jij bent ook stom.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
neuj hoor, valt best mee, het proefwerk voor bio is voor mijn voortgangscijfer, een aangezien ik in een examenklas zit ga ik niet meer over en mag ik dus een 1 halen..
hmmz..das ook een slechte service..ik had anders alle 65536 poorten gescant..dus daar zal dat aal liggen denk..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:58 schreef NerdoNielso het volgende:
Zeg alwin, je bent wel ff bezig geweest, ik heb 42 mails ontvangen omdat jij aan het kloten was
Niet dat ik het erg vind ofzow...
hihihi..ennuh..ik kan er niets aan doen dus moet je het niet op mij gaan afreageren hé..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
jij bent ook stom.
Kwam van hetzelfde IP adres afquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmmz..das ook een slechte service..ik had anders alle 65536 poorten gescant..dus daar zal dat aal liggen denk..(weet je trouwens zeker dat dat door mijn acties komt?)
Maar leer je niet voor je examen dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
hihihi..ennuh..ik kan er niets aan doen dus moet je het niet op mij gaan afreageren hé..
HOME ALONE == PILSENquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:08 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ben btw het hele weekend alleen thuis
Dus, zo eventjes pizza bestellen
was dat IP 81.68.223.184?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Kwam van hetzelfde IP adres af![]()
jahwel, maar dit pw telt niet mee voor mijn PTA, maar voor mijn voortgangscijfer, en aangezien ik dat niet heb zal het m'n reet roesten wat mijn cijfer zal zijn..ik heb alleen nog maar wat aan PTA-cijfers, en als dit geen PTA is..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Maar leer je niet voor je examen dan?
20 uur per week?!?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:09 schreef NerdoNielso het volgende:
Oja, we hebben ook Souwtje nog besprokenZe zit dan op voetbal en traint 20 uur per week, zouden ze hier ook is moeten doen
En ze moeten echt wat doen aan de gemiddelde leeftijd in Den Burg, op de cocksdorper markt waren er nog wel flink wat leuke meiden, nu alleen maar of veel te oude of kleine kindjes...
En beide vallen niet in mijn (best wel grote) goedkeuringsvak
HOME ALONE MET PROEFWERKWEEK == LERENquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:09 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
HOME ALONE == PILSEN
softiequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
20 uur per week?!?
WTF doet ze, voetbalkamp?
Ik heb nooit meer dan een gemiddelde van 7 uur per week getrained.
maar wat tel je dan allemaal mee? als ik op manier 1 tel zal ik niet aan de 7 uur komen en als ik op manier 2 tel zal ik wel aan die 20 uur komen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
20 uur per week?!?
WTF doet ze, voetbalkamp?
Ik heb nooit meer dan een gemiddelde van 7 uur per week getrained.
Nee dusquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:10 schreef MrAli het volgende:
was dat IP 81.68.223.184?
primaquote:jahwel, maar dit pw telt niet mee voor mijn PTA, maar voor mijn voortgangscijfer, en aangezien ik dat niet heb zal het m'n reet roesten wat mijn cijfer zal zijn..ik heb alleen nog maar wat aan PTA-cijfers, en als dit geen PTA is..
Ja, ik wil best in m'n eentje trainen, maar toen ik op die 7 uur zat trainde ik met zo'n beetje iedere training mee, enzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
softie
True.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
maar wat tel je dan allemaal mee? als ik op manier 1 tel zal ik niet aan de 7 uur komen en als ik op manier 2 tel zal ik wel aan die 20 uur komen..
that's the spiritquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
HOME ALONE MET PROEFWERKWEEK == LEREN
besides, als ik zonodig zou moeten pilsen zou ik dat ook kunnen doen als m'n ouders er wel zouden zijn...
moet jij nodig zeggen, jij kan het woord 'sport' niet eens spellen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
softie
heb jij ooit gevoetbalt dan? of heb je het nu over volleybal?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik wil best in m'n eentje trainen, maar toen ik op die 7 uur zat trainde ik met zo'n beetje iedere training mee, enzo
- Nee he? Hmm, que karakter iets meer denk ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:05 schreef NerdoNielso het volgende:
-Oja, Esme, wij vonden dat je niet echt op je moeder leek
-Suuz is de "kleine dikke tesselaar" (soort koek van ons)
-Suzanne Posthumus d'r zus lijkt best wel op Suzanne
-Suuz moet echt wat doen aan die roze laarzen
Ik sla voor de verandering ook een keertje over.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:02 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga ook niet uit. denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |