abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31485597
Wat is er aan de hand en hoe los ik dit dus op?
pi_31485879
oh,
Ik zie net dat er 2 controllers zijn die ik helemaal niet ken
Kan ik die controllers opsporen op een of andere manier?
Bij spelbesturing staat er niks
pi_31488285
Oh ja, trouwens wel handig om erbij te vermelden dat het opgelost is, het Counterstrike probleem..

De videorenderer stond op OpenGL, na hem op D3D gezet te hebben ging het perfect..
pi_31490940
Ik heb het al...
Maar kan iemand ruiken wat Human Interface dingetjes zijn...

zondag 16 oktober 2005 @ 22:51:37 #255
132865 dealordie
Ik ben gewoon coowl
pi_31498740
Gewoon zoeken in windows op de naam van de controllers, dan zou je ze moeten vinden.
http://www.dealordie.nl <-- De coolste Online RPG Wargame van het internet!
pi_31582756
Ik heb een textureprobleem met FEAR.
Overal in het spel zitten en allemaal rare zwarte blokjes die de hele tijd knipperen. Heb een screenshotje gemaakt, maar in het spel ziet het er nog erger uit :/

Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Heb al nieuwe catalyst geinstalleerd, maar dat hielp iig niet.
pi_31659243
Hey!

Ik heb een (korte?) vraag..

Mijn schoonvader heeft eergisteren het spel "Batlestrike: The road to Berlin" gekocht en geprobeerd te installeren. Nou werkt bij hem het intro filmpje wel, maar daarna, als hij wil spelen krijgt hij de volgende melding: "WWII error: Could not create device". Ik heb het vervolgens op mijn PC geprobeerd, welke vrijwel identiek is aan de zijne, alleen is die van hem een half jaar ofzo nieuwer, en daar doet het spel het wel gewoon

Iemand enig idee wat het kan zijn?

Owja, andere spellen zijn ook ineens heel traag.. Zou het misschien iets met de 3D-card te maken kunnen hebben ofzo? Ben nogal een leek op dat gebied..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_31805921
scan je computer , maak schoon met ad-aware , nieuwe drivers.

probeer dat is
pi_31895436
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef Thomas B. het volgende:
Overal in het spel zitten en allemaal rare zwarte blokjes die de hele tijd knipperen. Heb een screenshotje gemaakt, maar in het spel ziet het er nog erger uit :/
[[url=http://img457.imageshack.us/img457/5237/fear0nu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Heb al nieuwe catalyst geinstalleerd, maar dat hielp iig niet.
Ik denk dat je videokaart verouderd is.
pi_31921836
Heb een andere Tread gestart maar nog geen oplossing daar.
Zal hier es m'n probleem posten, hopelijk komt er een oplossing.
Thx bij voorbaat

Heb nog maar juist serious sam 2 gekocht.
Instaleer het zonder problemen, wil het dan opstarten en blijft gewoon op een grijs scherm staan en doet niks meer.
Weet geen raad meer, heb al alle nieuwste drivers geinstaleerd niks helpt
Iemand ook dit probleem of iemand die weet hoe ik het kan oplossen ?

Cruise252
pi_31946314
Ik heb net tony hawk 3 geleend van iemand en het lukt allemaal alleen de controls gaan voor geen meter. Ik kan ze nergens veranderen en als ik die tutorials doe dan is de (O) de 2 en andere doen het weer niet heel vaag. Weet iemand hoe ik dat kan veranderen of wat de werkelijke controls zijn?
  zondag 6 november 2005 @ 19:51:01 #262
107802 Keasis
Sappy pathetic little me.
pi_32033948
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:57 schreef DjDev het volgende:
Ik heb het al...
Maar kan iemand ruiken wat Human Interface dingetjes zijn...

[afbeelding]
Human Interface Devices zijn inputapparatuur. Zoals keyboards en muizen dat zijn. Als iets geinstalleerd wordt onder dat kopje gaat het meestal over een controller, joystick of tekentablet.
  zondag 6 november 2005 @ 19:52:53 #263
107802 Keasis
pi_32034008
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef Thomas B. het volgende:
[[url=http://img457.imageshack.us/img457/5237/fear0nu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Lijkt op texture corruptie. Gebeurt meestal als de kaart de instructies niet meer kan bijbenen. Te hoge graphic settings, of overclocken kan dit veroorzaken.

Beste kan je dingen als 'bump' mapping en high quality textures uitzetten. Dat zou het kunnen oplossen.
  zondag 6 november 2005 @ 20:01:15 #264
107802 Keasis
pi_32034266
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:42 schreef addie84 het volgende:
Hey!

Ik heb een (korte?) vraag..

Mijn schoonvader heeft eergisteren het spel "Batlestrike: The road to Berlin" gekocht en geprobeerd te installeren. Nou werkt bij hem het intro filmpje wel, maar daarna, als hij wil spelen krijgt hij de volgende melding: "WWII error: Could not create device". Ik heb het vervolgens op mijn PC geprobeerd, welke vrijwel identiek is aan de zijne, alleen is die van hem een half jaar ofzo nieuwer, en daar doet het spel het wel gewoon

Iemand enig idee wat het kan zijn?

Owja, andere spellen zijn ook ineens heel traag.. Zou het misschien iets met de 3D-card te maken kunnen hebben ofzo? Ben nogal een leek op dat gebied..
Je zou een mailtje kunnen sturen naar 'support@city-interactive.com' de developer/publsiher

Het lijkt toch iets te zijn met de grafische kaarten. Zorg ervoor dat de drivers up to date zijn en probeer het opnieuw. Lukt het niet post dan de specs van beide pc's.
pi_32348668
Vandaag besloot ik om rollercoaster tycoon (gewoon deel 1) op mijn pc te spelen, Een spel starten kan gewoon, ook het opslaan is geen probleem. Als ik echter terug naar het hoofdmenu wil of een saved game wil laden knalt hij eruit met een foutmelding, meerdere mensen dit probleem met RCT???
Net efkes anges
pi_32396882
En ik heb een probleem met Serious sam 2, het komt trouwens alleen bij filmpjes in de game voor, zoals bijv. die tussenfilmpjes.

Mijn probleem is bij die tussenfilmpjes dat het geluid voor het beeld speeld, dus ik zie sam al wat zeggen en daarna hoor ik pas wat hij zei, dus het geluid komt pas later.

Vaak is het filmpje al afgelopen en dan heb ik niet gehoord waar het allemaal over ging omdat het allemaal zo onregelmatig loopt.. best irritant.

Heb overigen een ATI 9800 Pro 128 MB, AMD 3000+ en 512 MB DDR en een Nforce 2 Abit NF7-s rev. 2 mobo..

Heb de nieuwste patch en heb de nieuwste drivers..

Groeten.
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_32401394
themehospital in xp? ik krijg em niet eens geinstalled
pi_32426152
hepl!
pi_32513626
een kickje..
pi_32554990
BF2 HERSTART PROBLEEM

probleem met o.a. Bf 2 icm alle drivers ná catalyst 5_8
Wie kan helpen? Hoe kan ik zeker zijn dat alle oude catalyst drviers weg zijn?
Om de nieuwe weer te installeren.
There are only 10 types of people in the world :
those who understand binary and those who don't.
pi_32562079
Ja hoi, ik heb gisteren een computerspel uit 1991 gedownload, en als ik em ga spelen komt er toch een tering herrie uit mn computer en loopt ie trager...

als ik van te voren het geluid uitschakel heb je totaal geen problemen... ja je hoort geen geluid... maar ik kan me dus herinneren dat er toch redelijk normale/leuke geluiden bij dat spel hoorden...

pleh!

oja het gaat over het spel Gobliiins
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_32568135
Hey,

Ik ben sinds begin van de week bezig met fm2006 en was begonnen met Anderlecht en op het einde van mijn seizoen kreeg ik net dezelfde foutmelding als _moder8or_ van( topic Football Manager 2006)net achter dat mijn match gedaan was kreeg ik da kader en dan gans zwart en dan kwam je weer op bureaublad??
Hier zie je de foutmelding(fatale foutmelding,...
http://xs.to/xs.php?h=xs55&d=05463&f=blasbl.JPG
Heb match paar keer opnieuw willen spelen steeds zelfste.
Nu ben ik dan maar gisteren begonnen met Chelsea en na een paar uren spelen weer net hetzelfde die stomme foutmelding!!
Kan iemand mij helpen wat ik daar mee moet doen!!??
Zit er fout in de cd mss of in mijn pc??
THX
Greetzz
Poore
pi_32572236

Hallo,

In afwachting tot ik voldoende geld bijeen gespaard heb om COD2 heb ik nog eens COD1 geinstalleerd.

Ik heb echter een probleem, telkens als ik doodgeschoten wordt, blokkeert het spel onheroeppelijk en moest ik telkens de stekker uittrekken en mijn pc opnieuw aansteken voor ik iets kan doen.

Toen ik dit spel een hele tijd geleden speelde had ik dit probleem niet.

Iemand die me kan helpen?
pi_32589450
Echt niemand?
pi_32592953
kheb mijn probleem alweer opgelost, als er meer mensen zijn met dezelfde problemen in Serious Sam 2, probeer dan eens Vsync uit te zetten.

Het loopt nu veel mooier en de filmpjes hebben geen problemen meer!

Greetz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')