quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
softie
het probleem met mij is altijd dat je de meeste dingen niet alleen kan trainen, of dat het niet leuk is en dat ik lang niet altijd iemand kan vinden die mee wil en ongeveer ook nog van hetzelfde niveua is (of beter..dat vind ik weer niet erg..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
- Nee he? Hmm, que karakter iets meer denk ik.
- ok
- Ja, klopt wel.
- Welke?
20 uur? Jeetje is wel veel ja. Volgens mij heeft ze (souwtje) het wel naar d'r zin daar, of niet?
Ik zou het liefst ook wel meer willen 'trainen' met dansen. Ik dans nu 1 uur in de week.
Op sint maarten was het nog 4,5 uur ofzo, dan dansden we op 2 dagen. Ook niet erg veel.
En als er een uitvoering in opkomst was, dan dansden we maanden van tevoren iedere zaterdag van 10 tot 4 ofzo. Vond dat altijd wel leuk
Nee zou ik ook niet doen als ik jou was, jij hebt je voorlopig wel genoeg uitgeleefd. Hup, ga es leren ofzo. Tss.. feestbeest.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik sla voor de verandering ook een keertje over.
Een beetje heen en weer slingeren aan een paal kan ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
het probleem met mij is altijd dat je de meeste dingen niet alleen kan trainen, of dat het niet leuk is en dat ik lang niet altijd iemand kan vinden die mee wil en ongeveer ook nog van hetzelfde niveua is (of beter..dat vind ik weer niet erg..) dus komt het er niet zo vaak van als ik wil..
![]()
Ik geloof dat het allemaal wel prima gaat ja...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
- Nee he? Hmm, que karakter iets meer denk ik.
- ok
- Ja, klopt wel.
- Welke?
20 uur? Jeetje is wel veel ja. Volgens mij heeft ze (souwtje) het wel naar d'r zin daar, of niet?
Ik zou het liefst ook wel meer willen 'trainen' met dansen. Ik dans nu 1 uur in de week.
Op sint maarten was het nog 4,5 uur ofzo, dan dansden we op 2 dagen. Ook niet erg veel.
En als er een uitvoering in opkomst was, dan dansden we maanden van tevoren iedere zaterdag van 10 tot 4 ofzo. Vond dat altijd wel leuk
Jep madamme Witte van der groten kaesen fabriecquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
heb jij ooit gevoetbalt dan? of heb je het nu over volleybal?
(p.s. gaat het over Souwtje van de kaas-dinges aan die afslag van de Hoornderweg? Witte geloof ik)
ik zal hem niet fout opvatten hoor.., maar dan daag ik je bij deze uit om een keertje mee te doen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:03 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Een beetje heen en weer slingeren aan een paal kan ik ook wel hoor![]()
Hmm, die zin kan je wel heel erg fout opvatten
ow..ja..dat lekkere ding dus..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:05 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Jep madamme Witte van der groten kaesen fabriec
Eey, mag ik eerst een jaartje of 5 rekken en strekken (en dan nog is opwarmenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik zal hem niet fout opvatten hoor.., maar dan daag ik je bij deze uit om een keertje mee te doen..
Ik denk dat ze bedoelde, welke Suuzquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:04 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik geloof dat het allemaal wel prima gaat ja...
-ok den
-
-
- Die ze gekocht heeft toen ik mee shoppen was... (of eigenlijk toen zij mee was met shoppen)
Oh, Schagenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde, welke Suuz
daar hoef je niet bang voor te zijn hoor, je zal ze alleen allemaal stuk voor stuk helemaal afscheuren..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:14 schreef NerdoNielso het volgende:
ik wil natuurlijk geen spier verrekken ofzo...
wat schuift het? en waar zou ik ze tegen moeten komen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:15 schreef NerdoNielso het volgende:
En als iemand vanavond een groep van 10 duitse meiden (oude meiden) tegenkomt, laat ze je benen zienmet de tekst erbij "met de groeten van de markt"
Mjah, ze kon d'r mee door, maar met d'r diet-maar veel meer-dieet komt ze wel ff groter terug hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
ow..ja..dat lekkere ding dus..![]()
heust wel..ze hadden wel mails, en als ik jou wachtwoord raad kan ik niet zeggen dat ik je gehacked, gekraakt of geforced heb ofzow..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens, dat missadvice@hotmail.com ofzo he, die hadden echt een way te simpele geheime vraag op hun hotmail account, zo'n gassie op vrijdagmiddag had het ff gekraakt / forced
alleen ze hadden nog geen mails ofzo
geheime vraagquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens, dat missadvice@hotmail.com ofzo he, die hadden echt een way te simpele geheime vraag op hun hotmail account, zo'n gassie op vrijdagmiddag had het ff gekraakt / forced
alleen ze hadden nog geen mails ofzo
Nou, wessel en ik krijgen een duitse versie van jutter (wel a la borrelglas size)quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
wat schuift het? en waar zou ik ze tegen moeten komen..
het geheime antwoord dan op hun vraag indien het wachtwoord is vergetenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
geheime vraag
was je d'r bij dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:20 schreef MrAli het volgende:
[..]
heust wel..ze hadden wel mails, en als ik jou wachtwoord raad kan ik niet zeggen dat ik je gehacked, gekraakt of geforced heb ofzow..
maar ze hadden 2 mails..ik zal nu nog ff kijken btw..
jaja, maar geheime vragen zijn echt belachelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:21 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
het geheime antwoord dan op hun vraag indien het wachtwoord is vergeten
mijn eten was ook wreed lekker, gourmetten morgenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:21 schreef -Mzraki- het volgende:
anyway, buikje is weer rond, tandjes zijn weer gepoetst, tijd om geschiedenis samen te vatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |