Inderdaad. Doodzonde.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:32 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je beperkt je wel tot een klein aantal standjes als je wil liggen. om nog maar te zwijgen over een beperkt aantal lokaties. saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Mwaa, in de winter op het naaktstrand is niet zo druk hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:05 schreef MartiniRosso het volgende:
Je moet je wel realiseren dat het herfst wordt en dat dan de blaadjes van de bomen gaan, het wordt dus lastig om een beschut plekje uit te zoeken.....
Dan was je zeker aant rukken ofzo? Als ik leg te wippen krijg ik echt geen koude eikel...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:44 schreef Eliminator20 het volgende:
Bah, niet doen. Heb het vorig jaar in het bos gedaan met -2 graden. Mijn eikel vroor er bijna vanaf.
ben ook een zomermens
Hallo !!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:44 schreef Eliminator20 het volgende:
Bah, niet doen. Heb het vorig jaar in het bos gedaan met -2 graden. Mijn eikel vroor er bijna vanaf.
ben ook een zomermens
Dat valt toch best mee???quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:44 schreef Eliminator20 het volgende:
ben ook een zomermens
Watje ... weetjewel !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:31 schreef Eliminator20 het volgende:
Nee, mijn verwarming gaat al aan als het kouder is dan 15 graden.
Surinamer, je weet toch?
Dan heb je ook alss het koud is nog best een stuk lul overquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:31 schreef Eliminator20 het volgende:
Surinamer, je weet toch?
hahahahaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:34 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dan heb je ook alss het koud is nog best een stuk lul over
Ik had bij -26 nog genoeg overquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
hahahaha
Daten ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:42 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik had bij -26 nog genoeg over
Zoek jij een plek waar het -26 is dan mag je me mailen: Frenkie@fok.nlquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daten ?
Ik denk, dat het niet uitmaakt of het al wat 'kouwer' is of niet, het blijft vervelend om een beetje 'te gaan staan neuken'quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:50 schreef dvdk het volgende:
ik heb eigenlijk wel zin om buiten een beetje te gaan staan neuken maar het wordt al een beetje kouwer.
Is dat wel een beetje te doen zo in de kou? Of kruipt je piemel dan echt weg in je broek?
alvast bedankt voor de repliek
Pas wel op dat je eikel er niet af valt, het is tenslotte herfst!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:50 schreef dvdk het volgende:
Is dat wel een beetje te doen zo in de kou? Of kruipt je piemel dan echt weg in je broek?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:27 schreef Bright het volgende:
[..]
Piemel weg? Ach, zodra je een vriendin krijgt, kan die doen waar ze o.a. voor is: op zoek gaan in je broek
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:03 schreef Huigie het volgende:
[..]
Heb jij ooit een vrouw gezien die buiten warme handen heeft? Een koude hand of neus in je kruis is nou niet echt bevordelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |