abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:38:20 #101
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_25462819
Heb een vervelend probleem. Mijn 2e WoW cd doet het niet (vraag me niet waarom, heeft het nooit gedaan dus ik moet nog een x een nieuwe zien te regelen, maar online gekocht dus is wat lastiger) en ik heb dus de WoW site eens bekeken. Daar stond een tip dat je eerst de cd's moest kopieren naar je HD en dan vanaf je HD installeren, maar dat werkt niet omdat je bij cd wisseling een cd erin moet stoppen. Dus ik wil eigenlijk proberen de client te downloaden (de beta client kon je gewoon gebruiken, zo heb ik het de 1e keer gedaan) maar na mijn format heb ik die dus niet meer. Ik kan em alleen nergens meer vinden. Kan ik hem nog ergens (liefst via blizzard, gaat wat sneller) downloaden? Of heeft iemand een andere oplossing voor me (die ik vanavond nog kan proberen, verslavend spel he )

Groetjes,

L3IPO
Humans dont deserve to live...
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:43:39 #102
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_25462911
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:38 schreef L3IPO het volgende:
Heb een vervelend probleem. Mijn 2e WoW cd doet het niet (vraag me niet waarom, heeft het nooit gedaan dus ik moet nog een x een nieuwe zien te regelen, maar online gekocht dus is wat lastiger) en ik heb dus de WoW site eens bekeken. Daar stond een tip dat je eerst de cd's moest kopieren naar je HD en dan vanaf je HD installeren, maar dat werkt niet omdat je bij cd wisseling een cd erin moet stoppen. Dus ik wil eigenlijk proberen de client te downloaden (de beta client kon je gewoon gebruiken, zo heb ik het de 1e keer gedaan) maar na mijn format heb ik die dus niet meer. Ik kan em alleen nergens meer vinden. Kan ik hem nog ergens (liefst via blizzard, gaat wat sneller) downloaden? Of heeft iemand een andere oplossing voor me (die ik vanavond nog kan proberen, verslavend spel he )
...like the desperate elaborations of a bad liar...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:48:33 #103
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_25462991
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:43 schreef Verbal het volgende:

[..]

...like the desperate elaborations of a bad liar...

V.
A. wat heb ik aan een mmorpg zonder cd-key?
B. denk je echt dat ik jullie nodig heb om een (nutteloze) illegale versie te krijgen?
C. moet ik een foto maken van mezelf met het originele exemplaar in me handen?

Makkelijk he, snel oordelen zonder na te denken...
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:55:00 #104
136 V.
pi_25463116
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:48 schreef L3IPO het volgende:

[..]

A. wat heb ik aan een mmorpg zonder cd-key?
B. denk je echt dat ik jullie nodig heb om een (nutteloze) illegale versie te krijgen?
C. moet ik een foto maken van mezelf met het originele exemplaar in me handen?
Niks
Nee
Nee
quote:
Makkelijk he, snel oordelen zonder na te denken...
En anders ga je je opwinden.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:59:58 #105
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_25463201
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:55 schreef Verbal het volgende:

[..]

Niks
Nee
Nee
[..]

En anders ga je je opwinden.

V.
En anders ga je jezelf nuttig maken en hulp bieden of iets dergelijks, ipv uit verveling irritante en compleet nutteloze posts te maken...

"L."
pi_25473837
Vandaag weer eens Age Of Empires 2 uit de kast getrokken, geïnstalleerd, maar onder Windows XP heb ik een probleempje, ik zie namelijk geen tekst in het menu. Ik kan me herinneren dat ik dit eerder ook weleens gehad heb, dit heb ik ook opgelost, maar hoe?

Wie weet de oplossing?
  vrijdag 11 maart 2005 @ 14:56:52 #107
80425 Muertez
met een z?
pi_25474108
AoE 2 moet je even de 1.0C patch voor halen van de microsoft site,
daar zouden alle fiexes in moeten zitten
pi_25474244
L3IPO :
WoW is op te lossen door van beide cd's een iso te maken -> daarna via deamon-tools te mounten. Wel 2 cd's dan zag maar cd1: e en cd 2: f. Wel achter elkaar, onder elkaar hou je het wilt noemen. (en wel beide deamon-tools)
Werkte bij een vriend van mij.

Fifa probleem is ouder video drivers downloaden van n-vidia !
  vrijdag 11 maart 2005 @ 15:39:32 #109
136 V.
pi_25474679
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:59 schreef L3IPO het volgende:

[..]

En anders ga je jezelf nuttig maken en hulp bieden of iets dergelijks, ipv uit verveling irritante en compleet nutteloze posts te maken...

"L."
Toch

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:29:53 #110
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_25492166
Probleem is opgelost door van elke cd een ISO te maken en vanaf me HDD te installeren .

Volgende probleem:

Na het eindelijk succesvol installen van WoW gaat hij de eerste patch downloaden via Blizzards P2P proggie. Na een aardig tijdje heb ik em binnen, maar tijdens installeren geeft hij aan dat er iets corrupted is. Ik zoek even de update op die hij automatisch in de WoW map heeft opgeslagen, run die, maar weer dezelfde fout. Dus ik verwijderen em, download em opnieuw en dit keer werkte wel alles. Dan download hij de 2e (kleine) patch die hij download in WoW zelf, zonder P2P dus. Alleen nu geeft ie elke x, hoevaak ik em ook opnieuw download dezelfde foutmelding:
http://picserver.org/view_image.php/M5IPQ5QK867I

Hilfe?
  zondag 13 maart 2005 @ 09:19:29 #111
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_25502381
Schopje...

vervelende centrale topics altijd
pi_25520293
Probleem staat hier beschreven: PC valt opeens uit bij spelen van, jawel, The Sims

Hij deed het eerder prima, maar sinds heel kort dus niet. Heeft het met hitte te maken dan ofzo? Pc doet het verder echt perfect, daar kan het in mijn ogen echt niet aan liggen. Het begon dus eigenlijk nadat ik aan de gang ben gegaan met cheats, en sindsdien doet hij dus zo kl*te....... Iemand een idee??
pi_25535003
quote:
Op zondag 13 maart 2005 09:19 schreef L3IPO het volgende:
Schopje...

vervelende centrale topics altijd
yo

ik las een oud topic van azie dat je daar heen wilt

ik ga helemaal het zelfde doen als jij. Zou je me ff kunnen mailen, wil wat vragen

versteegrob@hotmail.com
pi_25558293
Heb net richard burns demo gedownload, alleen als ik hem opstart begint de intro wel af te spelen, maar als ie dan over wil schakelen op t menu sluit ie t spel af en zit ik op m`n desktop, heb het altijd zelfs op de laagste settings.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 maart 2005 @ 14:15:48 #115
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25586259
Ik denk ik zal Unreal 1 weer eens installeren.
Op D3D zijn alle textures verneukt op een radeon 9700 met de laatste catalyst
en op openGL start de game helemaal niet op.

Zal ik unreal op software rendering moeten spelen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 maart 2005 @ 22:38:18 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25622099
Handig zo'n sticky welke nooit in de at verschijnt
  dinsdag 22 maart 2005 @ 15:04:21 #117
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_25660310
ik heb zojuist Brothers in Arms gekocht, maar bij de intallatie loop ik al tegen een probleem aan. Als ik daadwerkelijk gaat installe loopt de setup.exe vast en geeft de volgende error:

szAppName : Setup.exe szAppVer : 0.0.0.0 szModName : hungapp
szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000

weet iemand wat ik hier mee aan moet?

ps

ik heb de cd op de hdd gezet en nu is ie bezig met installen zonder de error.
doe ik er goed aan om morgen bia te ruilen of kan ik op een andere manier me spel werkende krijgen?

ps2

inmiddels doet de instal het vanaf de dvd

ps3 :$

nu is hij vanaf de dvd geïnstalled, maar nu is er wéér een probleem: als ik het spel aanzet krijg je die voorfilmpjes, die werken allemaal goed, maar dan. Normaal zou het main-menu moete kome, het enige wat ik zie is niks, gewoon helemaal zwart. Wel hoor ik de achtergrond en als ik op enter of op esc duw een klikje. weet iemand wat ik hier dan mee moet?

[ Bericht 21% gewijzigd door punkjunk op 22-03-2005 15:41:16 ]
  dinsdag 22 maart 2005 @ 19:56:29 #118
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_25666624
arch, bia ondersteund geen 4 mx series, dat zijn natuurlijk net de video kaarten die mijn pc's bevatte
pi_25669000
Ik had een tijdje geleden Fable van iemand geleend, ontzettend gaaf spel, dus enige tijd later heb ik 'm zelf ook maar gekocht. Het probleem is alleen dat hij de hele tijd op hetzelfde punt in het spel vastloopt, tijdens een laadscherm.
Op de cd die ik geleend had zaten wel wat krasjes, en op de gekochte ook, omdat ie niet helemaal nieuw meer was. Het waren geen diepe krassen ofzo en de cd's zagen er nog wel goed uit.
Zou het dus aan mn Xbox kunnen liggen? Het spel doet het verder goed, het is dus steeds op hetzelfde punt.
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
  woensdag 23 maart 2005 @ 08:02:43 #120
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_25676274
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik had een tijdje geleden Fable van iemand geleend, ontzettend gaaf spel, dus enige tijd later heb ik 'm zelf ook maar gekocht. Het probleem is alleen dat hij de hele tijd op hetzelfde punt in het spel vastloopt, tijdens een laadscherm.
Op de cd die ik geleend had zaten wel wat krasjes, en op de gekochte ook, omdat ie niet helemaal nieuw meer was. Het waren geen diepe krassen ofzo en de cd's zagen er nog wel goed uit.
Zou het dus aan mn Xbox kunnen liggen? Het spel doet het verder goed, het is dus steeds op hetzelfde punt.
miss zou je eens bij iemand anders met een xbox kunnen proberen om jouw cd's te spelen om te kijke of ze het überhoupt wel doen?
pi_25679245
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 08:02 schreef punkjunk het volgende:

[..]

miss zou je eens bij iemand anders met een xbox kunnen proberen om jouw cd's te spelen om te kijke of ze het überhoupt wel doen?
\

Ja het probleem is dan alleen dat ik m'n savegames van fable daar niet heb, aangezien hij steeds op hetzelfde punt in het spel vastloopt.
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:33:45 #122
112167 mrsteijn
Kissing the Lipless
pi_25755937
Ik heb NFSU geinstaleerd op mijn computer, alles ging prima met installatie, alleen als ik het spel nu opstart krijg ik als melding
"er is een fout opgetreden bij speed2.exe"
en de vraag of ik het probleem wil verzenden naar microsoft, standaard foutmeldinkje dus,
weet iemand hoe je dit moet oplossen?
ZO en nu jij weer
pi_25832418
Hoe krijg ik Black & White (en creature Isle) aan het werk op XP? Via compibalieteitetsmodus werkt het niet en als ik op het google zoek krijg ik alleen patches voor de Engelse XP versie

(en hoe kan het spel in een window )
pi_25833211
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef mrsteijn het volgende:
Ik heb NFSU geinstaleerd op mijn computer, alles ging prima met installatie, alleen als ik het spel nu opstart krijg ik als melding
"er is een fout opgetreden bij speed2.exe"
en de vraag of ik het probleem wil verzenden naar microsoft, standaard foutmeldinkje dus,
weet iemand hoe je dit moet oplossen?
Ik heb dat in het begin ook gehad, weet niet precies hoe ik het opgelost heb. Maar heb je hem illegaal of legaal?En je moet eens proberen een crack van internet te halen en het daarmee proberen..

[EDIT]: Je moet of het spel met Disc 2 spelen, maar jij hebt hem volgens mij gedownload dus je moet even een goede crack van het internet halen, dan zou die het moeten doen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Venco16 op 30-03-2005 15:57:22 ]
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_25874961
Ik heb een spv c500 smartphone

worms world party erop. alles werkt. tis leuk alleen....

hoe selecteer je een worm als je beurt begint. hij staat standaard op een willekeurige worm maar op de pc kon je altijd wisselen gedurende die eerste 5 seconden. op mijn smartphone zou ik niet weten hoe ik dit voor elkaar krijg...

iemand anders dit wel uitgedokterd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')