het password is niet te vinden, en volgensmij is het niet mogelijk om een woordenlijst af te gaan, die ik dan nog eens zelf zou moeten samenstellen.. (met watquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
Vaak kan je gewoon een 'woordenlijst' afgaan, en vaak staat het password of een link naar de site met een password in de filenaam of beschrijving ofzo
Nu weer 'fijn' achter m'n eigen pc'tje
[afbeelding]
[afbeelding]
Opzich vind ik 'm wel goed gelukt, maar:
case badges zijn niet echt mooi zo
blauwe led's zijn minder cool
nog een paar krasjes op sommige plaatsen (waar 'vroeger' al krasjes zaten)
en m'n monitor / toetsenbord passen er nu niet ibj... misschien dat ik m'n monitor nog 's ga doen, maar ik barst niet echt van het enthousiastme (weer zo'n geklooi met alles afplakken enzo)
edit - en natuurlijk moet er nog licht in de kast, ga ik ook nog wel 's doen, komt een luxeon led in de 'verdikking' in een van de stroken op de zijkant
vaak heb je 'woordenboek filetjes' bij dat soort programmasquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
het password is niet te vinden, en volgensmij is het niet mogelijk om een woordenlijst af te gaan, die ik dan nog eens zelf zou moeten samenstellen.. (met wat)
Idd, zeikant vind ik ook goed gelukt...quote:maar over je case..:
hij is nou een stuk beter te zien als die foto die je me laatst gestuurd had, en die termometer is erg leuk gedaan, alleen zou dat uitzagen misschien wat rechter kunnen.. (ik weet het..mijn case is ook zo schots en scheef als maar kan) en die zijkant die ik eerst weinig vond is ook leuk geworden..(goedzo..! niet naar mij geluisterd..![]()
)
was dah?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:07 schreef -Mzraki- het volgende:
woohoo, THUG 2 ruled
Tony Hawk UnderGround 2quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:16 schreef errrrr het volgende:
[..]
was dah?
Of is dat Tony Hawk?
niet zeurenquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:52 schreef NerdoNielso het volgende:
* errrrr rilt van angst
Hans ga is ff je case-temp-scherm-gat afwerken
Que?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:16 schreef errrrr het volgende:
[..]
Idd, zeikant vind ik ook goed gelukt...
quote:Volgend voorjaar zal Chrysler op de Amerikaanse markt de ultieme 300C introduceren. De SRT-8-variant heeft 6,1-liter V8 met 425 pk.
De Chrysler 300C Hemi 5.7 V8 is met 340 pk en een maximum koppel van 525 Nm al geen kinderachtige auto, maar met de nieuwe versie, de SRT-8, doet Chrysler er nog een flinke schep bovenop. De SRT-8 levert een maximum vermogen van 425 pk en heeft een maximum koppel van 610 Nm. Daarmee is de tot 6,1-liter vergrote V8 volgens Chrysler de krachtigste motor die het merk ooit in een serieauto heeft aangeboden. De sprint van 0 naar 100 km/h zou in ongeveer 5 seconden uitgevoerd moeten kunnen worden.
sorry dat ik het zeg, maar echt mooi vind ik 'm nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Chrysler 300c srt-8
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ongelofelijk, wát een auto is dat!
Alleen jammer dat nog niet helemaal zeker is of ie wel naar Europa komt.
Ach, het is weer eens wat anders dan een M5 of een C55 AMG.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:46 schreef errrrr het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar echt mooi vind ik 'm niet
En jah, sorry, klein typfoutje...
Nou ik ga nog even wat leren en dan naar bed
Importeren kan ook altijd, al kan je dan hebben dat 't stuur aan de verkeerde kant zitquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Chrysler 300c srt-8
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ongelofelijk, wát een auto is dat!
Alleen jammer dat nog niet helemaal zeker is of ie wel naar Europa komt.
heb je je eigen kast wel eens gezien? die hangt met touwtjes en pakband aan elkaar, en kan niet meer dicht omdat dan een fan in de weg zit en als je die weghaald word je systeem oververhit..als er eentje niet moet zeuren ben jij het wel, neem eens het goede voorbeeld aan Hans..quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:52 schreef NerdoNielso het volgende:
* MrAli rilt van angst
Hans ga is ff je case-temp-scherm-gat afwerken
da's nou net de look die ik zoekquote:Op maandag 11 oktober 2004 08:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
heb je je eigen kast wel eens gezien? die hangt met touwtjes en pakband aan elkaar, en kan niet meer dicht omdat dan een fan in de weg zit en als je die weghaald word je systeem oververhit..als er eentje niet moet zeuren ben jij het wel, neem eens het goede voorbeeld aan Hans..( of aan mij..
)
hmmz..ik vind dan zelfs een computer van de Aldi of van Dell nog mooier..quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:45 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
da's nou net de look die ik zoek
't is een ALDI pc slimquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmmz..ik vind dan zelfs een computer van de Aldi of van Dell nog mooier..![]()
maargoed..het heeft ook wel wat..en ieder z'n smaak..
Relax manquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, verder met leren..
ikke ook nog meer leren..quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga slapen leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |