AirRaid het volgende:
heeft nog niemand de tokkies nagemaakt
Zal me nix verbazen als het in deel3 nog steeds niet is.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:31 schreef pos het volgende:
[..]
Ja zijn zulke kleine dingen maar ze irriteren, maar misschien bij 3
Ik heb altijd een brandmelder...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 06:57 schreef Klonk het volgende:
goeie tip, als de boel telkens in de fik vliegt zorg dan voor rookmelders in huis, ik had ook een keer dat brand uit brak en daar zijn beide sims in doodgegaan, omdat ze te paniekerig waren om de brandweer te bellen.
Misschien poept ze er wel twee uit..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:36 schreef Nijna het volgende:
Ik heb mijn sims laten verhuizen naar een ander huis, maar dat zag er niet uit van binnen, dus ik ben aan het behangen enzo geslagen en nu ziet het er wel aardig uit.
Vrouw is zwanger dus die zal binnenkort wel een kind uitpoepen, pa heb ik maar weer eens een baan laten nemen in het leger ditmaal. Ben benieuwd.
Voor zover ik weet passen er idd "maar" 8 sims in 1 huis.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:52 schreef daeri het volgende:
[..]
Misschien poept ze er wel twee uit..hoeveel kids hebben ze nou al?
Passen trouwens maar 8 mensen in een huis..
Moet je ze op verschillende manieren dood laten gaan en n kerkhof beginnenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:17 schreef Freezor het volgende:
Ik ben onderhand ook wel uitgespeeld met de sims eigenlijk
Maar ik ga denk ik nog wel even ruzie zoeken met iedereen, vreemd gaan met de buurvrouw en iedereen dood laten gaan behalve 1tje. En dan begin ik weer opnieuw
Goed plan..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:35 schreef Markster het volgende:
ik ga een killing swarm produceren
Ja nogal logisch als het hele huis in de fik stond :')quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
edit: weinig te doen trouwens, bij jou thuis!
Is jou persoon nou een konijn?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:47 schreef patty het volgende:
Dit noem ik nou aso. Lekker je krantje lezen terwijl je vrouw en schoonmoeder half dood in de kamer liggen
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |