Dat vroeg ik me ook af. Ziekjes waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:26 schreef NerdoNielso het volgende:
Hans, wo bist du?
Tja, ging het goed..quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:44 schreef errrrr het volgende:
Btw, Esme, is het Joep nog een beetje gelukt jou die wet van Hardy en Steinberg ofzo uit te leggen?
En heb je dus de laatste twee vragen goed? Btw, hoe ging het? Je kwam een beetje mistroostig-kijkend het lokaal uit
En met Suuz ging het ook al niet zo goed geloof ik... hebben jullie nou ook zoveel zitten leren of?
En ik las kruizigings-schemaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:03 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Tja, ging het goed..
Ik weet het niet. Ik heb er niet zoveel vertrouwen in hoor. Ik had wel meerkruisingsschema's verwacht.
Ach we zien wel.
Wordt dit wel een herkansje denk ik..
Nee, ging absoluut niet goed. Ik begreep het wel zo'n beetje wat Joep uitlegde, en begreep alles wat in het boek stond. Alleen die vragen..quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:44 schreef errrrr het volgende:
Btw, Esme, is het Joep nog een beetje gelukt jou die wet van Hardy en Steinberg ofzo uit te leggen?
En heb je dus de laatste twee vragen goed? Btw, hoe ging het? Je kwam een beetje mistroostig-kijkend het lokaal uit
En met Suuz ging het ook al niet zo goed geloof ik... hebben jullie nou ook zoveel zitten leren of?
hmmz..persoonlijk vind ik dat de school..of de leraar..welke het ook precies mag zijn..(Wegkamp denk ik)dat niet kan maken..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, ging absoluut niet goed. Ik begreep het wel zo'n beetje wat Joep uitlegde, en begreep alles wat in het boek stond. Alleen die vragen..Nee, dit wordt mijn herkans proefwerk. Ik baalde echt flink gister.
Alhoewel vandaag.ging het wel goed, al de hele dag van jippie, het is goed gegaan.
Geschiedenis, ik kon alles redelijk goed beantwoorden, hoewel dat nooit zo'n goede teken is bij mij en geschiedenis.
Bv3, pfft.. makkie, en frans luistertoets was wel oke.
Ik was dus vroeg klaar met bv3, dus ik had nog ongeveer een half uur over tot de grote pauze, dus ik had ruim een uur gewacht op school, omdat ik het 6e uur mijn frans luistertoets zou gaan maken. Komt ze aan op school, "oh, ja, heb je al gekeken of er lokalen vrij zijn?" "Eh, nee.." "Oh, nee, ik zie het, er zijn geen lokalen vrij. Heb je een discman mee?" "Eh, nee.." "Oh, dan moet je m maar thuis even ophalen of het 7e uur terugkomen"
Aaaagh, vreselijk irritant was dat! Ik toch snel naar huis gefietst, ding opgehaald, terug, werd ik op de gang gezet, en toen werd er net schoongemaakt, dus die mensen zo lachen en herrie maken en dan ging de bel weer, stroomde alle lokalen weer leeg. Hmpf.
Maar over het algemeen alles vandaag wel goed gemaakt
Scheikunde was pas KUT, vooral als er dingen gevraagt worden om op te zoeken in je BINAS die er vervolgens niet in staan.. en Niels..je was net te vroeg weg, want Marcel ging nog dropjes uitdelen..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:25 schreef NerdoNielso het volgende:
WAT EEN ONGELOVELIG KUT PROEFWERK ZEG
dat natuurkunde, ik had echt zo iets van juist, hoe
bereken ik dat![]()
Nu weet ik dus echt helemaal niet als het een goed cijfer of niet, ik gok op niet![]()
bekend verhaaltje esméquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
"Nee, ging .... goed gemaakt"
Jup, Wegkamp.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmmz..persoonlijk vind ik dat de school..of de leraar..welke het ook precies mag zijn..(Wegkamp denk ik)dat niet kan maken..ten eerste kan je niet verwachten dat iemand een discman heeft..en dan moet je hem / haar iig wel een rustig plekje geven..stelletje prutsers daar op school..
Engels was vandaag echt makkelijk..zelfs voor iemand als ik
en scheikunde weer eens ouderwets verkloot..wat dat betreft is het wel chill dat ze niet lager gaan dan een 1
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:09 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
bekend verhaaltje esmé
hehe, wat goed van je!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Verdomme, net naar de ortho geweest: ben je daar klaar nadat dat tiefuswijf met klei in je mond bezig is geweest (en al je tanden aan diggelen heeft geslagen) stap je naar buiten, zie je die fackin tiefusbus voorbij rijden
Anyway, was pissed genoeg om de boot niet te willen missen, heb dus het hele stuk naar de boot gerend, en gehaald
Liep daar toen alleen wel met een nare bloedsmaak in m'n mond en als ik moet lachen/ diep inademen moet ik nu opeens hoesten. Zal wel wat slijm zijn dat opeens is losgerend, ofzo.
Anyway, ik heb m'n daily workout weer gehad voor vandaag.
hmmz..het is dat hier geen piepmachiene staat, anders had die wel overuren gedraait..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Verdomme, net naar de ortho geweest: ben je daar klaar nadat dat tiefuswijf met klei in je mond bezig is geweest (en al je tanden aan diggelen heeft geslagen) stap je naar buiten, zie je die fackin tiefusbus voorbij rijden
Anyway, was pissed genoeg om de boot niet te willen missen, heb dus het hele stuk naar de boot gerend, en gehaald
Liep daar toen alleen wel met een nare bloedsmaak in m'n mond en als ik moet lachen/ diep inademen moet ik nu opeens hoesten. Zal wel wat slijm zijn dat opeens is losgerend, ofzo.
Anyway, ik heb m'n daily workout weer gehad voor vandaag.
Jammer wat die dropjes betreft....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:43 schreef MrAli het volgende:
[..]
Scheikunde was pas KUT, vooral als er dingen gevraagt worden om op te zoeken in je BINAS die er vervolgens niet in staan.. en Niels..je was net te vroeg weg, want Marcel ging nog dropjes uitdelen..
achjah..een dropje kan je wel missen..zo belangrijk is het nou ook weer niet..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Jammer wat die dropjes betreft....
Ik zag boom ook al flink met z'n binas slaan enzo![]()
welk vak?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Joram is btw lief, ik had hem gevraagd om zijn samenvatting, waar hij mee liep te pimpen, heeft hij hem dus helemaal gekopieerd en naar mij toegebracht
Dat wordt wel een bedankje waard, kinda
Z'n samenvatting is btw best goed, scheelt een hele schijthoop aan werk.
Engelsquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:54 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
welk vak?
Wat dacht je van scheikunde?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:54 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
welk vak?
Twee zielen, één gedachtequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wat dacht je van scheikunde?
Aww...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Joram is btw lief, ik had hem gevraagd om zijn samenvatting, waar hij mee liep te pimpen, heeft hij hem dus helemaal gekopieerd en naar mij toegebracht
Dat wordt wel een bedankje waard, kinda
Z'n samenvatting is btw best goed, scheelt een hele schijthoop aan werk.
Avé hans, we vroegen ons al af waar je wasquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:26 schreef errrrr het volgende:
Godver, echt shit vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |