De postbrug ja, daar tegenover, dus aan de dijk-kant, daar staat een VW-garage.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik snap echt compleet niet wat je bedoeld, op Texel zijn geen bruggen dus zal het Den Helder zijn, wat onlogisch is, om dan hier te volleyballen, en behalve de Post-Burg weet ik zo snel geen brug in Den Helder, owjah, nog eentje, bij het dock van Den Helder, die brug die altijd open staat als je net op tijd zou komen voor de boot maar doordat ie open staat dus niet, en jah..nu weet ik er nog wel eentje..waar al die bootjes onder liggen, tegen over het Marine Terrein, en nog eentje, of is dat weer dezelfde als van net, nouja..boeiend..ik ken die gast niet..
Ik heb net een heel blok lang helemaal geen gym gehadquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:31 schreef MrAli het volgende:
en wat betreft dat laten zien, ik heb het 2e, 4e & 6e blok geen gym op school, en dat vind ik op z'n zachtst gezegt KUT, dus misschien dat ik wel met jullie mee kom doen 1 uurtje in de week ofzow, doe ik iig nog wat nuttigs op school in het B blok, maar hangt een beetje van de leraar af natuurlijk, en of het mag..(dus als er dan gevolleybalt word.. )
ow..aha..mooi..dan zal ik wel eens aan hem vragen of ik eventueel (als ik me goed gedraag) mee mag doen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb net een heel blok lang helemaal geen gym gehad
Nu krijgen we dus 2 keer per week (wat dus ook nog belachelijk weinig is, ik bedoel, 3 uur per week, ieder blok is normaal). Maar gelukkig wel van Marcel en ook nog in de Sporthal
Ehm, die garage is dus al een paar maanden geleden verhuisd. Staat nu ergens bij vliegveld De Kooy. Het gebouw waar jij het over hebt is al voor een groot deel gesloopt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De postbrug ja, daar tegenover, dus aan de dijk-kant, daar staat een VW-garage.
En forenzen? Hij werkt daar, woont hier. Ik bedoel, íedereen wil toch op het prachtige Texel wonen?
hihihi..quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ehm, die garage is dus al een paar maanden geleden verhuisd. Staat nu ergens bij vliegveld De Kooy. Het gebouw waar jij het over hebt is al voor een groot deel gesloopt.
It aint a gift to be artisticquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:44 schreef SuUz2ko het volgende:
Oké, jij je zin Niels.
Slagroomsoesje.. Niels, hoe verzin je het?
Die hebben echt een wreed goed restaurant, vooral die website van ze wordt echt meesterlijk gewoonquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ehm, die garage is dus al een paar maanden geleden verhuisd. Staat nu ergens bij vliegveld De Kooy. Het gebouw waar jij het over hebt is al voor een groot deel gesloopt.
het is wel een aardig spel idd, iig een stuk beter als Fifa 2005, die hadden ze net zo goed niet uit kunnen brengen, geen enkele verbetering ten opzichte van Fifa 2004, maar deze Tony Hawk heeft ook niet echt veel nieuws, alleen een stuk meer humor..quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:12 schreef -Mzraki- het volgende:
THUG 2 is vet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Best sweet, al zeg ik het zelf
laat me raden welke bolle die maakt?quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:06 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Die hebben echt een wreed goed restaurant, vooral die website van ze wordt echt meesterlijk gewoon![]()
Of z'n board doormidden breekt met z'n hoofdquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
het is wel een aardig spel idd, iig een stuk beter als Fifa 2005, die hadden ze net zo goed niet uit kunnen brengen, geen enkele verbetering ten opzichte van Fifa 2004, maar deze Tony Hawk heeft ook niet echt veel nieuws, alleen een stuk meer humor..( * Freak out * dat ie dus zijn bord doormidden stampt, weggooit of wegtrapt..)
hmm..die heb ik nog niet gezien, maar ik heb het ook nog niet langer dan 10 min gespeeld, meestal ben ik dan al wel weer op een game uitgekeken..quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Of z'n board doormidden breekt met z'n hoofd
quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:20 schreef MrAli het volgende:
[..]
laat me raden welke bolle die maakt?![]()
Dat is de suuper-freak mode ofzoquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmm..die heb ik nog niet gezien, maar ik heb het ook nog niet langer dan 10 min gespeeld, meestal ben ik dan al wel weer op een game uitgekeken..
hmmz..jah..ik heb alleen ff free ride ofzow gedaan,quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat is de suuper-freak mode ofzo
Anyway, heb net boston uitgespeeld. Wil het nog wel helemaal clearen, maar kan een paar dingen niet vinden, dat doe ik dan maar als ik alle levels heb
deja vuquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:47 schreef MrAli het volgende:
Hey,
hebben jullie het al gehoord..?
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van piet van pa zijn zojuist gepasseerd..!
Ik denk, ik meld het even..
wanneer gaat ie hem kapot slaan op je hoofd?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:10 schreef -Mzraki- het volgende:
M'n broertje heeft even een nieuwe gitaar gekocht
[afbeelding]
Deze, alleen dan met doodshoofd-skin
even een kleine correctie, alle mogelijke passwords met de lengte van 1 teken deed ie in minder dan 10 sec, alle mogelijkheden met een lengte van 2 in 20 minuten, en bij 3 tekens gaf ie al aan meer dan 20 uur nodig te hebben, kan je nagaan hoe lang het duurt voor alle wachtwoorden met de lengte van 10 tekens, en dan nog eens alles bij elkaar..quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:52 schreef MrAli het volgende:
ik Call of Duty - United Offensive gedownload, zit er een password op, ik een programmaatje gedownload wat dat password even kraakt..
ik stel dat progje in op 1 tot 10 teken, alleen cijfers, hoofd en kleine letters..dus niet eens speciale tekens, spaties, of extreem lange wachtwoorden..
maar datzelfde progje vreet wel even tussen de 95 en 99 procent van mijn cpu, de übersnelle AMD Athlon 64 3200+ en geeft aan dat er nog een paar uur te gaan is.. nja..wachten dan maar ff..
Vaak kan je gewoon een 'woordenlijst' afgaan, en vaak staat het password of een link naar de site met een password in de filenaam of beschrijving ofzoquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
even een kleine correctie, alle mogelijke passwords met de lengte van 1 teken deed ie in minder dan 10 sec, alle mogelijkheden met een lengte van 2 in 20 minuten, en bij 3 tekens gaf ie al aan meer dan 20 uur nodig te hebben, kan je nagaan hoe lang het duurt voor alle wachtwoorden met de lengte van 10 tekens, en dan nog eens alles bij elkaar..![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |