Svenniequote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:11 schreef Svensational het volgende:
Dizer
Volg het zo nu en dan....maar de finales zal ik wel gaan volgen. Komen er ook 10 liveshows en zo?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:17 schreef Svensational het volgende:
Jij kijkt zeker ook geen Popstars he Diez?? Te druk zeker
Hehe, dat is wel zo. Ik vergeef jequote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:17 schreef Svensational het volgende:
Half 1 was het hoor..
Maar ik was ook erg moe. Voor het eerst sinds lange tijd had ik een hele dag gewerkt. Van ''s morgens half acht tot half vier en daarna weer van 6 tot kwart voor twaalf. En als je dat niet gewend bent komt dat hard aan
Ik heb geen idee hoe ze het verder gaan doen...De audities zijn iig nu voorbij.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volg het zo nu en dan....maar de finales zal ik wel gaan volgen. Komen er ook 10 liveshows en zo?
neequote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je geen school vandaag?
Ik heb eindelijk vrij vandaag. Is maar goed ook, want ik ben de hele week al ziek en omdat ik moest lesgeven kon ik niet zomaar vrijnemen om uit te zieken. Maar vandaag ga ik lekker in bed dvd'tjes kijken met veel verse sap
* Dizer haalt een grote mand met verse vruchten voor niksan en dizer en gaan samen lekker uitzieken met verse sapjes en een grote warme dekenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:36 schreef niksan het volgende:
[..]
nee
ik moet leren voor morgen.
ben verkoudenagain.... echt...ik kan zo weinig hebben
vorige week een aantal dagen wat later naar bed en heb wat onregelmatiger gegeten en ja hoor..
2 dagen later...ziek(jes).
* Dizer schenkt ook een vruchtensapje voor Dizer in
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
* niksan haalt een grote mand met verse vruchten voor niksan en dizer en gaan samen lekker uitzieken met verse sapjes en een grote warme deken
Jij hebt echt een romantische man he Tania?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:52 schreef Tania18 het volgende:
Ja hij zit altijd vol liefdequote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij hebt echt een romantische man he Tania?![]()
Hihi.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:15 schreef Tania18 het volgende:
Ja hij zit altijd vol liefde![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:17 schreef Dada het volgende:
[..]
Hihi.
O ja mijn hondje is gezond! Zijn blaasontsteking is genezen.
Heb je het nou over mij of over Botoxje?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja hij zit altijd vol liefde :')
Wat bedoel je daar meequote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja hij zit altijd vol liefde![]()
Ja dat had ik al gehoord...maar ze heeft gisteren een test laten doen en het blijkt dat ik de vader ben, sorryquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:47 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor, ze had het over mij
Ik ben haar internet-vriendje en we krijgen samen een kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |