Maak er maar Mod vanquote:Op woensdag 10 november 2004 00:12 schreef JOPPI3 het volgende:
mot = motor?
Gewoon nog een keer installeren op dezelfde plek, overschrijft ie de boel en kloppen de evt aanwezige sleutels in het register.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:12 schreef DJ_Vamp het volgende:
Heej mensen!
Een vriend van me heeft nu ook Spearhead gekocht(eindelijk) en dus zouden we tegen elkaar gaan spelen etc.
Maar, nu was daar zijn broer zijn broer is niet echt zo slim met pc's en wilde Spearhead gaan installeren, maar het liep fout en toen kon hij het spel niet meer 'verder' installeren of deïnstalleren.
Ofwel je kan er niets meer mee.
DIt probleem heb ik wel eens vaker gehoord bij anderen, maar weet niet hoe dat op te lossen.
Weet iemand hoe je dat doet?
Grtz,, Vamp
Nee dat werkt ook niet.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:47 schreef perezoso het volgende:
Gewoon nog een keer installeren op dezelfde plek, overschrijft ie de boel en kloppen de evt aanwezige sleutels in het register.
nieuwste drivers voor je video kaart installeren?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:26 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik heb dus een spel van iemand gekregen; Empire Earth. Maar dit spel doet het dus niet, terwijl 2 jaar geleden hetzelfde spel het wel deed. Het ligt niet aan het spel want het doet het wel op iemand anders zijn computer, het ligt aan mijn computer.
Ik krijg iedere keer weer de foutmelding: 'In Empire Earth.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze Excuses voor dit ongemak.'
Ik heb windows XP en heb de computer 2 keer ge-reboot. OP de microsoft site staat dat het kan komen doordat mijn video adapter direct 3d niet ondersteunt, maar ik geloof dat dus niet want eerst deed ie het wel.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |