ik kom meestal niet aan de 12 uur aangezien ik tussen de middag vrij ben, en de fooien gaan in de fooienpot en aan het eind van het jaar doen we daar wat leuks van, bedrijfuitje ofzow, en wat over blijft word verdeeld..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een normale dag werken voor mij is in de zomer om 12 uur beginnen en om 12/half 1 klaar zijn.
Fooi meegerekend heb ik dan nog wel meer dan 50 euro verdient.
Maar fijn is zo lang werken niet :')
Uiteraard doet het afscheid pijn, maar het voelt ook verbluffend bevrijdend, zo na 3 maanden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:31 schreef DearPrudence het volgende:
Moet ook maar een van deze dagen mijn lowlands bandje verwijderen.
Af en toe behoorlijk vervelend met zo;n grote blok eraan...
Het begint ook een beetje te stinken.. naar rijst/kip curry ofzo..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Uiteraard doet het afscheid pijn, maar het voelt ook verbluffend bevrijdend, zo na 3 maanden.
Die van mij was nog wel behoorlijk schoon, maar het was erg vervelend bij volleybal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Het begint ook een beetje te stinken.. naar rijst/kip curry ofzo..hmm..
http://razghul.ice.org/misc/zoom/zoom.htm << heel mooi gemaakt!!
Die van mij is ook wel nog schoon hoor, kleur is nog mooi enzo, maar ik vindt zelf dat hij een beetje zurig ruikt, maar mss heb ik wel een gevoelige neus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die van mij was nog wel behoorlijk schoon, maar het was erg vervelend bij volleybal.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:15 schreef -Mzraki- het volgende:
Erg mooi gemaakt ja, spacey effect.
aww..een hele aderlating..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:20 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb mijn Lowlands bandje verwijderd van mijn arm...
Enniwais, gaat er nog iemand te bluesen vanavond?
B1,2 viel wel mee, alleen 4c is waarschijnlijk wel foutquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:44 schreef SuUz2ko het volgende:
Wiskunde om te huilen...
checkquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:08 schreef MrAli het volgende:
oh uhm Niels, ik sprak Predjuh net toen ik thuis kwam, zijn party morgen gaat niet door, er waren er te veel die niet konden, voornamelijk te wijten aan de proefwerkweek.. dan weet je dat alvast..
haha, goh, duidelijk ja!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
aww..een hele aderlating..
maar uhm..Blues..tsja..denk het niet..je moet toch zo'n kaartje hebben om overal naar binnen te mogen? of is dat alleen morgen? en ik moet morgen voetballen met de boot van 9 uur..das minimaal 8 uur op..en ik ben al moet..dus..nja..misschien ook wel..
Herfstmarkt, ik zou nog met m'n moeder gaan, dus mss.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:00 schreef NerdoNielso het volgende:
overigens, ik sta morgen tussen 10.00 en 16.00 uur op de markt in den burg, komen jullie allemaal een stukje koek proeven?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:04 schreef -Mzraki- het volgende:
Mijn papa wordt buitengewoon hoogleraar aan de UU
Nou, nogal jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
wow man, dan ben je trots
M'n dag is weer goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Herfstmarkt, ik zou nog met m'n moeder gaan, dus mss.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou, nogal ja
Bier?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]![]()
* NerdoNielso meefeest vanwege het gratis bier
Hoogleraren zijn zo slim dat we wel weten dat de gemiddelde jeugd-alcoholist wel bier zuiptquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Bier?
Hoogleraren drinken congac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |