Ik denk dat je videokaart verouderd is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb een textureprobleem met FEAR.
Overal in het spel zitten en allemaal rare zwarte blokjes die de hele tijd knipperen. Heb een screenshotje gemaakt, maar in het spel ziet het er nog erger uit :/
[[url=http://img457.imageshack.us/img457/5237/fear0nu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Heb al nieuwe catalyst geinstalleerd, maar dat hielp iig niet.
Human Interface Devices zijn inputapparatuur. Zoals keyboards en muizen dat zijn. Als iets geinstalleerd wordt onder dat kopje gaat het meestal over een controller, joystick of tekentablet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:57 schreef DjDev het volgende:
Ik heb het al...
Maar kan iemand ruiken wat Human Interface dingetjes zijn...
[afbeelding]
Lijkt op texture corruptie. Gebeurt meestal als de kaart de instructies niet meer kan bijbenen. Te hoge graphic settings, of overclocken kan dit veroorzaken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb een textureprobleem met FEAR.
Overal in het spel zitten en allemaal rare zwarte blokjes die de hele tijd knipperen. Heb een screenshotje gemaakt, maar in het spel ziet het er nog erger uit :/
[[url=http://img457.imageshack.us/img457/5237/fear0nu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Heb al nieuwe catalyst geinstalleerd, maar dat hielp iig niet.
Je zou een mailtje kunnen sturen naar 'support@city-interactive.com' de developer/publsiherquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:42 schreef addie84 het volgende:
Hey!
Ik heb een (korte?) vraag..
Mijn schoonvader heeft eergisteren het spel "Batlestrike: The road to Berlin" gekocht en geprobeerd te installeren. Nou werkt bij hem het intro filmpje wel, maar daarna, als hij wil spelen krijgt hij de volgende melding: "WWII error: Could not create device". Ik heb het vervolgens op mijn PC geprobeerd, welke vrijwel identiek is aan de zijne, alleen is die van hem een half jaar ofzo nieuwer, en daar doet het spel het wel gewoon
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Owja, andere spellen zijn ook ineens heel traag.. Zou het misschien iets met de 3D-card te maken kunnen hebben ofzo? Ben nogal een leek op dat gebied..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |