abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22572006
Hans, wo bist du?
pi_22572987
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 12:26 schreef NerdoNielso het volgende:
Hans, wo bist du?
Dat vroeg ik me ook af. Ziekjes waarschijnlijk?

Natuurkunde heb ik overigens iig 1 en 4 helemaal goed en twee minstens voor de helft. Drie is een ander verhaal, daar heb ik alleen b van goed.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_22573602
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 21:44 schreef errrrr het volgende:
Btw, Esme, is het Joep nog een beetje gelukt jou die wet van Hardy en Steinberg ofzo uit te leggen?
En heb je dus de laatste twee vragen goed? Btw, hoe ging het? Je kwam een beetje mistroostig-kijkend het lokaal uit
En met Suuz ging het ook al niet zo goed geloof ik... hebben jullie nou ook zoveel zitten leren of?
Tja, ging het goed..
Ik weet het niet. Ik heb er niet zoveel vertrouwen in hoor. Ik had wel meer kruisingsschema's verwacht.
Ach we zien wel.

Wordt dit wel een herkansje denk ik..
Names are so cliché
pi_22573837
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 14:03 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

Tja, ging het goed..
Ik weet het niet. Ik heb er niet zoveel vertrouwen in hoor. Ik had wel meerkruisingsschema's verwacht.
Ach we zien wel.

Wordt dit wel een herkansje denk ik..
En ik las kruizigings-schema
pi_22573966
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 21:44 schreef errrrr het volgende:
Btw, Esme, is het Joep nog een beetje gelukt jou die wet van Hardy en Steinberg ofzo uit te leggen?
En heb je dus de laatste twee vragen goed? Btw, hoe ging het? Je kwam een beetje mistroostig-kijkend het lokaal uit
En met Suuz ging het ook al niet zo goed geloof ik... hebben jullie nou ook zoveel zitten leren of?
Nee, ging absoluut niet goed. Ik begreep het wel zo'n beetje wat Joep uitlegde, en begreep alles wat in het boek stond. Alleen die vragen.. Nee, dit wordt mijn herkans proefwerk. Ik baalde echt flink gister.

Alhoewel vandaag. ging het wel goed, al de hele dag van jippie, het is goed gegaan. Geschiedenis, ik kon alles redelijk goed beantwoorden, hoewel dat nooit zo'n goede teken is bij mij en geschiedenis. Bv3, pfft.. makkie, en frans luistertoets was wel oke.

Ik was dus vroeg klaar met bv3, dus ik had nog ongeveer een half uur over tot de grote pauze, dus ik had ruim een uur gewacht op school, omdat ik het 6e uur mijn frans luistertoets zou gaan maken. Komt ze aan op school, "oh, ja, heb je al gekeken of er lokalen vrij zijn?" "Eh, nee.." "Oh, nee, ik zie het, er zijn geen lokalen vrij. Heb je een discman mee?" "Eh, nee.." "Oh, dan moet je m maar thuis even ophalen of het 7e uur terugkomen"

Aaaagh, vreselijk irritant was dat! Ik toch snel naar huis gefietst, ding opgehaald, terug, werd ik op de gang gezet, en toen werd er net schoongemaakt, dus die mensen zo lachen en herrie maken en dan ging de bel weer, stroomde alle lokalen weer leeg. Hmpf.

Maar over het algemeen alles vandaag wel goed gemaakt

[ Bericht 16% gewijzigd door DearPrudence op 12-10-2004 14:29:49 ]
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 14:41:42 #281
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_22574324
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 14:24 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Nee, ging absoluut niet goed. Ik begreep het wel zo'n beetje wat Joep uitlegde, en begreep alles wat in het boek stond. Alleen die vragen.. Nee, dit wordt mijn herkans proefwerk. Ik baalde echt flink gister.

Alhoewel vandaag. ging het wel goed, al de hele dag van jippie, het is goed gegaan. Geschiedenis, ik kon alles redelijk goed beantwoorden, hoewel dat nooit zo'n goede teken is bij mij en geschiedenis. Bv3, pfft.. makkie, en frans luistertoets was wel oke.

Ik was dus vroeg klaar met bv3, dus ik had nog ongeveer een half uur over tot de grote pauze, dus ik had ruim een uur gewacht op school, omdat ik het 6e uur mijn frans luistertoets zou gaan maken. Komt ze aan op school, "oh, ja, heb je al gekeken of er lokalen vrij zijn?" "Eh, nee.." "Oh, nee, ik zie het, er zijn geen lokalen vrij. Heb je een discman mee?" "Eh, nee.." "Oh, dan moet je m maar thuis even ophalen of het 7e uur terugkomen"

Aaaagh, vreselijk irritant was dat! Ik toch snel naar huis gefietst, ding opgehaald, terug, werd ik op de gang gezet, en toen werd er net schoongemaakt, dus die mensen zo lachen en herrie maken en dan ging de bel weer, stroomde alle lokalen weer leeg. Hmpf.

Maar over het algemeen alles vandaag wel goed gemaakt
hmmz..persoonlijk vind ik dat de school..of de leraar..welke het ook precies mag zijn..(Wegkamp denk ik)dat niet kan maken.. ten eerste kan je niet verwachten dat iemand een discman heeft..en dan moet je hem / haar iig wel een rustig plekje geven..stelletje prutsers daar op school..

Engels was vandaag echt makkelijk.. zelfs voor iemand als ik en scheikunde weer eens ouderwets verkloot..wat dat betreft is het wel chill dat ze niet lager gaan dan een 1
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 14:43:35 #282
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_22574377
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 12:25 schreef NerdoNielso het volgende:
WAT EEN ONGELOVELIG KUT PROEFWERK ZEG
dat natuurkunde, ik had echt zo iets van juist, hoe
bereken ik dat
Nu weet ik dus echt helemaal niet als het een goed cijfer of niet, ik gok op niet
Scheikunde was pas KUT, vooral als er dingen gevraagt worden om op te zoeken in je BINAS die er vervolgens niet in staan.. en Niels..je was net te vroeg weg, want Marcel ging nog dropjes uitdelen..
pi_22575030
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 14:24 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

"Nee, ging .... goed gemaakt "
bekend verhaaltje esmé
Names are so cliché
pi_22575031
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 14:41 schreef MrAli het volgende:

[..]

hmmz..persoonlijk vind ik dat de school..of de leraar..welke het ook precies mag zijn..(Wegkamp denk ik)dat niet kan maken.. ten eerste kan je niet verwachten dat iemand een discman heeft..en dan moet je hem / haar iig wel een rustig plekje geven..stelletje prutsers daar op school..

Engels was vandaag echt makkelijk.. zelfs voor iemand als ik en scheikunde weer eens ouderwets verkloot..wat dat betreft is het wel chill dat ze niet lager gaan dan een 1
Jup, Wegkamp.
pi_22575083
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:09 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

bekend verhaaltje esmé

Geen zin om overnieuw te typen.
Had al m'n hele hart uitgestort, en om dat nou eens nogmaals te doen...
pi_22575313
Verdomme, net naar de ortho geweest: ben je daar klaar nadat dat tiefuswijf met klei in je mond bezig is geweest (en al je tanden aan diggelen heeft geslagen) stap je naar buiten, zie je die fackin tiefusbus voorbij rijden

Anyway, was pissed genoeg om de boot niet te willen missen, heb dus het hele stuk naar de boot gerend, en gehaald

Liep daar toen alleen wel met een nare bloedsmaak in m'n mond en als ik moet lachen/ diep inademen moet ik nu opeens hoesten. Zal wel wat slijm zijn dat opeens is losgerend, ofzo.

Anyway, ik heb m'n daily workout weer gehad voor vandaag.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_22575397
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Verdomme, net naar de ortho geweest: ben je daar klaar nadat dat tiefuswijf met klei in je mond bezig is geweest (en al je tanden aan diggelen heeft geslagen) stap je naar buiten, zie je die fackin tiefusbus voorbij rijden

Anyway, was pissed genoeg om de boot niet te willen missen, heb dus het hele stuk naar de boot gerend, en gehaald

Liep daar toen alleen wel met een nare bloedsmaak in m'n mond en als ik moet lachen/ diep inademen moet ik nu opeens hoesten. Zal wel wat slijm zijn dat opeens is losgerend, ofzo.

hehe, wat goed van je!!
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:26:16 #288
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_22575425
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:21 schreef -Mzraki- het volgende:

hmmz..het is dat hier geen piepmachiene staat, anders had die wel overuren gedraait..
maar ze moeten die ortho eens naar Texel verhuizen.. (niet dat ik er ooit geweest ben of er zal komen.. , maartoch..)
pi_22575587
Goed, tijd om weer te leren.

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_22575592
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 14:43 schreef MrAli het volgende:

[..]

Scheikunde was pas KUT, vooral als er dingen gevraagt worden om op te zoeken in je BINAS die er vervolgens niet in staan.. en Niels..je was net te vroeg weg, want Marcel ging nog dropjes uitdelen..
Jammer wat die dropjes betreft....
Ik zag boom ook al flink met z'n binas slaan enzo
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:40:14 #291
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_22575786
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:31 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Jammer wat die dropjes betreft....
Ik zag boom ook al flink met z'n binas slaan enzo
achjah..een dropje kan je wel missen..zo belangrijk is het nou ook weer niet..

en wat betreft de combinatie Boom + BINAS, ik geloof het graag.. maar het was ook het meest klote proefwerk wat je je maar kon verzinnen, en buiten dat (ik heb het al gezegt, maar..) als men dingen vraagt van kijk in die tabel en zoek dat op..en het staat er gewoon niet in..kan ik wel snappen dat sommige mensen gefrustreerd raken..
pi_22577385
Joram is btw lief, ik had hem gevraagd om zijn samenvatting, waar hij mee liep te pimpen, heeft hij hem dus helemaal gekopieerd en naar mij toegebracht

Dat wordt wel een bedankje waard, kinda
Z'n samenvatting is btw best goed, scheelt een hele schijthoop aan werk.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_22578704
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 16:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Joram is btw lief, ik had hem gevraagd om zijn samenvatting, waar hij mee liep te pimpen, heeft hij hem dus helemaal gekopieerd en naar mij toegebracht

welk vak?
pi_22578856
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 17:54 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

welk vak?
Engels

Scheikunde natuurlijk, drol
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_22578857
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 17:54 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

welk vak?
Wat dacht je van scheikunde?

Edit: Spuit elf.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_22578862
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 18:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Wat dacht je van scheikunde?
Twee zielen, één gedachte
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_22579978
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 16:53 schreef -Mzraki- het volgende:

Aww...
pi_22580597
Ik helemaal netjes dingen vast gesoldeerd, kom ik er achter dat het de oude versie was en dat ik het helemaal niet zo wou hebben... kan ik het wer los gaan halen

maar goed, nu eerst weer verder met scheikunde
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 20:26:46 #299
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_22581836
Godver, echt shit vandaag
Vanacht om 4 uur werd ik dus wakker, 'kut, waarom ben ik wakker'?... had een beetje last van m'n buik, maar even naar de wc... daar overgegeven... maar weer naar bed, met emmer, nog een paar keer... Aangezien mijn moeder dit zondag ook al had, heb ik het waarschijnlijk van haar, bestwel kut iig... Om een uur of acht ging het wat beter, alleen heel slapjes... tot 12 uur geslapen, in bad, wat eten en een film kijken (geeneens helemaal afgekeken, geen fut, had geeneens fut om beleg op m'n brood te doen )...
Weer naar bed, en tot 5 uur geslapen. Toen waren m'n ouders weer thuis, wat geroosterd brood met suiker en wat soep en fruit, daar knap je van op
Nu voel ik me wel redelijk, alleen een beetje slapjes... Net twee en een half uur op de bank scheikunde doorgelezen, nu ff de benodigde binas-tabellen aan het bestuderen. Morgen ben ik er als het goed is weer
Dan zal ik ook Henk van Atteveld even opzoeken, om te vragen of ik het 4e en 5e uur natuurkunde mag doen ofzo, wil d'r wel graag vanaf zijn

Nu iig weer lekker vroeg naar bed... vind het alleen zo zonde, een hele dag verkloot
Hebben jullie het btw op het journaal gezien, stakingen tijdens de studiebeurs? Gelukkig dat wij niet met het OV gaan
Open dag van de UU is btw 11/12 november, dus het HCC weekend... als ik daar ergens kan slapen ga ik misschien wel, maar de HCC is belangrijker hoor
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_22582727
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 20:26 schreef errrrr het volgende:
Godver, echt shit vandaag
Avé hans, we vroegen ons al af waar je was

Anyway, beterschap dus en hopelijk tot morgen.

Natuurkunde proefwerk is best pittig, het enige wat je goed moet onthouden is dat 10 000 cm 100 meter is en geen 10 kilometer :')

EDIT: Ik ga eventjes geen nieuw topic aanmaken, ben leren .

[ Bericht 6% gewijzigd door -Mzraki- op 12-10-2004 21:23:50 ]
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')