is ie nu toch de moeite waard??? of heb ik er goed aan gedaan om m te cancellen??quote:
quote:
zat ik toch bijna goedquote:En vandaag binnen van dvdsoon, 3 dagen na verzending en zonder douane stress:
[afbeelding]en wat is ie mooi
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:17 schreef pascalheister het volgende:
deze gekocht op ebay
[afbeelding]
Weet alleen dat het een R4 S.E. is (2 keepcases volgens mij)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
voor hoeveel?? en is ie nog ergens te krijgen?
dat is ook n boek wat daar bij zit?
ow, je hebt m nog niet binnen, hij ziet er wel errug interessant uit, maar ik weet me te beheersen, zit deze maand al aan mijn quotumquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Weet alleen dat het een R4 S.E. is (2 keepcases volgens mij)
Vond hem er wel leuk uitzien. HIj kost ongeveer 31 euro incl verzenden uit Brazilie
hier nog te krijgen http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)C_Pr4_PcY_BIN_Stores
VET! welke Hero box is dat? wat zit er allemaal bij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:27 schreef DikkeSmikkel het volgende:
De postbode heeft mij net ook weer blij gemaakt:
[afbeelding]
Nog steeds netjes in de originele shrinkwrap.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:13 schreef sioux_ het volgende:
[..]
VET! welke Hero box is dat? wat zit er allemaal bij?
Binnenkort mag je al blij zijn als er nog een film bijzit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:10 schreef detulp050 het volgende:
Die boxen worden steeds gekker
Ik heb een beetje mijn best gedaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:03 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
copyright by MikeyMo
En nou niet gaan janken om de titel, of de cover of het feit dat je er niet op staat. Dan moet je maar beter je best doen hoor
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:33 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik heb een beetje mijn best gedaan.
[afbeelding]
Ik verveel me. De postbode komt vandaag niet.![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:33 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik heb een beetje mijn best gedaan.
[afbeelding]
Ik verveel me. De postbode komt vandaag niet.![]()
Voor t nieuwe topic:quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:37 schreef Hare het volgende:
[..]
En nou aan de slag voor de nieuwe OP!
Die klinkt inderdaad wel ok.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Voor t nieuwe topic:
Eternal Sunshine Of The Spotless DVD
vind t wel goed klinken eigenlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |