abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 2004 @ 10:08:28 #26
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_22461519
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 08:48 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Je komt een heel end idd. Heb laatst een extreem exemplaar ontvangen en eens geteld op hoe veel adressen ik kwam. Over de duizend... In één bericht ja.
Iedereen die mij mailt waarbij mijn mailadres slechts één van de vele ge-adresseerden is krijgt subiet een mailtje terug met de mededeling dat het leuk is dat ze mij mailen, maar of ze voortaan mijn adres (en als ze het goed willen doen, álle adressen) in het BCC veld wil zetten bij het versturen van doorstuur-herrie.

En of ze anders mij dat soort dingen gewoon nooit meer willen mailen. (Negen van de tien keer is het toch iets dat ik al heel lang geleden hier op FOK! ben tegengekomen )
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  donderdag 7 oktober 2004 @ 10:10:44 #27
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_22461543
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 08:48 schreef exile0000 het volgende:
Dat is dan wel weer handig voor je grote mail-adressen-misbruik-spam-lijst als je zelf ooit iets wilt promoten...

Maar ontopic: op mijn werk worden HTML mails altijd gefilterd en door mij persoonlijk verwijderd. Attachments komen ook eerst langs mij, tenzij het om word documenten, excel bestanden of pdf bestanden gaat.
En wat nou als ze een jpegje hernoemen tot .doc, komt 'ie dan door dat filter heen?
quote:
Ik begrijp je dilemma, maar door al die spammers zul je nu toch echt water bij de wijn moeten doen. PDF als att. lijkt mij de mooiste oplossing.
Eensch.
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_22461792
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 10:10 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

En wat nou als ze een jpegje hernoemen tot .doc, komt 'ie dan door dat filter heen?
SSSSSSSSSSSSSSSSST, dat weten ze nog niet!
(maar inderdaad, dat werkt meestal )
Gelukkig weten de meeste werknemers niet hoe ze een bestandsextensie moeten veranderen!
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
pi_22461839
zo kun je trouwens ook .exe en wat al niet meer veranderen, maar gelukkig werkt de virusscan er nog wel op!
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')