Jij bent te dik.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:47 schreef dingendoener het volgende:
huhum waarom sta ik nog niet in de poll.... gvd
Dit is discriminatie gvdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:48 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Jij bent te dik.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:16 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben trouwens wel werknemer van de maand september bij Al Capone's Hilversum geworden...
Gefeliciteerd dan maar!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:16 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben trouwens wel werknemer van de maand september bij Al Capone's Hilversum geworden...
Serieus? OMG gefeliciteerd !!!!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:16 schreef p-etr-a het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:21 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, serieus... dit is dus nieuw ingevoerd na de vakantie, ik ben de allereerste die werknemer van de maand is geworden. Nu wordt zondag een foto van me gemaakt die aan de muur komt te hangen (net als hier op Fok!) en krijg ik een oorkonde en een presentje. Ik stond er echt van te kijken!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:57 schreef Biertjuhhhh het volgende:
The Legend Killer krijgt mijn stem
Limburg![]()
Meneer u heeft al op ene pool gestemd !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:07 schreef gfree het volgende:
Ik stem op gfree
Ben je ook geel en vierkant?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:21 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, serieus... dit is dus nieuw ingevoerd na de vakantie, ik ben de allereerste die werknemer van de maand is geworden. Nu wordt zondag een foto van me gemaakt die aan de muur komt te hangen (net als hier op Fok!) en krijg ik een oorkonde en een presentje. Ik stond er echt van te kijken!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:16 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ben je ook geel en vierkant?
GMTAquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:23 schreef p-etr-a het volgende:
Dat (iets in die richting in ieder geval) zei m'n broertje ook meteen!
Ja, best lang. Ik heb vannacht zelfs gedroomd over jou (niet over de tram, maar je kwam in een droom in ieder geval).quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:30 schreef Chirma het volgende:
[..]
GMTA
heb jij nog lang in gedachten in de tram gezeten?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Meneer u heeft al op ene pool gestemd !
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:34 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, best lang. Ik heb vannacht zelfs gedroomd over jou (niet over de tram, maar je kwam in een droom in ieder geval).
Dat zal ik vanavond wel doen (ik ga eerst naar de bioscoop). Als ik het filmpje een beetje binnen de perken houd kan Gmail het sowieso wel aan, de laatste keer waren er geen problemen mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:08 schreef Chirma het volgende:
[..]
ben benieuwd wat.. wil je me een mailtje sturen?
Je kan het het natuurlijk ook in een .avi vertellen als gmail vandaag een goeie bui heeft
Nee, doe maar nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:17 schreef Lynx666 het volgende:
DePresident?
jazeker nog tot 0:00h vandaag !quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:21 schreef Oblivion het volgende:
Tokay!!!
Ab-so-luut!!![]()
Je mocht toch nog stemmen?
dank jequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:19 schreef Bosbeetle het volgende:
nog 2 uur en 40 min en mijn stem gaat naar Xl
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:31 schreef Xlarge het volgende:
nu loop ik ook al vals te spelen
ja maar volgende maand nieuwe kansen !quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:10 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het vannacht al finito?
nog een klein uurtje ...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:10 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het vannacht al finito?
Het kan nog spannend wordenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:11 schreef DaMart het volgende:
Als ik nog op tijd ben gun ik mijn stem aan Bupatih Is dat zo goed gespeld ?![]()
Een pak voor je broek, dat kun je krijgen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:13 schreef Xlarge het volgende:
krijg je als 3de ook een plaatsje op het erepodium ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |