quote:
Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Piemol het volgende:Kan iemand me vertelllen waarom ik niet in staat ben op via LAN dit spel te spelen met een kameraad van me, terwijl het netwerk elkaars machine gewoon pingt, de XP firewalls uitstaan, geen andere firewalls die aanwezig zijn,,,,,
iemand?
Zwaar frustrerend!
Komt het omdat ik 2 netwerkkaarten in mijn computer heb ; 1 die gebruikt wordt voor de LAN en de ander die gebruikt wordt voor de Internetverbinding...met een switch ertussen
...help
Gaat het nu over RA2? in dat geval moet je even kijken naar je netwerk protocollen. De meeste spellen kunnen gewoon over TCP/IP gespeeld worden maar volgens mij moet RA2 over IPX, je moet dus wel beiden je IPX goed hebben ingesteld. Ik hebh hier thuis eerst de IPX settings moeten aanpassen voor ik met meerdere pc's dit spel kon spelen. Je kan zien of je IPX hebt geinstalleerd als je op naar Configuratiescherm => Netwerkverbindingen => de goede netwerkverbinding aanklikken en dan eigenschappen. daar kun je ook protocollen toevoegen als ze er nog niet staan vermeld.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'