...like the desperate elaborations of a bad liar...quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:38 schreef L3IPO het volgende:
Heb een vervelend probleem. Mijn 2e WoW cd doet het niet (vraag me niet waarom, heeft het nooit gedaan dus ik moet nog een x een nieuwe zien te regelen, maar online gekocht dus is wat lastiger) en ik heb dus de WoW site eens bekeken. Daar stond een tip dat je eerst de cd's moest kopieren naar je HD en dan vanaf je HD installeren, maar dat werkt niet omdat je bij cd wisseling een cd erin moet stoppen. Dus ik wil eigenlijk proberen de client te downloaden (de beta client kon je gewoon gebruiken, zo heb ik het de 1e keer gedaan) maar na mijn format heb ik die dus niet meer. Ik kan em alleen nergens meer vinden. Kan ik hem nog ergens (liefst via blizzard, gaat wat sneller) downloaden? Of heeft iemand een andere oplossing voor me (die ik vanavond nog kan proberen, verslavend spel he)
A. wat heb ik aan een mmorpg zonder cd-key?quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
...like the desperate elaborations of a bad liar...
V.
Niksquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:48 schreef L3IPO het volgende:
[..]
A. wat heb ik aan een mmorpg zonder cd-key?
B. denk je echt dat ik jullie nodig heb om een (nutteloze) illegale versie te krijgen?
C. moet ik een foto maken van mezelf met het originele exemplaar in me handen?
En anders ga je je opwinden.quote:Makkelijk he, snel oordelen zonder na te denken...
En anders ga je jezelf nuttig maken en hulp bieden of iets dergelijks, ipv uit verveling irritante en compleet nutteloze posts te maken...quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niks
Nee
Nee
[..]
En anders ga je je opwinden.
V.
Tochquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:59 schreef L3IPO het volgende:
[..]
En anders ga je jezelf nuttig maken en hulp bieden of iets dergelijks, ipv uit verveling irritante en compleet nutteloze posts te maken...
"L."
yoquote:Op zondag 13 maart 2005 09:19 schreef L3IPO het volgende:
Schopje...
vervelende centrale topics altijd![]()
miss zou je eens bij iemand anders met een xbox kunnen proberen om jouw cd's te spelen om te kijke of ze het überhoupt wel doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik had een tijdje geleden Fable van iemand geleend, ontzettend gaaf spel, dus enige tijd later heb ik 'm zelf ook maar gekocht. Het probleem is alleen dat hij de hele tijd op hetzelfde punt in het spel vastloopt, tijdens een laadscherm.![]()
Op de cd die ik geleend had zaten wel wat krasjes, en op de gekochte ook, omdat ie niet helemaal nieuw meer was. Het waren geen diepe krassen ofzo en de cd's zagen er nog wel goed uit.
Zou het dus aan mn Xbox kunnen liggen? Het spel doet het verder goed, het is dus steeds op hetzelfde punt.
\quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
miss zou je eens bij iemand anders met een xbox kunnen proberen om jouw cd's te spelen om te kijke of ze het überhoupt wel doen?
Ik heb dat in het begin ook gehad, weet niet precies hoe ik het opgelost heb. Maar heb je hem illegaal of legaal?En je moet eens proberen een crack van internet te halen en het daarmee proberen..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef mrsteijn het volgende:
Ik heb NFSU geinstaleerd op mijn computer, alles ging prima met installatie, alleen als ik het spel nu opstart krijg ik als melding
"er is een fout opgetreden bij speed2.exe"
en de vraag of ik het probleem wil verzenden naar microsoft, standaard foutmeldinkje dus,
weet iemand hoe je dit moet oplossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |