abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 20:49:28 #26
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_22961563
Ik heb problemen met de uitbreid pakket installatie van battlefield 1942 nadat ik de spel geinstalleerd heb. Ik heb de patchv1.6.9 gedownload en geinstalleerd en dat geldt ook voor Desert Combat final. De spel battlefield 1942 blijkt wel te werken alleen dat geldt niet voor Desert combart.

http://picserver.student.(...)F161G/picserver.jpeg

Wat doe ik verkeerd of heb ik iets over het hoofd gezien?
Schijt aan iedereen
  dinsdag 2 november 2004 @ 06:17:43 #27
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_23014965
Niemand ?
Schijt aan iedereen
pi_23175848
Net weer C&C Generals geinstalleerd. Eerst helemaal geen problemen maar nu ik weer wil opstarten en een spel start dan is de actergrond zwart. Normaal is de achtergrond een soort mist en als je een stuk gaat rijden gaat het ook weg maar nu is alles zwart dus ik zie helemaal niks. Ook niet als ik rond ga rijden. In het hoofdmenu zijn er ook al stukken zwart
Koning.
pi_23194122
Sinds een tijdje heb ik een probleem met het spelen van Sodier of Fortune.
Telkens als ik online ga spelen 'bevriest' het spel na een paar minuten, het geluid blijft hangen en het beeld ook. Mijn computer doet niets meer....ik ben verplicht de pc te resetten.

Voorheen was dit nog niet het geval. Ik heb nu zelfs mijn windows opnieuw geinstalleerd maar dat helpt ook niet.

Specs:
Pentium 4 @ 2.66 Ghz
256 mb intern
Ati Radeon 9200 videokaart
Columbia IV (GA-8SIML) Ver 1.2 µATX motherboard

Software op mijn pc (die mogelijk ermee te maken kan hebben)
EZ Antivirus en EZ firewall?
Drivers van de videokaart?

Ik heb echt geen idee...misschien dat hier iemand me kan helpen?
pi_23197729
iemand????????
  dinsdag 9 november 2004 @ 18:46:23 #31
16826 Fullgrymm
- Cuore Sportivo -
pi_23197870
Ik heb ook problemen met FIFA 2005, geen grafische problemen maar ik heb helemaal geen audio in het spel! Dacht eerst dat het lag aan de 'Dutch Soundpatch' of het Nederlandse commentaar wat ik van tevoren al had geinstalleerd, maar ook als deze niet geinstalleerd zijn hoor ik geen geluid. Heeft iemand hier hetzelfde probleem gehad?
pi_23205743
Van hot naar her rennende in de fok forum
pleur ik het hier dan maar neer..
ten einde raad..
bij deze den link
Sims 2 cache probleem
hier gaat het dus over?
Of zit ik nu alweer fout?
Ben hiernaartoe verwezen door een mot
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_23208175
mot = motor?
pi_23221298
quote:
Op woensdag 10 november 2004 00:12 schreef JOPPI3 het volgende:
mot = motor?
Maak er maar Mod van
Koning.
pi_23269579
Bij Top Spin op de pc wil ik een tweede ster halen voor m'n backhand.

Ik zou een zone te zien moeten krijgen waar ik die bal heen moet mikken.

Ik heb'm'n drivers al geupdate. Wie helpt mij
pi_23292870
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2658 MHz with 255MB RAM
Video: GIGABYTE RADEON 9200 (6476)

R6WindowServerListBox Transient.R6WindowServerListBox0 (Function UWindow.UWindowListControl.GetItemAtIndex:0060) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

History: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (InteractionMaster Transient.InteractionMaster0, Function Engine.InteractionMaster.Process_PostRender) <- UInteractionMaster::MasterProcessPostRender <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

is de foutmelding die ik krijg als ik wil multiplayer spelen bij rainbow six 3 hoe los ik dit op?
pi_23356508
Ik heb bij Rainbow Six 3: Raven shield een account aangemaakt om online te spelen bij ubi.com, nu wil ik inloggen in het spel en hij zegt "could not login to ubi .com"

Iemand een idee hoe dit komt? Ik heb het spel trouwens ook al geregistreerd op de site
pi_23370207
update en capslock uitzetten
pi_23382753
Heej mensen!
Een vriend van me heeft nu ook Spearhead gekocht(eindelijk ) en dus zouden we tegen elkaar gaan spelen etc.
Maar, nu was daar zijn broer zijn broer is niet echt zo slim met pc's en wilde Spearhead gaan installeren, maar het liep fout en toen kon hij het spel niet meer 'verder' installeren of deïnstalleren.
Ofwel je kan er niets meer mee.
DIt probleem heb ik wel eens vaker gehoord bij anderen, maar weet niet hoe dat op te lossen.
Weet iemand hoe je dat doet?

Grtz,, Vamp
pi_23424165
Geloof dat ik hier goed zit.
Krijg mijn controller bij nfsu (1) niet goed aan het werk, hij werkt wel maar ik kan geen buttons asignen voor bv gas remmen, ik wil niet gassen met de pijltjes links op mijn gamepad, ik wil gassen met mijn knoppen.
Ook geswitched tussen joystick & alternative joystick maar het mag niet baten.
Het is een standaard gamepad met 4 knoppen, werkt wel goed in andere spellen.
pi_23424219
quote:
Op woensdag 17 november 2004 18:12 schreef DJ_Vamp het volgende:
Heej mensen!
Een vriend van me heeft nu ook Spearhead gekocht(eindelijk ) en dus zouden we tegen elkaar gaan spelen etc.
Maar, nu was daar zijn broer zijn broer is niet echt zo slim met pc's en wilde Spearhead gaan installeren, maar het liep fout en toen kon hij het spel niet meer 'verder' installeren of deïnstalleren.
Ofwel je kan er niets meer mee.
DIt probleem heb ik wel eens vaker gehoord bij anderen, maar weet niet hoe dat op te lossen.
Weet iemand hoe je dat doet?

Grtz,, Vamp
Gewoon nog een keer installeren op dezelfde plek, overschrijft ie de boel en kloppen de evt aanwezige sleutels in het register.
pi_23424831
Ik heb een probleem met nfsu2, Ik heb het stuur logitech wingman formula force gp. In het spel kan ik bij de stuurinstellinge niks instellen voor steering. Alles functioneerd van mn stuur, tot aan de force feedback toe, alleen gebeurd er helemaal niks als ik stuur. In m'n configuratie van het stuur wordt het signaal wel opgemerkt, dus het ligt aan het spel. Heeft iemand hier een oplossing voor, kheb trouwens de nieuwste driver gedownt voor me stuur, en de nieuwste patch voor het spel, maar helpte ook niet.

Lijkt mij hetzelfde probleem als perezoso heeft, maar hoe is dit op te losse?
pi_23425510
Ik herinderde me ineens iets van eerst 1x op default (in controller settings) klikken en dan werkt het wel, maar helaas het bied mij geen soelaas.
pi_23432312
hmmmz , heb 't gevonden, ik dacht namelijk als ik dat vakje verschuif naar joypad en de keys ga verzetten dan kan ik de knoppen v/d joystick veranderen.
Blijkt dus dat je eerst moet schuiven en daarna drukken op joypad, zo kom je in de joypad settings.
pi_23437012
Zover was ik al, dan heb ik dus toch een ander probleem als jou. bij mij ontbreekt de optie 'steering' bij de stuurinstellingen
pi_23469476
Ik heb vandaag Prince of Persia The Sands Of Time weer eens geinstalleerd, maar als ik het spel opstart is alles helemaal wazig. Als ik dan de Special Effects van High naar Medium met, zie ik wel alles normaal, maar dan hapert het spel als de hel. Iemand een idee?
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
  maandag 22 november 2004 @ 16:20:33 #47
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23494035
Ik heb iets raars met mijn x-box. Als ik Fable er in mik dan wil ik graag die irritante reclame voorfilmpjes skippen. Maar als ik op start druk om door te gaan dan gaat dat niet en moet ik dus al die rotzooi doorkijken om vervolgens erachter te komen dat bij 'press start to continue' het ook al niet doet .
Bij Full Spectrum Warrior heb ik er echter geen last van. Iemand advies?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_23514329
Ik heb dus een spel van iemand gekregen; Empire Earth. Maar dit spel doet het dus niet, terwijl 2 jaar geleden hetzelfde spel het wel deed. Het ligt niet aan het spel want het doet het wel op iemand anders zijn computer, het ligt aan mijn computer.

Ik krijg iedere keer weer de foutmelding: 'In Empire Earth.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze Excuses voor dit ongemak.'

Ik heb windows XP en heb de computer 2 keer ge-reboot. OP de microsoft site staat dat het kan komen doordat mijn video adapter direct 3d niet ondersteunt, maar ik geloof dat dus niet want eerst deed ie het wel.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_23523938
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 13:47 schreef perezoso het volgende:
Gewoon nog een keer installeren op dezelfde plek, overschrijft ie de boel en kloppen de evt aanwezige sleutels in het register.
Nee dat werkt ook niet.
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:55:14 #50
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_23524002
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:26 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik heb dus een spel van iemand gekregen; Empire Earth. Maar dit spel doet het dus niet, terwijl 2 jaar geleden hetzelfde spel het wel deed. Het ligt niet aan het spel want het doet het wel op iemand anders zijn computer, het ligt aan mijn computer.

Ik krijg iedere keer weer de foutmelding: 'In Empire Earth.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze Excuses voor dit ongemak.'

Ik heb windows XP en heb de computer 2 keer ge-reboot. OP de microsoft site staat dat het kan komen doordat mijn video adapter direct 3d niet ondersteunt, maar ik geloof dat dus niet want eerst deed ie het wel.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
nieuwste drivers voor je video kaart installeren?
Bernie en ik zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')